Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Eén van de mijne lijkt op een lamp.

15hz7tt.jpg

Nee, dat is geen roze eetbak met een muis er op.

Oh heerlijk Mat, zelfs poesies etensbak is gay ^_^

mat, welk ongeluk heeft die lieve poes gehad?

Oh heerlijk Mat, zelfs poesies etensbak is gay ^_^
Haha. Was de keuze van m'n vriend. Heb hem keihard uitgelachen toen hij daarmee thuiskwam :o
Voor deze poes heb ik het bakje uitgekozen; een gitzwart met een witte visgraat op \m/
mat, welk ongeluk heeft die lieve poes gehad?
Had een wond aan z'n achterpootje waar hij blijft aan bijten en likken. Geen ongeluk, gewoon een beetje een dom poesje.

Ik vind 'm geweldig :D

• Like
Waarderingen: mat
Ik ga op vakantie en ik neem mee:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Packed and ready to go!

Wat een schatjes hill:p

Mooie beesten! Ook flink groot toch? Of klein koffer kan ook:p

Ik ga op vakantie en ik neem mee:

Packed and ready to go!

damn echt mooie katten! :cool: onze is net een maandje overleden van ouderdom :(
in de toekomst wel op zoek naar 2 nieuwe kittens!

Thanks!

Mooie beesten! Ook flink groot toch? Of klein koffer kan ook:p

Is een koffertje voor handbagage, dus valt mee haha!

damn echt mooie katten! :cool: onze is net een maandje overleden van ouderdom :(
in de toekomst wel op zoek naar 2 nieuwe kittens!

Aww.. wat naar :( hopelijk issie wel oud geworden! Het is dat ik klein woon en niet ruimte heb voor meer katten.. maar anders.... :o dus kan het me voorstellen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks!

Is een koffertje voor handbagage, dus valt mee haha!

Aww.. wat naar :( hopelijk issie wel oud geworden! Het is dat ik klein woon en niet ruimte heb voor meer katten.. maar anders.... :o dus kan het me voorstellen!

Ja hij was 12 maar hij had kattenaids en uiteindelijk begonnen zijn nieren te falen dus was het beter om hem te laten inslapen. Maar hij heeft een mooi leven gehad. eentje is zo eenzaam :p als ze met 2 zijn dan kunnen ze elkaar gezelschap houden.

Vroeger paste ze makkelijk in een schoen maar die tijden zijn voorbij :D

t518c4.jpg

• Like
Volgens mij is mijn kat wat te groot voor deze paal, als ik zie hoe hij er altijd in ligt.

5y4nd.jpg

Vaak ligt hij er trouwens wel helemaal opgerold in dus het past wel haha, zal wel lekker liggen ofzo op deze manier.

Prijs viel ook nog wel mee van de paal, geloof €80,- ofzo incl bezorging. Was even afwachten of hij er echt in zou gaan maar hij zit vrij vaak helemaal bovenin.

Vaak ligt hij er trouwens wel helemaal opgerold in dus het past wel haha, zal wel lekker liggen ofzo op deze manier.

Prijs viel ook nog wel mee van de paal, geloof €80,- ofzo incl bezorging. Was even afwachten of hij er echt in zou gaan maar hij zit vrij vaak helemaal bovenin.

echt epic paal jo :roflol:

Die paal :roflol:

2zxz4vl.jpg

Kitty

• Like
Pff zat ik gisteren niets vermoedend lekker met alle deuren open om de hitte een beetje het huis uit te krijgen.. Wordt er aan de deur gebeld.. Een dame van 4 hoog die me kwam vragen of het normaal was dat die kleine kat zo over de reling heen en weer aan het lopen was.. Whut?! De oudste doet het al een jaartje of 7, maar die kleine had het nog nooit gedaan.. Inmiddels is ze ruim een jaar, maar nog steeds aan de kleine kant wel.. Anyway, toen ik dus ging kijken was ze al naar de buren geglipt en stond ze daar keihard te miauwen dat ze terug wilde, maar niet durfde :roflol: Kon er ook met geen mogelijkheid bij komen.. Dus dan maar aanbellen bij de buren.. Kennelijk schrok ze toen ik haar kwam halen en om te voorkomen dat ze iets raars zou doen en daarbij de kans vergroten dat ze van 7 hoog naar beneden vliegt, greep ik haar in haar vel. Wow! Ik heb haar nog nooit zo full r*tard zien gaan.. Haha, zelfs in haar nekvel kon ik haar niet houden.. Dat rage! Ze vloog door het huis van de buren de voordeur uit en rende direct door weer naar binnen bij me.. Dikke staart, leek wel een vosje :D

De schade... En bedenk je dat het dit schattige poezelewoezelige beestje is he.. :rolleyes:

Hoef iig niet bang te zijn dat een vreemde haar ooit meeneemt :D

Terug
Naar boven