Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Hier is mijn schooister:

b5k8kp.jpg

21mt6p4.jpg

11k9g0i.jpg

Jouw kat ziet er precies alsof hij het huisdier van satan is:D

Wel vet hoor zo'n pikzwart beest :)

Ik heb er eentje uit het asiel gehaald toen ze nog maar 9 maanden oud was. Kun je het karakter al zien wat er in zit.
Vriend van me heeft twee naaktkatten. Zijn leuke beestjes, maar vergt wel relatief veel onderhoud (en stookkosten in de winter).

Allicht kan Patricia je helpen aan een leuke kat/poes ;)

Ik heb er eentje uit het asiel gehaald toen ze nog maar 9 maanden oud was. Kun je het karakter al zien wat er in zit.
Vriend van me heeft twee naaktkatten. Zijn leuke beestjes, maar vergt wel relatief veel onderhoud (en stookkosten in de winter).

Lief hoor zo'n katje van 9 maanden uit het asiel. Vind het wel triest dat vaak die oudere katten achter blijven in het asiel. Die verdienen ook een kans.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Wat is dat voor kat? Lijkt wel de miniatuur uitgave van die van mij :D

Hij is nu wel wat groter, is nu zo'n 6,5 maand oud. Wat voor kat het is durf ik niet te zeggen. De poes van een maat van me was plotseling zwanger door een of andere kat uit de buurt. Kan alles zijn dus maar ik vind um prachtig :D

Denk een britse korthaar/noorse boskat. Die laatste vanwege de oren.

prepare-to-die-freezing-cat.jpg

Het wordt weer winter :D

Lief hoor zo'n katje van 9 maanden uit het asiel. Vind het wel triest dat vaak die oudere katten achter blijven in het asiel. Die verdienen ook een kans.
Nee joh, dat valt best mee. Er zijn zelfs massa's mensen die puur opzoek gaan naar de oudjes/kneusjes in een asiel ;)
Die kleintjes zijn ook kwetsbaarder he, en in een asiel hangt altijd wel iets wat niet helemaal gezond is voor die kleintjes. En hoe sneller de kleintjes weg zijn, hoe meer de grotere katten weer opvallen.

Muts is lief :heart:
En naaktkatten zijn gewoon geweldig :D

Eerder dropte ik nog wel eens subtiel een leuke kat uit het asiel in dit topic,... Maar sinds Punjab Jillz uit het asiel heeft gehaald, mag ik het niet meer doen :o
Maar er zitten echt gave katten op het werk, zoals bijvoorbeeld onze SM kater, maf dier.

Aaien enzo vindt dat beest heerlijk, maar hij vindt het pas echt lekker als het allemaal wat ruwer gaat. Zeg maar, een beetje krabben en zelfs een tik op zn kont :o
Hij gaat er dan echt voor liggen alsof het een krolse poes is haha

Haha mag het echt niet meer?
Te buff voor het asiel? :roflol:

Klachten? :roflol:
Kijk maar uit dat je geen foto van jezelf uit het asiel erop zet, want dan kom ik jou halen :D

Nee joh, dat valt best mee. Er zijn zelfs massa's mensen die puur opzoek gaan naar de oudjes/kneusjes in een asiel ;)
Die kleintjes zijn ook kwetsbaarder he, en in een asiel hangt altijd wel iets wat niet helemaal gezond is voor die kleintjes. En hoe sneller de kleintjes weg zijn, hoe meer de grotere katten weer opvallen.

[/spoiler]

Toch niet waar hoor. Die oudere poezen blijven meestal langer in het asiel als die jonkies. Je kent het wel, komt zo'n gezin met k*tkoters en al binnen. K*tkoters willen een kitten vanwege het schattigheidsgehalte. Bovendien zo zielig als een poes van 10 jaar gedumpt wordt.
Soms zie je dat zelfde poesje na een jaar terug omdat kids zogenaamd allergisch zijn voor katten, helemaal schandalig.

Terug
Naar boven