MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Mijn katje Wiske is terug thuis!

Mijn vriendin had het op een website gezet voor verloren/gevonden diertjes. Iemand had dus blijkbaar Wiske voor de deur gevonden en even naar binnen genomen, & begon daarna op het internet te zoeken.
Eind goed al goed! Ik heb enorm veel geluk gehad.
:thumb:

Eén van de mijne zat eens een grote week weg.
Hij kwam moddervet terug :roflol:

Een tip:

Koop een cam met nachtvisie die via wifi werkt en zet m in huis waar je katten lopen!
Echt, je lacht je kapot.
Ik was altijd al nieuwsgierig naar wat die twee van mij uitvreten als ik er niet ben. Voornamelijk omdat ik wel eens een smsje van mijn onderbuurvrouw krijg of het wat zachter mag, terwijl we niet eens thuis zijn

Dus nu zit ik op mijn werk, log ik even in via een appje en kan ik met pijltjes heel de woonkamer doorkijken!

Oorspronkelijk aangeschaft voor beveiliging tegen inbraak tijdens vakanties
Maar dit is te grappig!

hoeveel kosten die dingen?

Living the good life..:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Living the good life..:D

Woow dat beest lijkt wel gigantisch groot zo :roflol:. Btw, wat doe je om de bank een beetje haar vrij te houden? Ik heb sinds 2 dagen een zwarte bank en is echt een ramp met haren, daarom wil ik ze afleren dat ze op deze bank mogen komen (als ik weg ben leg ik zilverfolie op de zitvlakken, daar hebben ze een hekel aan en tot nu toe houd dit ze ervan af).

Woow dat beest lijkt wel gigantisch groot zo :roflol:. Btw, wat doe je om de bank een beetje haar vrij te houden? Ik heb sinds 2 dagen een zwarte bank en is echt een ramp met haren, daarom wil ik ze afleren dat ze op deze bank mogen komen (als ik weg ben leg ik zilverfolie op de zitvlakken, daar hebben ze een hekel aan en tot nu toe houd dit ze ervan af).

Haha, ze zijn ook wel enorm eigenlijk :cool:

Het enige wat ik doe is stofzuigen stofzuigen en stofzuigen.. Heb niet een heel groot huis, en aangezien ze niet buitenkomen vind ik het sneu als ze ook al niet op de bank mogen. Plus ik ben dagelijks maar zo'n 4/5 uren thuis, dus kan toch niet zien wat ze uithalen als ik er niet ben.

Ideaal dat ze die zilverfolie een ramp vinden! Zou willen dat dat mij hielp zodat ze niet zo ouwehoeren op mijn bank. Ik doe er als ik er niet ben een kleed over om de schade wat te beperken.

Die ragdoll is wel rustig en is het ouwehoeren op de bank wel af te leren. Die andere heeft als levensdoel alles te terroriseren, tot nu toe heeft niets effect op haar om haar dingen af te leren. Hoe meer ik haar straf hoe harder ze het doet .. gelukkig kan ik er om lachen.

Haha, ze zijn ook wel enorm eigenlijk :cool:

Het enige wat ik doe is stofzuigen stofzuigen en stofzuigen.. Heb niet een heel groot huis, en aangezien ze niet buitenkomen vind ik het sneu als ze ook al niet op de bank mogen. Plus ik ben dagelijks maar zo'n 4/5 uren thuis, dus kan toch niet zien wat ze uithalen als ik er niet ben.

Ideaal dat ze die zilverfolie een ramp vinden! Zou willen dat dat mij hielp zodat ze niet zo ouwehoeren op mijn bank. Ik doe er als ik er niet ben een kleed over om de schade wat te beperken.

Die ragdoll is wel rustig en is het ouwehoeren op de bank wel af te leren. Die andere heeft als levensdoel alles te terroriseren, tot nu toe heeft niets effect op haar om haar dingen af te leren. Hoe meer ik haar straf hoe harder ze het doet .. gelukkig kan ik er om lachen.

Ik heb zo'n hekel aan stofzuigen, en mijn katten ook :D. Ja bij mij hebben ze een andere bank waar ze wel op mogen en daarop zie je de haren gelukkig een stuk minder! Ik heb op de zwarte bank een handdoek gelegd en wil ze aanleren dat ze daar wel op mogen en op de rest niet, denk alleen dat als ik een hele tijd het zilverfolie gebruik en het uiteindelijk eraf haal en van huis ga ze er alsnog op gaan liggen, maar kan het eens proberen :). Owja als je nog iets tegen haren wilt testen, dit ding werkte bij mijn bruine bank echt suuuper goed om de haren eraf te halen, ook bij het kattenhuis werkt dit erg goed: http://www.zooplus.nl/shop/producte..._boetiek/stofzuigers/haren_verwijderen/146052.

Een bank voor t baasje en 1 voor hun :cool: :

2q9w1p3.jpg

Mijn kat heeft het de laatste tijd voorzien op de vloerbedekking van de trap, zilverpapier werkt daar natuurlijk niet. Iemand anders tips? En wat doet de furminator bij lang harige katten?

