MuscleMeat

Het log van WWE, 2009!! Nieuw jaar, nieuwe pr's!!

• Topic Starter Topic Starter
De progressie van het laatste half jaar kwa kracht is best redelijk.
Maar mn fysiek is nauwelijk verbeterd. Ik denk dat het nu echt tijd word dat ik een voedingsschemaga maken voor door de weeks. En dat ik me ga proberen er zoveel mogelijk aan te houden. Ik zal straks en anders morgen ff iets plaatsen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mn schema.

Sterke curls & cgbp! Top trainingen kerel, goed bezig.

lekker bezig weer wwe!

Ik ben bezig geweest met een voedingsschemate maken. Kunnen jullie me helpen en zeggen wat ik kan veranderen of wat er wel goed aan is. Want ik heb niet zoveel verstand van voeding.

Maaltijd 1
2 boterhammen met worst
500 gram roeryoghurt

405 kcal 25 eiwitten 44.5 koolh 8.5 vet

maaltijd 2
4 boterhammen met worst

300 kcal 5 eiwitten 34 koolh 2 vet

maaltijd 3
300ml half volle melk
2 stuks fruit bv banaan

398 kcal 14 eiwitten 75 koolh 4.5 vet

Maaltijd 4
Avond eten

500 kcal ? eiwitten ? koolh ? vet

Maaltijd 5
500gram roeryoghurt

255 kcal 22.5 eiwitten 27,5 koolh 7,5 vet

Trainen

Maaltijd 6
halfvolle melk
whey
2 boterhammen
Pindakaas 20 gram

527 kcal 37,5 eiwitten 36 koolh 17,5 vet

Maaltijd 7
500 gram magere Kwark

300 kcal 65 eiwitten 15 koolh 0.0 vet

Totaal:

kcal=2685
eiwit=169
Koolh=232
Vet= 40,5

Het zal vast niet goed zijn, maar help me maar:)

edit: Misschien te weinig eiwitten en teveel koolhydraten?

kijk hier eens na wwe: [Link niet meer beschikbaar]

Dit geeft je alle info

Artikel van a1s. Persoonlijk vind ik het een erg goed artikel

Ik neem aan dat je wilt bulken?

- Overal moet wel wat melk bij kunnen. Ga gewoon lekker op 2 liter per dag zitten.

- Waarom maak je van die roeryoghurt geen kwark, levert je dubbel zoveel eiwitten op.

- 'S ochtends misschien een optie om brinta met whey er door heen te gaan eten, zodat je ook nog wat afwisseling hebt + meer eiwitten.

- Op brood niet alleen worst, maar kipfilet/american filet/tartaar/ei/pindakaas/tonijn enz.

- Maaltijd 3 moet zeker nog wat bij kunnen of maak van die 300ml melk gewoon een liter.

Misschien heb je hier wat aan;)

Deze week log ik even niet, en gaat mijn log voornamelijk over mn voeding;)

(Alwil ik wel zeggen dat ik vandaag 5x150 heb gesquat:))

kijk hier eens na wwe: [Link niet meer beschikbaar]

Dit geeft je alle info

Artikel van a1s. Persoonlijk vind ik het een erg goed artikel

Thanks ik lees het door:)
Ik neem aan dat je wilt bulken?

- Overal moet wel wat melk bij kunnen. Ga gewoon lekker op 2 liter per dag zitten.

- Waarom maak je van die roeryoghurt geen kwark, levert je dubbel zoveel eiwitten op.

- 'S ochtends misschien een optie om brinta met whey er door heen te gaan eten, zodat je ook nog wat afwisseling hebt + meer eiwitten.

- Op brood niet alleen worst, maar kipfilet/american filet/tartaar/ei/pindakaas/tonijn enz.

- Maaltijd 3 moet zeker nog wat bij kunnen of maak van die 300ml melk gewoon een liter.

Misschien heb je hier wat aan;)
Vroeger dronk ik veel melk (1-2 liter) maar mn maag was de hele tijd zo vol. En eigenlijk vind ik het wel fijn dat ik dat niet meer doe.

een bakje roeryoghurt veranderen in kwark is een goed plan wel.

Ik pak gewoon welke vleeswaren er in huis zijn. Daarom gewoon worst op geschreven.

Ik zal nadenken over maaltijd 3, maar sowieso geen liter.

As je snel vol zit van melk doe het dan zo:

Ipv 3 boterhammen met melk
60 Gram Brinta (Zelfde waarde als 3 bam) met melk.. Als ik dit eet heb ik vlot weer honger.. eventueel nog wat kip erbij of whey erdoor heen voor eiwitten

Als je niet goed reageert op melk (volle buik) dan vooral met mate drinken als het niet zo goed voor je werkt, period. :D
Eiwitten is te halen uit meer producten. (try chocomelk?)

