AndroidHealthClinic

Het log van WWE, 2009!! Nieuw jaar, nieuwe pr's!!

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zijn je lats wel goed gegroeid t.o.v. die vorige foto's!
Beachproof kom jij de zomer door in ieder geval! ;)
Zou echt beginnen met een goed voedingsschema dan ga je een stuk harder vooruit!

Succes met je tentamens! :cool:

Thanks man
Denk je dat ik beachproof ben:P

Kom op mensen, ik wil wat meer comments op mn foto!!

Oh enne ik wilde vandaag toch ff trainen en ging deadliften. Ik ging toppen en ik heb 1x190 gedeadlift. Dat is een pr!!

Nette deadlift, binnenkort de magische 200kg grens pakken!

Foto ziet er netjes uit ouwe, wel degelijk goede gains gemaakt!

zeker wel.. alleen geen vergelijingsfoto dus veel kan je niet zeggen.. Maar het ziet er netjes uit!

Goed fysiek kerel, zover ik kan zien heb je goede schouders, traps en borst zijn aandachtspunten imo.

Oh enne ik wilde vandaag toch ff trainen en ging deadliften. Ik ging toppen en ik heb 1x190 gedeadlift. Dat is een pr!!

:eek: Wat is dat, 2,5 je bw? Of zelf meer? Proficiat hoor...

Ik zal wel aankloten met 160. :rolleyes: En nu helemaal met m'n verdoete rug. :D

Fysiek ziet er redelijk goed uit. Je zijkant schouders zijn erg goed ontwikkeld. Denk dat je traps wat extra aandacht mogen krijgen, verder lijkt alles in verhouding en er zitten duidelijk buffe benen onder die broek. :thumbs:

Goed fysiek kerel, zover ik kan zien heb je goede schouders, traps en borst zijn aandachtspunten imo.

Bedankt man
Ja daar heb je gelijk in. Mn borst moet echt wat massa op...:(

:eek: Wat is dat, 2,5 je bw? Of zelf meer? Proficiat hoor...

Ik zal wel aankloten met 160. :rolleyes: En nu helemaal met m'n verdoete rug. :D

Fysiek ziet er redelijk goed uit. Je zijkant schouders zijn erg goed ontwikkeld. Denk dat je traps wat extra aandacht mogen krijgen, verder lijkt alles in verhouding en er zitten duidelijk buffe benen onder die broek. :thumbs:

Thanks voor de comment man:)

Ik zit nu op een dl van 2,6x bw;)

Goede fysiek + deadlift amigo. ;)

Bedankt Bazen!!

Vanaf morgen log ik weer. Afgelopen week had ik maar 1x getraind ivm tentamens. En dat was die rug training.

Ik denk ook dat ik deze week ff langs de dokter ga voor mn schouder want ik voel m weer. En ik wil weten wat er mee aan de hand is.

Morgen ga ik wel gewoon borst doen en een beetje (niet te zwaar) schouders.

Ik had wel wat last van mn rechter schouder maar toch borst getraind. Sowieso ga ik deze week ff langs de dokter.

Dumbbell bench press

2x8x20
8x30
8x36
4x38

Cable flyes
4 Sets

Chest press
4n Sets

Sterke dumbbell presses!

Waarom chest press?

je fysiek is zeker beachproof, maar je had er veel meer uit kunnen halen als je een degelijk voedingsschema had. Je kan zo hard trainen als je wilt; als je niet goed eet dan is het dweilen met de kraan open.
Toon ballen en hou je een tijdje aan een goed voedingsschema, part of the game.

Zoiets, dit is nog niet ideaal maar het is een goede start;

Ik ben bezig geweest met een voedingsschemate maken. Kunnen jullie me helpen en zeggen wat ik kan veranderen of wat er wel goed aan is. Want ik heb niet zoveel verstand van voeding.

Maaltijd 1
2 boterhammen met worst
500 gram roeryoghurt

kom brinta of havermout met een whey shake

maaltijd 2
4 boterhammen met worst 100-150 gram kipfilet

maaltijd 3
300ml half volle melk met 50gram whey door die melk
2 stuks fruit bv banaan 2 bananen

Maaltijd 4
Avond eten met sowieso een kh-bron (aardappelen of rijst) en een eiwitbron (rundvlees, kip, vis, tussen de 200-250gram)

Maaltijd 5
500gram roeryoghurt

roeryoghurt voor het trainen? what the **** dude je bent geen wijf.
wederom een kh-bron; 100-150 gram rijst met een eitwitbron (200gram)

Trainen

Maaltijd 6
halfvolle melk
whey
2 boterhammen
Pindakaas 20 gram

Maaltijd 7
500 gram magere Kwark 50-100 gram noten

Succes

@Loo

waarom die vetten uit die noten voor het slapen gaan?

De training van vandaag:
niet zoveel maar wel met pr's!

benen
Squat
2x8x70
5x100
5x120
2x150 PR
3x140

Leg Press
8x120
8x120
8x240
8x290
6x375 PR

Hangt die plate loaded legpress nog niet bijna vol? :D

Zal vast wel +- dezelfde zijn als in alle gyms. Geen toegang tot een vertical leg press, vind ik iets fijner persoonlijk. (Met gebrek aan squats :( )

Zal vast wel +- dezelfde zijn als in alle gyms. Geen toegang tot een vertical leg press, vind ik iets fijner persoonlijk. (Met gebrek aan squats :( )
Het lijkt een btje hierop maar dan iets groter en veel ouder [afbeelding niet meer beschikbaar]

ik probeer niet te vergeten een foto te maken

Potverdomme
Mn schouder voelt weer goed aan,
maar vannacht ofzo is er iets in mn rug geschoten. volgens mij heb ik een verrekte spier en dit doet echt pijn. trainen gaat vandaag niet.

Denken jullie dat ik voor zoiets naar de dokter kan of denken jullie dat de dokter er ook niet zoveel mee kan?

Terug
Naar boven