Ik heb zo'n hekel aan stofzuigen, en mijn katten ook :D. Ja bij mij hebben ze een andere bank waar ze wel op mogen en daarop zie je de haren gelukkig een stuk minder! Ik heb op de zwarte bank een handdoek gelegd en wil ze aanleren dat ze daar wel op mogen en op de rest niet, denk alleen dat als ik een hele tijd het zilverfolie gebruik en het uiteindelijk eraf haal en van huis ga ze er alsnog op gaan liggen, maar kan het eens proberen :). Owja als je nog iets tegen haren wilt testen, dit ding werkte bij mijn bruine bank echt suuuper goed om de haren eraf te halen, ook bij het kattenhuis werkt dit erg goed: http://www.zooplus.nl/shop/producte..._boetiek/stofzuigers/haren_verwijderen/146052.

Een bank voor t baasje en 1 voor hun :cool: :

2q9w1p3.jpg

Haha, ben er ook geen fan van.. maar dat haar vind ik erger dan stofzuigen haha.

Ideaal voor je katten, een eigen bank!! Ik denk dat het wel aan te leren is hoor op die handdoek te laten liggen! Vriendin van mij haar katten liggen ook alleen in het mandje op de bank of op het kleedje op de leuning. Gewoon consequent blijven. Ik kan niet consequent blijven, vind 't altijd veel te leuk als ze bij me liggen haha.

Die ga ik bij volgende bestelling eens meenemen! Heb laatst ook zalmolie besteld, zag jou er wat over zeggen geloof ik, moet zeggen dat het ze echt veel mooier maakt. Nadeel is wel dat ik het idee heb dat ze meer eten dan voorheen haha.

Kerstperiode: kerstboom en dergelijke die constant worden aangevallen door het jonge katje.
Met een spray dit afleren lukt me ook niet echt. Iemand tips? Want binnenkort schiet er nog maar weinig over van m'n boom :')

Mijn kat heeft het de laatste tijd voorzien op de vloerbedekking van de trap, zilverpapier werkt daar natuurlijk niet. Iemand anders tips? En wat doet de furminator bij lang harige katten?
Een furminator werkt bij kortharige katten heel goed, ik neem aan dat dit bij langharige hetzelfde is hoor (je hebt speciaal modellen voor langharige katten).
Haha, ben er ook geen fan van.. maar dat haar vind ik erger dan stofzuigen haha.

Ideaal voor je katten, een eigen bank!! Ik denk dat het wel aan te leren is hoor op die handdoek te laten liggen! Vriendin van mij haar katten liggen ook alleen in het mandje op de bank of op het kleedje op de leuning. Gewoon consequent blijven. Ik kan niet consequent blijven, vind 't altijd veel te leuk als ze bij me liggen haha.

Die ga ik bij volgende bestelling eens meenemen! Heb laatst ook zalmolie besteld, zag jou er wat over zeggen geloof ik, moet zeggen dat het ze echt veel mooier maakt. Nadeel is wel dat ik het idee heb dat ze meer eten dan voorheen haha.
Ja is idd super als ze bij je komen liggen op de bank, dat knorren is zo rustgevend he :D. Die zalmolie werkt goed hè! Hun vacht gaat mooier glanzen. Ze wilde het bij mij in het begin alleen niet zo graag eten, maar ik ben niet zo flauw dus ik bleef het geven maar nu vinden ze het volgens mij best lekker. (ik geef trouwens 1 theelepel per kat per dag)

Hier liggen paar van die dekens op het zitvlak van de (ook nieuwe) bank. Makkelijk uit te kloppen buiten en ziet er nog net uit ook :D

Bedankt, ga het eens uitproberen!

• Like
Waarderingen: YOGI
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.077
Mijn relatie van ca. 3 jaar is voorbij. Ik heb samen met mijn ex de legendarische Bertje en Tony gekocht. Zijn al veel foto's en filmpjes van voorbij gekomen in dit topic. Mijn ex woont niet meer bij mij en ik heb de katten gehouden.

Helaas ben ik erg druk. 40 uur werk, 45 minuten reisafstand en 4x per week trainen. Als ik savonds thuis kom zijn de katten helemaal wild voor aandacht. Het zijn de liefste beestjes ooit. Maar ik ben er achter gekomen dat de katten bij mij te weinig aandacht krijgen. Ik heb dan ook het moeilijke besluit genomen een nieuw onderkomen te zoeken voor de Sphynx en de Exotic Shorthair.

Ik ben dan ook op zoek naar een nieuw huisje voor de mannen. Ze zijn allebei ca. 1,5 jaar oud, te lief voor woorden en ontzettend mooi. Mocht er iemand serieuze interesse hebben dan kan je mij een pm sturen. Ik kan je alles vertellen over deze lieve beestjes en heb nog veel mooie foto's. Veel zijn al in dit topic voorbij gekomen.

Het is echt met pijn in mijn hart. Ik heb het ca. 6 maanden geprobeerd maar die lieve jochies verdienen gewoon meer tijd en aandacht. Ik weet zeker dat ze iemand zo ontzettend blij gaan maken, want ze zijn fantastisch. Mocht je iets willen weten, schroom je niet.

****ed up G :(

Damn dat is heel k*t voor je Rob. Ik ga er vanuit dat je ze wel bij elkaar wilt houden of niet? Ik zou misschien nog wel 1 kat erbij willen maar 2 is toch wat teveel van het goede.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.080
Nee ze hoeven niet bij elkaar te blijven. Maar je moet wel zelf al een huisdier hebben of een maatje bij de katten. Ze kunnen echt niet alleen zijn. Liefst dus als je veel thuis bent en zelf al een kat of hond hebt oid.

Terug
Naar boven