Ripped dj
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 2m05
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo was mijne ook kort geleden. Ze worden zo snel groot
Ik zit eraan te denken om er nog eentje te halen, toch wel wat gezelliger voor hem ipv zo alleen te zijn.
Zo was mijne ook kort geleden. Ze worden zo snel groot
Ik zit eraan te denken om er nog eentje te halen, toch wel wat gezelliger voor hem ipv zo alleen te zijn.
. Zou dit echt ALTIJD aanraden, als je ziet hoe fijn ze het vinden om met elkaar te kunnen spelen
. Ook als de ene bang is dan gaat de ander haar geruststellen door schoon te likken 

heerlijk warm voor de verwarmingOm jaloers op te zijn soms.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha echt he. Ik zou zo graag als kat willen reïncarneren als die shit zou bestaan! Spelen, kattenkwaad uithalen, zeuren om eten, zeuren om naar buiten te mogen gaan, eten van baasjes bord afstelen. Overal op klimmen waar je niet op mag. Luieren waar en wanneer je maar wilt![]()

In welke omgeving? Heb je ook gemeld bij amivedi en de asielen ofzo? Haha echt he. Ik zou zo graag als kat willen reïncarneren als die shit zou bestaan! Spelen, kattenkwaad uithalen, zeuren om eten, zeuren om naar buiten te mogen gaan, eten van baasjes bord afstelen. Overal op klimmen waar je niet op mag. Luieren waar en wanneer je maar wilt![]()
Geen zorgen, geen lasten, hooguit een keer een keutel die dwars zit![]()

en regelmatig je eigen anusje schoon likken lijkt me ook geen pretje![]()

Mijn kat is nu 6,5 maand. Kan ik dan het best een halen die even oud is of kan een jongere net zo goed?