Vind het ook geen erg goed schema misschien iets in de trand van dit voorstel gaan eten:
Zou s'morgens beginnen met :
40Gram whey
80/100 Gram havermout
1 banaan
300 ml melk
en alles even in de blender en je hebt een heerlijk ontbijt

2e maaltijd
500 gram kwark
50 gram muesli

3e maaltijd
80 gram rijst
80 gram kipfilet
100 gram groente
1 gekookt eitje

4e maaltijd
2 broodjes pindakaas
2 met dik kipfilet/kalkoen. filet belegt

5e maaltijd avondeten

6e maaltijd
40gram whey
300 melk
40gram brinta
40 gram dextrose

Maaltijd 7
500 gram magare kwark
Hand met noten

Laatst bewerkt:
Tja ik hjeb erg veel moeite om mee aan een schema te houden en in het verleden lukte dat ook niet. Daarom probeer ik een reelijk schema te maken waar ik me echt aan hou. Ik kan er wel brinta in gooien maar ik weet bijna zeker dat ik dat toch niet doe.

Vind het ook geen erg goed schema misschien iets in de trand van dit voorstel gaan eten:
Zou s'morgens beginnen met :
40Gram whey
80/100 Gram havermout
1 banaan
300 ml melk
en alles even in de blender en je hebt een heerlijk ontbijt

2e maaltijd
500 gram kwark
50 gram muesli

3e maaltijd
80 gram rijst
80 gram kipfilet
100 gram groente
1 gekookt eitje

4e maaltijd
2 broodjes pindakaas
2 met dik kipfilet/kalkoen. filet belegt

5e maaltijd avondeten

6e maaltijd
40gram whey
300 melk
40gram brinta
40 gram dextrose

Maaltijd 7
500 gram magare kwark
Hand met noten

opzicheen aardig schema. Maar gaat voor mij te duur worden want dan moet ik zelf ook groenten enzo gaan kopen. Wel heel erg bedankt voor je hulp. Ik wil zo vel mogelijk het bovenstaande schema wat ik had aanpassen naar een redelijk schema. en enetje waar ik me ook echt aan hou. Ik hoop dat jullie me begrijpen en anders... vraag maar raak;)

edit: maar bijvoorbeeld die 2 bakjes kwark kan ik wel doen

goedkope krent dat je bent.

Ik kom ook met niets rond. Het is een kwestie van willen wat jij dus niet hebt. Dan kan je echt kwalitatief groeien uit je hoofd zetten.

Chocomelk!

goedkope krent dat je bent.

Ik kom ook met niets rond. Het is een kwestie van willen wat jij dus niet hebt. Dan kan je echt kwalitatief groeien uit je hoofd zetten.

geld wat er niet is kan ik ook niet uitgeven he. Ik probeer nou gewoon even reeel te zijn. heb jij nog sugesties dan?

geld wat er niet is kan ik ook niet uitgeven he. Ik probeer nou gewoon even reeel te zijn. heb jij nog sugesties dan?

bulk anders met minimaal 4 liter halfvolle melk daar ging ik wel goed op. Kreeg er alleen wel puistjes van dus gestopt. Dan zit je toch al op 140 gram eiwitten en heleboel kcal.

bulk anders met minimaal 4 liter halfvolle melk daar ging ik wel goed op. Kreeg er alleen wel puistjes van dus gestopt. Dan zit je toch al op 140 gram eiwitten en heleboel kcal.

Kan je met vertellen waarom je gaat voor 4 liter half vol en niet voor 2 liter vol

Enne weet je er snel dik van?

Kan je met vertellen waarom je gaat voor 4 liter half vol en niet voor 2 liter vol

Enne weet je er snel dik van?

per 100ml zit er in halfvolle melk 1,5 gr vet en in volle melk 3,5. Dus met 4 liter ga je heel vet binnen krijgen en dat is echt te veel aangezien je al 5 gram suikers per 100ml krijgt met melk.

niet echt dik, maar kwam wel wat bf aan en beetje vocht. Maar ik denk dat jij daar met je 70 kg niet druk om hoeft te maken.

Hoppa hier ff een update van mij. Over die voeding zal ik deze week nog wel terug komen. Ook komen er deze week ff geen of nauwelijks log updates. Ik ga ff wat minder trainen. Ik heb deze week tentamens dus ik heb geen tijd om veel te trainen. Maar volgende week uiteraard weer knallen. Als ik tijd heb zal ik ook dat stukje over voeidng wat seagal poste lezen en ik zal kijken hoe ik mn schema kan aanpassen.

Ook heb ik maar snel een foto van mn front gemaakt. Tis niet echt goed.
a089au.jpg

Volgens mij zijn je lats wel goed gegroeid t.o.v. die vorige foto's!
Beachproof kom jij de zomer door in ieder geval! ;)
Zou echt beginnen met een goed voedingsschema dan ga je een stuk harder vooruit!

Succes met je tentamens! :cool:

Terug
Naar boven