- Waardering
- 180
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn nieuwe aanwinst <3
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahahahaha maf dier! Dat je dat ook toelaat, in de gordijnen

Mijn nieuwe aanwinst <3
http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/10292137_655948541144535_7927950651670409108_n.jpg
[IMG]http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10171638_655790924493630_7782940296661489675_n.jpg[/QUOTE]
Oh geweldig!!!! Ik vind ze zooooooo leuk!! :D :D :D
Hahahahaha maf dier! Dat je dat ook toelaat, in de gordijnen
Ja je zei het al wel eerder, maar toch
Zo lang ze mijn kleding en meubilair maar met rust laten en heel laten. Verder mogen ze alles van mij. Die beestjes moeten zich ook lekker uit kunnen leven toch?!Heel mooie kat.
Loopt ie niet zijn vriendje te zoeken of treurt hij niet?
WOW die is moooiMijn nieuwe aanwinst <3

Heeee trennie heeft ook een kat, hoe heet ie
? Haha mooi dat kopje!![]()
Van links naar rechts, Peppie, Kokkie en OG Zorro.
![]()
It's cold outside, please let me in. Aldus Peppie.
---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------
Yogi, waarom gaan of mogen jouw katten niet naar buiten?
Ik heb zelf een kater die net 1 jaar is geworden, en een maat van mij heeft een poes met een nestje van 3 kittens. Ik zit eraan te denken om er 1 te nemen zodat mijn kater een maatje heeft. Is er iets waar ik op moet letten of kan ik ze gewoon een keer bij elkaar zetten en kijken hoe het gaat? Mijn kater kan heel goed met katten van de buren opschieten iig.
Ga misschien toch weer een kat nemen
Na m'n vakantie eens bij het asiel kijken. Wil er sws een die graag binnen is en alleen kan zijn. Liefst een oudje dat allang blij is een warm plekje te hebben.
Maar vind het wel een beetje zielig dat ie dan vaak alleen is. Misschien gelijk twee?
. Wanneer ik er 1 zou hebben dan sowieso niet als binnen kat, dat vind ik best sneu.

Twee is echt een aanrader! Ben zelf ZO blij dat ik 2 zusjes heb en dat ze samen zijn. Wanneer ik er 1 zou hebben dan sowieso niet als binnen kat, dat vind ik best sneu.
Ik heb zelf een kater die net 1 jaar is geworden, en een maat van mij heeft een poes met een nestje van 3 kittens. Ik zit eraan te denken om er 1 te nemen zodat mijn kater een maatje heeft. Is er iets waar ik op moet letten of kan ik ze gewoon een keer bij elkaar zetten en kijken hoe het gaat? Mijn kater kan heel goed met katten van de buren opschieten iig.