MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Ja, zijn goede vrienden. :)
120hwkh.jpg

:roflol: :roflol: :roflol: Prachtig

Niet mijn kat, maaar damn wat schattig haha!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ps. sorry voor zoveel foto's, kon het niet laten :p

Zo was mijne ook kort geleden. Ze worden zo snel groot :(
Ik zit eraan te denken om er nog eentje te halen, toch wel wat gezelliger voor hem ipv zo alleen te zijn.

Ik zit eraan te denken om er nog eentje te halen, toch wel wat gezelliger voor hem ipv zo alleen te zijn.

Gaat snel he, het kleine is er zo af!

Is inderdaad erg leuk voor een kat! En zolang ze nog wat jonger zijn accepteren ze andere katten ook veel sneller! Anders duurt het wel een paar maandjes voordat ze gezelschap gaan "waarderen".

Ik had eerst ook een kitten alleen.. Deze was ziek en is op 6 maanden overleden..
Nu heb ik er twee, en zou nooit weer voor een kitten alleen gaan! Met twee heb je dubbel zoveel plezier, en de katten zelf ook.

Ik heb er zelf expres 2 genomen omdat ik toch redelijk vaak weg ben en ze niet buiten mogen/ kunnen komen :). Zou dit echt ALTIJD aanraden, als je ziet hoe fijn ze het vinden om met elkaar te kunnen spelen :D. Ook als de ene bang is dan gaat de ander haar geruststellen door schoon te likken :heart:

30tovwl.jpg

heerlijk warm voor de verwarming:) Om jaloers op te zijn soms.

• Like
Waarderingen: YOGI
Mijn poesje is sinds zondagmiddag vermist :(

heerlijk warm voor de verwarming:) Om jaloers op te zijn soms.

Haha echt he. Ik zou zo graag als kat willen reïncarneren als die shit zou bestaan! Spelen, kattenkwaad uithalen, zeuren om eten, zeuren om naar buiten te mogen gaan, eten van baasjes bord afstelen. Overal op klimmen waar je niet op mag. Luieren waar en wanneer je maar wilt :engel:

Mijn poesje is sinds zondagmiddag vermist :(

Dat sucks bro :(

Haha echt he. Ik zou zo graag als kat willen reïncarneren als die shit zou bestaan! Spelen, kattenkwaad uithalen, zeuren om eten, zeuren om naar buiten te mogen gaan, eten van baasjes bord afstelen. Overal op klimmen waar je niet op mag. Luieren waar en wanneer je maar wilt :engel:

En chicks bezwangeren en gewoon bailen :o

Damn, zeuren kunnen ze zeker. Mijne komt naar binnen, zeuren om eten, zeuren om naar buiten te mogen en zo maar door. De siamese springt gewoon tig keer bij de deurklink omhoog van de voorraadkast om te laten weten dat ze honger heeft.

Dat luieren lijkt me echt heerlijk en zo'n beest hoeft verder ook niks.

Geen zorgen, geen lasten, hooguit een keer een keutel die dwars zit :roflol:

en regelmatig je eigen anusje schoon likken lijkt me ook geen pretje :roflol:

Mijn kat is nu 6,5 maand. Kan ik dan het best een halen die even oud is of kan een jongere net zo goed?

Terug
Naar boven