XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Heerlijk hoe katten zo lui kunnen genieten :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op werkelijk alle foto's die ik maak waarbij hij in de buurt is photobombed hij:roflol:

Op werkelijk alle foto's die ik maak waarbij hij in de buurt is photobombed hij:roflol:

:roflol:

Ondanks dat de kat van de buren op de schutting zit blijft de mijne gewoon rustig (en veilig) binnen liggen terwijl de deur gewoon open staat:D
2i26a6d.jpg

2j341nq.jpg

Het is echt weer zo'n dag...... :D

• Like
Waarderingen: YOGI
Pfff hoeveel kunnen die beesten slapen hè, niet normaal. Om die ene van mij maak ik me soms wel beetje zorgen, die is overdag zo ongelofelijk inactief. Als ik van 08:00 tot 19:30 thuis ben dan ligt ze eigenlijk heel de dag in haar zwarte driehoek en komt ze 4-5 x er even uit en dan weer terug zzzz. Alleen als ik bijvoorbeeld op de bank ga liggen dan komt ze erbij liggen en als zo'n muisje aan hengel pak dan komt ze wel ff spelen, lam beest :D

29fb1v9.jpg

ay35lz.jpg

2872m49.jpg

Pfff hoeveel kunnen die beesten slapen hè, niet normaal. Om die ene van mij maak ik me soms wel beetje zorgen, die is overdag zo ongelofelijk inactief. Als ik van 08:00 tot 19:30 thuis ben dan ligt ze eigenlijk heel de dag in haar zwarte driehoek en komt ze 4-5 x er even uit en dan weer terug zzzz. Alleen als ik bijvoorbeeld op de bank ga liggen dan komt ze erbij liggen en als zo'n muisje aan hengel pak dan komt ze wel ff spelen, lam beest :D
29fb1v9.jpg

ay35lz.jpg

2872m49.jpg

Haha echt he.. Dumbbell, de ragdoll, is echt zo lazy als het maar kan. Soms vraag ik me wel af of ie ziek is ofzo.. omdat hij echt amper beweegt.. alleen als zn bakje vreten leeg is, dan weet hij niet hoe hard hij moet lopen haha.

Ludde is zwaar actief. Moet weer even goed touw kopen, zodat ze weer buiten kan. De laatste tijd trekt ze het kapot.. ben haar nu al twee keer kwijt geweest.. dus ze zijn momenteel even homebound!

En de prijs voor de schattigste katten gaat naar?

Zo komen ze naast me liggen als ik op de bank lig:p
345o177.jpg

x5wjsw.jpg

2rfdbog.jpg

5lc40w.jpg

Ahw gosh, wat een heerlijk stel!!

• Like
Haha, sweet cats YOGI

• Like

Effe chille

Haha epic!

Hahaha dat is echt cool

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

1 van mijn katten vorige week in moeten slapen helaas.. Beestje was 17 geworden.
Dit is de andere: (13 jaar)

ksq9v.jpg

2yxr6vd.jpg

Vind het zelf wel een mooie kat.

Heel mooie kat.

Loopt ie niet zijn vriendje te zoeken of treurt hij niet?

Mijn nieuwe aanwinst <3

Crazy hour..

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven