MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ze hoeven niet bij elkaar te blijven. Maar je moet wel zelf al een huisdier hebben of een maatje bij de katten. Ze kunnen echt niet alleen zijn. Liefst dus als je veel thuis bent en zelf al een kat of hond hebt oid.

Maar weet nog niet wat ik belangrijker vind...Je ex wil ze ook niet?
Helaas te weinig tijd. Vond dat voor mn vorige kat al erg. Maar mis wel n beestje in huis
Het huis is trouwens zo heerlijk schoon en stankvrij, echt hemelsMaar weet nog niet wat ik belangrijker vind...
Ik wou even mededelen dat ik hier al een half uur naar aan het kijken ben: http://vinescope.com/how-to-fat-dance-976.html
Handig, zo'n sjaalpoes in de winterHet zijn wel dure raskatten. En je moet echt rekening houden met een kat die intensief aandacht nodig heeft. Dus zodra jij op de bank gaat liggen, ligt die kat op ke schoot. De sphynx in je nek, liefst de hele dag. Dus over het algemeen ben ik op zoek naar mensen die bekend zijn met het ras en dan ook zeker de tijd hebben om hem intensief te knuffelen.

Ja het is echt mijn poppetje, wel een ondeugend monstertje hoor.Ja het is erg jammer. Voor mij is het nu echter zo dat ik iedere dag om 7:30 uur de deur uit ben en om 19:30-20:00 thuis kom. Dan moet ik nog mijn spullen voor die dag erna voorbereiden, en ja dan blijft er nog weinig tijd over. En voor mij is het zo dat als ik naar de toekomst kijk ik niet nog 15 jaar zo door wil gaan. In de weekenden ben ik ook veel weg, dus de katjes verdienen meer. Ik heb het lang geprobeerd maar het is toch echt beter als ze ergens anders heen gaan.
Ik heb al wel mensen waar ze heen kunnen. Echter krijg ik een beetje te horen dat ze niet meer willen betalen dan de castratiekosten. Nou wil ik geen geld kwestie van de katten maken, maar als mensen het al te duur vinden om wat te betalen voor deze fantastische katten ben ik daar snel klaar mee.
Voor Bertje heb ik al een eigenaar. Hij gaat daar voor 150 euro heen, wat ik eigenlijk echt veel en veel te weinig vind. Ik heb dat toegezegd omdat het via de fokker ging en allemaal een beetje raar verliep terwijl ik druk aan het werk was. Dus ik wil wel nog snel op kattenplaza kijken wat daar gangbaar is.
Het is niet dat ik hier nu veel geld aan over wil houden. Het stoort me dat mensen moeilijk gaan doen over wat geld als het zo'n prachtige kat is.
Kan me voorstellen dat je er zo over denkt qua prijs! Prijzen voor raskatten die wat ouder zijn zijn alleen niet zo hoog. Vaak tegen castratieprijs inderdaad. Zou gewoon gaan voor mensen waar je een goed gevoel bij hebt.. Gaat er uiteindelijk toch om dat ze een goed plekje krijgen.. Althans, zo zou ik er in staan!