XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Dude ga die zooi es opruimen joh :roflol:

Wel lieve poezebeesten!

:roflol: ja ik maak er echt een klerenbede van, maarja waar ik nu woon is zo klein/ ik blijf hier niet zo lang meer dus ik ga niet echt de moeite nemen op te ruimen. Ja ik vind dat ik zo veel geluk heb met deze 2, ze beginnen mij ook steeds meer te vertrouwen en ik merk dat ze stapje voor stapje meer durven. Vannacht lag de rechtse half over mijn arm mee te slapen en de linkse is al helemaal nergens bang voor, die ligt het liefst de hele dag zo dicht mogelijk bij mij :p. Naar onbekende (wat eig op mijn vriendin na iedereen is) zijn ze alleen wel een stuk voorzichtiger.

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

:o:o

o6f9n8.jpg

10cixbd.jpg

2uyrqfa.jpg

2iks901.jpg

34epxmg.jpg

Hahaha wut!!!!! Heb je kittens? Hoeveel houd je er zelf?

Die zijn helaas niet van mij. Anders zou ik ze allemaal houden :roflol:
Mijn kat is gesteriliseerd en mijn ouders willen geen 2e :(

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Dit is mijn kat:

zldt20.jpg

wsryp1.jpg

nomnomnom

281c7qu.jpg

Kat red jochie die door een hond word aangevallen. :D

[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
Katten zijn ****ing awesome

Die kat hierboven verdient gewoon een ****ing prijs man :D

Ok wij hebben dus sinds gister twee katers. Broertjes, 3 jaar oud. Vorige eigenaar had geen tijd meer voor ze en wij zijn redelijk vaak thuis dus heeft hij ze hierheen gebracht. Een kat is redelijk gewend inmiddels maar de ander schuilt echt de hele tijd achter de bank. Hoeft maar iets te vallen en hij is zo bang als wat. Niet bang voor ons, eenmaal op z'n gemak komt ie gewoon op de bank zitten en chillen maar als er ook maar een geluid buiten de woonkamer is dan schrikt ie en schiet ie weer achter de bank. Die katten zijn nooit buiten geweest (appartement) en de vorige eigenaar had ze uit het nestje gehaald. Beste die kat laten zitten/gaan tot hij op z'n gemak is of juist aandacht geven? De andere kant is al praktisch geintegreerd en schrikt af en toe als er iets valt.

Probleem met de bange kat is dus dat de kattenbak in de keuken staat en hij daar amper heen durft te lopen.. eten/drinken staat daar ook en de enige keer dat hij dus heeft gegeten is wanneer we hem hebben opgepakt en ervoor hebben neergezet..

Ok wij hebben dus sinds gister twee katers. Broertjes, 3 jaar oud. Vorige eigenaar had geen tijd meer voor ze en wij zijn redelijk vaak thuis dus heeft hij ze hierheen gebracht. Een kat is redelijk gewend inmiddels maar de ander schuilt echt de hele tijd achter de bank. Hoeft maar iets te vallen en hij is zo bang als wat. Niet bang voor ons, eenmaal op z'n gemak komt ie gewoon op de bank zitten en chillen maar als er ook maar een geluid buiten de woonkamer is dan schrikt ie en schiet ie weer achter de bank. Die katten zijn nooit buiten geweest (appartement) en de vorige eigenaar had ze uit het nestje gehaald. Beste die kat laten zitten/gaan tot hij op z'n gemak is of juist aandacht geven? De andere kant is al praktisch geintegreerd en schrikt af en toe als er iets valt.

Probleem met de bange kat is dus dat de kattenbak in de keuken staat en hij daar amper heen durft te lopen.. eten/drinken staat daar ook en de enige keer dat hij dus heeft gegeten is wanneer we hem hebben opgepakt en ervoor hebben neergezet..

heb hetzelfde gehad wij hebben er thuis twee broer en zusje met de kater kun je werkelijk alles doen het vrouwtje is totaal anders net als bij jou hoe meer je pusht om haar iets te laten doen hoe minder het lukt

ze is vroeger waarschijnlijk ergens zo van geschrokken qua lawaai dat gaat er bijna nooit uit beter is ook de kattebak en eten in de gang te zetten dan gaat ze er vanzelf heen

en ja heel veel aandacht geven maar wel spelen met haar denk aan vis hengeltje met touwtje en aan het eind zo.n speeltje gooi je onder de bank komt ze vanzelf die speciale katte snoepjes werken ook

wat ook erg belangrijk is is een krap paal met verschillende niveau.s katten zitten graag hoog en willen alles overzien de mijne is tot aan plafond en ze vinden het prachtig houden alles in de gaten

er is een tv programma op discovery channel van die,, kattendokter,, zo.n extreme vent met kale kop en gitaar die is erg goed moet je eens opzoeken de dbb-ers in dit topic weten vast wel wie ik bedoel ??

heeft ook met dit soort problemen te maken gehad en geeft leuke tips

gr opa

[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb er drie alsook deze hond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben ook fan van hitler

Mijn jongste die ligt te chillen in de zon.
Typisch dat ie op m'n paperassen moest gaan liggen.

2rwubf4.jpg

Kat van Saddam Hussein

Saddams+Cat.gif

Kat lijkt op Lenin

enhanced-buzz-16290-1302026725-14.jpg

Kat lijkt op Mao

enhanced-buzz-16303-1302026771-10.jpg

Kat lijkt op Karl Marx

enhanced-buzz-16284-1302040565-45.jpg
enhanced-buzz-16294-1302037627-45.jpg

Terug
Naar boven