AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

WOW die is moooi :D

Heeee trennie heeft ook een kat, hoe heet ie :p?

Haha mooi dat kopje!
Mijne mochten niet naar buiten omdat hier auto's voorbij knallen en sowieso wilde ik ze vanaf jong minimaal 1 jaar thuis houden zodat ze echt weten dat dit hun thuis is. Naja nu heb ik dus wel eens dat ik in de tuin zit met de deur open en ze blijven gewoon binnen, ze willen echt niet buiten. Eigenlijk vind ik het ook wel prima hoor want de verwachte leeftijd van een kat daalt drastisch wanneer je ze buiten laat. Ze zijn ook met 2e-en dus ze kunnen altijd samen spelen en als ik er maar 1 had dan had ik er meer moeite mee als ze niet buiten kwam.

Kwam deze gisteren weer tegen; toen had ik ze net

Aww die eerste foto. :heart:

Zostraks even bij een maat geweest met kittens van minder dan een week oud, damn wat zijn die klein en schattig!
Heb niet zulke goeie foto's gemaakt, wou ze ook niet teveel oppakken enz.

2qdvpev.jpg

2vt651f.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Leuk joh, over een paar dagen gaan de oogjes dus open :) dat is rond de 10e dag
Oppakken kan gewoon hoor. Is zelfs goed voor ze ;)

Zostraks even bij een maat geweest met kittens van minder dan een week oud, damn wat zijn die klein en schattig!

2qdvpev.jpg

2vt651f.jpg

Wat chill! Je gaat dus sowieso een 2e nemen!? Ga je (en je kat) heel veel plezier van hebben ;).

Gisteren begon 1 van mij overigens te apporteren :roflol:, echt awesome! Gooi ik een propje weg en blijft die telkens terug brengen en laat ze die voor mijn voeten vallen :D

ps: de poes van mijn buurman is zwanger, maar ze is gecastreerd (/gesteriliseerd) !! Hij vind het niet heel erg want hij wil er 1 houden maar wel erg vreemd.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat

Aww wat cute! Twee katten in huis brengt zoveel meer plezier!

Wat chill! Je gaat dus sowieso een 2e nemen!? Ga je (en je kat) heel veel plezier van hebben ;).

Gisteren begon 1 van mij overigens te apporteren :roflol:, echt awesome! Gooi ik een propje weg en blijft die telkens terug brengen en laat ze die voor mijn voeten vallen :D

Leuk is dat he! Doet één van mij ook.. overigens alleen met rietjes en tampons.. :nut:

• Like
Nouja, de katten zijn van de vader van die kameraad, hij moest toevallig op het huis passen omdat zijn vader op vakantie was en toen kreeg de poes kittens. Dus even afwachten wat zijn vader ermee wil doen, maar ga er niet vanuit dat hij de 3 kittens zelf wil houden. Dan komt er dus eentje bij :D

Hij is thuissss <3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Haha kijk em zitten dan! :cool:

Een kat hebben maar tegelijk niet je kleren/ de bank en de rest onder de haren, <3

ps: de poes van mijn buurman is zwanger, maar ze is gecastreerd (/gesteriliseerd) !! Hij vind het niet heel erg want hij wil er 1 houden maar wel erg vreemd.
Huh? Eierstokken worden compleet verwijderd met katten, en in veel gevallen wordt de baarmoeder gelijk verwijderd. Lijkt me stug dat ze dan echt gesteriliseerd is?
En een kat laat zich alleen paren als ze krols is (wat ze niet wordt als ze gesteriliseerd is), en krolsheid valt ook wel op?
Hopelijk heeft ze geen andere klachten, zoals pus uit de poes haar poes, lusteloos, koorts, ect?

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Hij is thuissss <3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Aaahhhwww te scheetig :D
Ik vind ze echt zo leuk, die karaktertjes zijn volgens mij helemaal geweldig :D

Huh? Eierstokken worden compleet verwijderd met katten, en in veel gevallen wordt de baarmoeder gelijk verwijderd. Lijkt me stug dat ze dan echt gesteriliseerd is?
En een kat laat zich alleen paren als ze krols is (wat ze niet wordt als ze gesteriliseerd is), en krolsheid valt ook wel op?
Hopelijk heeft ze geen andere klachten, zoals pus uit de poes haar poes, lusteloos, koorts, ect?

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Aaahhhwww te scheetig :D
Ik vind ze echt zo leuk, die karaktertjes zijn volgens mij helemaal geweldig :D

Goed dat je het zegt ik heb hem meteen geappt en dit doorgegeven. Hij zegt dat ze niet moe is maar juist heel veel honger heeft.

Goed dat je het zegt ik heb hem meteen geappt en dit doorgegeven. Hij zegt dat ze niet moe is maar juist heel veel honger heeft.
Gelukkig maar :)
Heeft hij haar gekregen met de mededeling dat ze gesteriliseerd is ofzo? Want misschien dat ze dat niet echt is ofzo? Al valt een krolsheid dan meestal wel op, maar een uitzondering kan natuurlijk altijd

Gelukkig maar :)
Heeft hij haar gekregen met de mededeling dat ze gesteriliseerd is ofzo? Want misschien dat ze dat niet echt is ofzo? Al valt een krolsheid dan meestal wel op, maar een uitzondering kan natuurlijk altijd

Hij heeft haar al sinds 1 a 2 weken (iemand had een nestje kittens in een container gedumpt en hij vond ze). Dus opgegroeid sinds kleins af aan en later zelf naar een arts gebracht om te laten steriliseren. Lijkt me dus echt heel sterk dat die arts niks heeft gedaan :eek:. Zal hem eens vragen of ie al naar de dierenarts is geweest!

Hij heeft haar al sinds 1 a 2 weken (iemand had een nestje kittens in een container gedumpt en hij vond ze). Dus opgegroeid sinds kleins af aan en later zelf naar een arts gebracht om te laten steriliseren. Lijkt me dus echt heel sterk dat die arts niks heeft gedaan :eek:. Zal hem eens vragen of ie al naar de dierenarts is geweest!
Hmm ja. Vreemd verhaal dan joh :)

Mooi hoe ze ieder op een bankleuning gaan liggen en tevreden de boel in de gaten houden :D

119qjv7.jpg

Dude ga die zooi es opruimen joh :roflol:

Wel lieve poezebeesten!

Terug
Naar boven