MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haal ze er ook altijd af, maar op onbewaakte momentjes...Ja kan prima als ze niet al te motorisch gestoord zijn. Moet wel zeggen dat het mannetje dat ik al 7 jaar heb, dat die wel 1 van de meest ontwikkelde motoriek heeft van alle katten die ik heb gehad. En die kleine, die is nog niet zo heel goed ontwikkeld, laat staan dat ik wist dat ze er dus al overheen aan het dansen was..![]()
Maar, ze zouden het niet doen als ze niet zeker van hun zaak zijn. Verder zijn ze zich heel erg bewust van de hoogte. Al heb ik weleens een momenten dat ik mijn hart vast hou hoorIk haal ze er ook altijd af, maar op onbewaakte momentjes...
Katten moet je nooit zomaar over een reling laten lopen. Dat het tot nu toe goed is gegaan is je geluk.
1 glibberig stuk of een verkeerde beweging en daar valt je kat. Snap niet dat je er zo vol trots over zit te schrijven ook. Het blijft een beest en als de kat valt kan het een lelijke smak maken.

Let wel op als ze ouder worden.. hebben er hier eentje van 15 jaar oud die regelmatig van de vensterbank af tuimelt.. ging voorheen altijd goed, nu niet meer. Vensterbankje kan nog, balkon is dan einde verhaal.
Maar voor ze die leeftijd bereiken woon ik als het goed is niet meer 7 hoog! En komen ze alleen in de tuin 
Dat scheelt wel .. sowieso, katten hebben meer lol buiten.. krijg je af en toe ook een muis cadeau
Haha
Op de bank zijn ze zo op hun gemak dat ze niet alert hoeven te zijn.. Dan zullen ze sneller naar beneden donderen idd! Leuke naam![]()

Ze kan enkel op dingen springen waar ze haar voorpoten sowieso al kan opzetten. Zoals een bank of bed.
ik heb een buurvrouw die echt een hele leuke kitten heeft.. echt supper schattig... echt zo jammer dat ik allergisch ben voor katten. na een tijdje begint alles te jeuken en rode ogen...
Jij bent nog zo verstandig om niet aan een poes te beginnen vanwege je allergie. Je wil niet weten hoe vaak het asiel te horen krijgt dat mensen van de ene op de andere dag allergisch worden van hun dieren.
Jij bent nog zo verstandig om niet aan een poes te beginnen vanwege je allergie. Je wil niet weten hoe vaak het asiel te horen krijgt dat mensen van de ene op de andere dag allergisch worden van hun dieren.

Het gebeurt wel hoor. Allergieën kunnen plots vanuit het niets starten.
Heb het daarnet toevallig nog opgezocht, omdat ik nooit last gehad heb van katten, maar deze keer ineens wel last lijk te hebben. Niezen, rode ogen,... Ik kijk nog even of het niet toeval is en ergens anders aan ligt, maar desnoods neem ik er wel pilletjes voor. De kat blijft![]()