Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Ok thanks. Kleintjes zijn ook veel leuker :D

Ok thanks. Kleintjes zijn ook veel leuker :D

Ah houd toch op. Kleintjes zijn leuk maar je moest eens weten hoeveel ervan na een jaartje ook weer worden gedumpt in een asiel.

Oudere katten moeten ook een kans krijgen. Is effe wennen als twee volwassen katten niet gewend zijn aan elkaar maar naar mate de tijd vordert gaat het steeds beter.

Ah houd toch op. Kleintjes zijn leuk maar je moest eens weten hoeveel ervan na een jaartje ook weer worden gedumpt in een asiel.

Oudere katten moeten ook een kans krijgen. Is effe wennen als twee volwassen katten niet gewend zijn aan elkaar maar naar mate de tijd vordert gaat het steeds beter.

Wat loop jij toch altijd te zeuren man.
Heb je last van een te hoog oestrogeen gehalte ofzo? Met je oude katjes..
Begin zelf een tehuis voor oudere katten man, als je er zoveel problemen mee hebt.

Dat geloof ik best, maar ik vroeg wat ik het beste kon doen. Mijn kat is nu 6,5maand dus eentje die ook nog redelijk jong is leek mijzelf ook het beste. Hij kan ook wel goed met wat oudere opschieten, hij speelt ook altijd met die van de buren en die is sowieso al een aantal jaar oud.

Damn .. :( In welke omgeving? Heb je ook gemeld bij amivedi en de asielen ofzo?

Hoop dat ze gauw terugkomt..

Antwerpen - Lier.
Ik vind het heel vreemd allemaal, want ander keren stond ze altijd vrij snel terug binnen via het kattenluikje en nu opeens niets.. :(

Antwerpen - Lier.
Ik vind het heel vreemd allemaal, want ander keren stond ze altijd vrij snel terug binnen via het kattenluikje en nu opeens niets.. :(

Heel naar is dat! Blij dat die van mij niet buiten komen, zit ik ook niet met de stress als ze een keer niet/laat thuis komen.

Kat van mn ouders is soms wel weken weggeweest en stond dan weer op de stoep.
De andere poes was laatst 3 weken weg,, kwam ook weer thuis.. dan weer vier dagen weg.. en zo komt ze af en aan thuis.. Nu het weer minder is blijft ze wat meer thuis..

Er is dus hoop! Ik blijf duimen :)

Ik moest eigenlijk zalmolie hebben... maar ik dacht "**** it". Agg de Sint is vroeg dit jaar en ik vraag zelf niks :p

vuu85.jpg

Haha :thumbs:

• Like
Waarderingen: YOGI
Haha zal de kat blij mee zijn

• Like
Ik moest eigenlijk zalmolie hebben... maar ik dacht "**** it". Agg de Sint is vroeg dit jaar en ik vraag zelf niks :p

vuu85.jpg

Hahaha, heb ik daar ook altijd :p Je komt voor één dingetje, vervolgens een waslijst aan rotzooi wat je eigenlijk niet nodig hebt :D De katten zullen er wel blij mee zijn..

De mijne zijn vaak voornamelijk blij met de doos.. :rolleyes:

Of met het plakbandje waarmee de doos dicht geplakt is :D Mevrouw heeft speeltjes zat maar dozen, papiersnippers, plakband en knijpers zijn toch favoriet.

• Like
Hahaha, heb ik daar ook altijd :p Je komt voor één dingetje, vervolgens een waslijst aan rotzooi wat je eigenlijk niet nodig hebt :D De katten zullen er wel blij mee zijn..

Tsja je wilt iets hebben maar geen zin om dan verzendkosten te betalen, en dan zie je zo veel goedkope dingetjes die zeker leuk zijn :p. Naja ik heb zo veel besteld dat ik flink kan afwisselen met speelgoed en als zij daar blij om worden dan vind ik het best.

De reden van bestellen was dus die zalmolie omdat ik echt veel positieve reacties op internet zag wanneer mensen hun katten dit gaven, meer hier die verbetering zagen/ hier ervaring mee hebben? Nu zit er in het kattenvoer wat ik geef ook wel zalmolie maar als ik eens kijk naar de hoeveelheid vind ik "Omega-6 vetzuren min. 3.81%" en Omega-3 vetzuren min 0.86% per 100 gram, wat volgens mij nu niet bepaald veel is?!. Dit betekend dat ze per dag 2.29 omega 6 krijgen en 0.5 gr omega 3. Met die olie geef je ong 1 theelepel en dat is gelijk 5 gr olie. We gaan het zien :D

2mqiwzl.jpg

im5ues.jpg

Liggen, overal liggen.

• Like
Waarderingen: mat

Heb ik al vaak gezien bij mensen, kopen ze van die dure spullen. Spelen ze liever met de verpakking :roflol:

2mqiwzl.jpg

im5ues.jpg
Liggen, overal liggen.

Die voelt zich inmiddels behoorlijk thuis he!!

Cute!

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Heb ik al vaak gezien bij mensen, kopen ze van die dure spullen. Spelen ze liever met de verpakking :roflol:

Ja, die van mij zijn ook zo.
Kattenspeeltjes in overvloed..

Maar geef ze een doos, plastic zak ofzo en ze gaan helemaal los.. :rolleyes:

Heel naar is dat! Blij dat die van mij niet buiten komen, zit ik ook niet met de stress als ze een keer niet/laat thuis komen.

Kat van mn ouders is soms wel weken weggeweest en stond dan weer op de stoep.
De andere poes was laatst 3 weken weg,, kwam ook weer thuis.. dan weer vier dagen weg.. en zo komt ze af en aan thuis.. Nu het weer minder is blijft ze wat meer thuis..

Er is dus hoop! Ik blijf duimen :)

Damn.. Ik zou echt niet rustig kunnen blijven als mijn kat een paar dagen weg blijft. Die van mij komen overigens alleen maar in de tuin.

Ik weet nog wel toen ik mijne voor het eerst naar buiten liet, best spannend :p Ik woon in een flat op 3 hoog dus kan hem ook niet goed in de gaten houden maar gelukkig heeft hij de behoefte niet om weg te gaan. Hij blijft altijd hier voor de flat.

Hoe komt die weer binnen dan? Belt je kat aan? :P

Terug
Naar boven