- Waardering
- 463
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
En hij kan ook heel lief zijn...maar toch is hij de meest actieve van de 3 en opgeven of verliezen kent hij niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb er eentje uit het asiel gehaald toen ze nog maar 9 maanden oud was. Kun je het karakter al zien wat er in zit.
Vriend van me heeft twee naaktkatten. Zijn leuke beestjes, maar vergt wel relatief veel onderhoud (en stookkosten in de winter).
Allicht kan Patricia je helpen aan een leuke kat/poes![]()
Jouw kat ziet er precies alsof hij het huisdier van satan is![]()
sommige mensen hebben er schrik van. Is altijd wel lachen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dumbell just hanging around
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ludde met haar kleine voetjes..

: http://www.youtube.com/watch?v=WTLsAnxUwzQNee joh, dat valt best mee. Er zijn zelfs massa's mensen die puur opzoek gaan naar de oudjes/kneusjes in een asielLief hoor zo'n katje van 9 maanden uit het asiel. Vind het wel triest dat vaak die oudere katten achter blijven in het asiel. Die verdienen ook een kans.

Muts is liefIk heb er eentje uit het asiel gehaald toen ze nog maar 9 maanden oud was. Kun je het karakter al zien wat er in zit.
Vriend van me heeft twee naaktkatten. Zijn leuke beestjes, maar vergt wel relatief veel onderhoud (en stookkosten in de winter).
Allicht kan Patricia je helpen aan een leuke kat/poes![]()

Hallo, jij had klachtenHaha mag het echt niet meer?
Te buff voor het asiel?![]()

Nee joh, dat valt best mee. Er zijn zelfs massa's mensen die puur opzoek gaan naar de oudjes/kneusjes in een asiel
Die kleintjes zijn ook kwetsbaarder he, en in een asiel hangt altijd wel iets wat niet helemaal gezond is voor die kleintjes. En hoe sneller de kleintjes weg zijn, hoe meer de grotere katten weer opvallen.
[/spoiler]