Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
oeh..... je hebt zeker dubbel veel fun in bed of niet? ik hou het graag bij de kat if you know what i mean![]()
Poezenverwenner ben je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oeh..... je hebt zeker dubbel veel fun in bed of niet? ik hou het graag bij de kat if you know what i mean![]()

hahah weet niet wat t is man maar katten zijn fking raar. en dat vind ik wel leuk.

Katten zijn schitterendIn de rechtbank moest Lumpele laten zien op wiens stem hij reageerde, als beide 'eigenaren' haar riepen. Lumpele reageerde op geen van de twee. Vervolgens moest de kat op een parkeerterrein laten zien naar wie hij als eerste toe zou lopen. De kat ging doodleuk onder een auto zitten, om zich lange tijd niet meer te laten zien.

Ik heb 1 kat en vanmorgen is gebleken dat ik toxoplasmose heb. En dat terwijl ik altijd mijn handen was nadat ik de bak heb schoon gemaakt. :-(
? Toevallig wezen tuinieren?
Toxoplasmose is een ziekte veroorzaakt door een microscopisch kleine, eencellige parasiet, Toxoplasma gondii, die vele dieren aantast maar in katachtigen een coïtusuele voortplantingscyclus heeft. De ziekte wordt daarom wel eens 'kattenziekte' genoemd maar dit is minder gewenst omdat deze naam ook wordt gebruikt voor parvovirose bij katten, een (voor katten) zeer gevaarlijke virusziekte, die niets met toxoplasmose te maken heeft.
Toxoplasma, de naam verwijst naar de boogvorm van de parasiet (toxon = boog). De ontwikkelingscyclus van de parasiet bestaat uit twee delen: seksueelen aseksueel.
Toxoplasmaparasieten komen met name voor in de uitwerpselen van een kat en in vlees van onder meer varkens, geiten en schapen. Men kan met deze parasiet in contact komen door:
De kattenbak te verschonen als daar jonge katten in hebben gepoept. Alle katten raken ermee besmet, maar ze scheiden alleen cysten uit gedurende een paar weken na de eerste besmetting; de cysten worden pas na 48 uur buiten het lichaam te hebben vertoefd infectieus. Normale hygiëne en geregeld verschonen zijn voldoende om besmetting te voorkomen.
Tuinieren.
Rauw of onvoldoende verhit vlees (bijvoorbeeld van de barbecue) te eten.
Ongewassen groenten te eten (risico op besmetting met mest van besmette dieren).
Zandbakken waar ook katten in komen.
bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxoplasmose
. Vermoed eerder dat het door vlees (kippen) kan komen wat misschien niet helemaal goed was doorbakken. Hoewel geen salmonella besmetting.''Mensen met toxoplasmose blijken vaker risico's te nemen, hun reactiesnelheid vertraagt en men maakt maar liefst twee keer zoveel kans op een ongeluk in het verkeer.''
Blijf maar uit de buurt aub.

Ik app met een meid (potentiele chikki, JA JA!) en raad? ze heeft 1 lekkere poes (ok sorry)haar kat is ook echt leuk XD
Maar die kat verhaal is wel een plus punt XD jammer dat ik allergisch ben XD
En dat ging lekker.
Ga binnenkort bij deze twee dames kijken:
http://www.zwerfkat.com/poes.php?ID=3972
http://www.youtube.com/watch?v=Fzx27SnUEzU
Volgende zaterdag eindelijk! Zo blij dat ze nog niet weg waren.
Schijnen wel erg schuw te zijn, maar dat vind ik eigenlijk geen probleem.
Zien er goed uit mooie print in de vacht!Volgende zaterdag eindelijk! Zo blij dat ze nog niet weg waren.
Schijnen wel erg schuw te zijn, maar dat vind ik eigenlijk geen probleem.