MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahahaha maf dier! Dat je dat ook toelaat, in de gordijnen :roflol:
Ja je zei het al wel eerder, maar toch

Mijn nieuwe aanwinst <3

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/10292137_655948541144535_7927950651670409108_n.jpg
[IMG]http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10171638_655790924493630_7782940296661489675_n.jpg[/QUOTE]
Oh geweldig!!!! Ik vind ze zooooooo leuk!! :D :D :D

w7n346.jpg

Van links naar rechts, Peppie, Kokkie en OG Zorro.

f40j9e.jpg

It's cold outside, please let me in. Aldus Peppie.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Yogi, waarom gaan of mogen jouw katten niet naar buiten?

Mijn nieuwe aanwinst <3

WOW die is moooi :D

Heeee trennie heeft ook een kat, hoe heet ie :p?

w7n346.jpg

Van links naar rechts, Peppie, Kokkie en OG Zorro.

f40j9e.jpg

It's cold outside, please let me in. Aldus Peppie.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Yogi, waarom gaan of mogen jouw katten niet naar buiten?
Haha mooi dat kopje!
Mijne mochten niet naar buiten omdat hier auto's voorbij knallen en sowieso wilde ik ze vanaf jong minimaal 1 jaar thuis houden zodat ze echt weten dat dit hun thuis is. Naja nu heb ik dus wel eens dat ik in de tuin zit met de deur open en ze blijven gewoon binnen, ze willen echt niet buiten. Eigenlijk vind ik het ook wel prima hoor want de verwachte leeftijd van een kat daalt drastisch wanneer je ze buiten laat. Ze zijn ook met 2e-en dus ze kunnen altijd samen spelen en als ik er maar 1 had dan had ik er meer moeite mee als ze niet buiten kwam.

Kwam deze gisteren weer tegen; toen had ik ze net
b4i9zt.jpg

Ze heeft een voetenfetish
k0fx1t.jpg

Dit vinden ze best leuk!
os63ch.jpg

cat activity fun board
nqeej6.jpg

Lelijk man, die naaktkatten

Ik heb zelf een kater die net 1 jaar is geworden, en een maat van mij heeft een poes met een nestje van 3 kittens. Ik zit eraan te denken om er 1 te nemen zodat mijn kater een maatje heeft. Is er iets waar ik op moet letten of kan ik ze gewoon een keer bij elkaar zetten en kijken hoe het gaat? Mijn kater kan heel goed met katten van de buren opschieten iig.

• Like
Waarderingen: YOGI
Ga misschien toch weer een kat nemen :o

Na m'n vakantie eens bij het asiel kijken. Wil er sws een die graag binnen is en alleen kan zijn. Liefst een oudje dat allang blij is een warm plekje te hebben.
Maar vind het wel een beetje zielig dat ie dan vaak alleen is. Misschien gelijk twee?

Ik heb zelf een kater die net 1 jaar is geworden, en een maat van mij heeft een poes met een nestje van 3 kittens. Ik zit eraan te denken om er 1 te nemen zodat mijn kater een maatje heeft. Is er iets waar ik op moet letten of kan ik ze gewoon een keer bij elkaar zetten en kijken hoe het gaat? Mijn kater kan heel goed met katten van de buren opschieten iig.

Ga misschien toch weer een kat nemen :o

Na m'n vakantie eens bij het asiel kijken. Wil er sws een die graag binnen is en alleen kan zijn. Liefst een oudje dat allang blij is een warm plekje te hebben.
Maar vind het wel een beetje zielig dat ie dan vaak alleen is. Misschien gelijk twee?

Twee is echt een aanrader! Ben zelf ZO blij dat ik 2 zusjes heb en dat ze samen zijn :). Wanneer ik er 1 zou hebben dan sowieso niet als binnen kat, dat vind ik best sneu.

Onze vorige kat hebben we gekocht toen we allebei nog studeerden en regelmatig thuis waren, maar die wilde ook echt niet naar buiten. Later beide gaan werken dan liet ze goed merken dat ze echt aandacht te kort kwam. Moest elke dag eerst een half uurtje met r gaan zitten als ik thuis kwam. :D
Had verder een heerlijk leventje hoor, maar vind het ook wel zielig en zou daar misschien niet nog een keer voor kiezen.

Aan de andere kant zitten er genoeg dieren in het asiel die het heerlijk vinden om de hele dag een beetje rond te hangen en niet anders gewend zijn.

Ik ga eerst s op zoek naar katten die met zn tweetjes zijn binnengebracht.

Ik laat mijn kat wel naar buiten en dan gaat hij vaak naar de buren en hun katten aangezien ik overdag nooit thuis ben. Een van de redenen dat ik er een vriendje wil bijhalen voor hem. Denk dat ik het ga doen :)

Twee is echt een aanrader! Ben zelf ZO blij dat ik 2 zusjes heb en dat ze samen zijn :). Wanneer ik er 1 zou hebben dan sowieso niet als binnen kat, dat vind ik best sneu.

Ja wij hebben ook twee broertjes! Soms liggen ze half op elkaar en soms liggen ze echt een km uit elkaar maar denk toch dat ze het wel gezellig hebben ook al hebben ze ook vaak genoeg ruzie

Is hartstikke fijn voor je kat om er nog één bij te hebben! Ik denk dat je ze gewoon bij elkaar kunt zetten.. ze zullen eerst wel even raar doen tegen elkaar.. maar zolang ze genoeg ruimte hebben om zich terug te trekken moet het geen probleem zijn. Ik zou het sowieso doen!

De kittens zijn maandag pas geboren dus moet sowieso nog wel een tijd wachten, maar denk dat ik er wel eentje bij ga nemen :)

Ons Billieke is al flink gegroeid :)

15yvpew.jpg

Terug
Naar boven