- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg pressen vind ik best fatsoenlijk.benen en rug kan je toch ook wel fatsoenlijk trainen zonder riem?

Lekkere training wwe, vind die Dumbbell Bench Press ook zeer netjes. en die Preacher Barbell curls mogen er ook wezen
.

Ik merk zelf niet veel winst. maar ik hoorde vorige week van een kennis uit mn gym dat hij mn borst groter vond als eerst, dus het zal wel goed gaanveel oefeningen man, moet zwaar zijn geweest.
Je DB press begint steeds sterker te worden. Merk je ook massa winst op je borst?
good job iig

Tja wat is strict, niet extreem strict.

thnx bro
Ik update mn logje nu.He mattie nog niet gelogt vandaag zie ik. Volgende week gewoon die 38kg dunbells pakken, wat maakt het uit dat je 36kg geen 8x haalt. Ik kon 40 ook geen acht keer nu kan ik 46 5X over 2weken doe ik 48kg. Maargoed morgen weer hardcore squaten en ben benieuwd of die riem lekker zit en goed de rug ondersteund. Nu eerst ga ik een rauw ei eten![]()

Nette training man! Ik zeg pak gewoon die 38kg dumbbells, want je zit toch niet vast aan de 8 reps.

Hallo allemaal.
Mijn vorige log werd wel erg vol en onoverzichtelijk. En ik dacht na 89 paginas dat het wel tijd werd voor een nieuw log. Ik hoop dat alle trouwe volgers van mijn log ook hier mij komen suporten. En misschien nog wat nieuwe mensen.
Ik train nu al heel lang. Ik denk dat het een maand of 20 is. Maar precies weet ik het niet.

Train momenteel trouwens in een zware hardcoregym in Hamburg, recht voor de deur. Tientallen grote bodybuilders trainen hier, juiste omgeving dus gaat weer lekker 
dankje
56kgNiet overdrijven bro, je traint ruim één jaar
Nee succes man kom nog eens een keer terug om daar te trainen! In 2004 pakte ik er nog 56 kg incline pressTrain momenteel trouwens in een zware hardcoregym in Hamburg, recht voor de deur. Tientallen grote bodybuilders trainen hier, juiste omgeving dus gaat weer lekker
![]()