- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huckfinn zei:Mars, wat de fuk ben je aan het doen...
Bij het horen van die zelfverzonnen 'moppen' trekt zelfs Bassie een graf**p![]()
Socrates zei:Dat is ook de bedoeling.... het gaat om droge en flauwe moppen.... het topic is gewoon ontspoord toen er mensen echte grappige moppen hebben gepost... ben aan het overwegen om diegasten negatieve karma te geven... een beetje mijn topics verpesten![]()
![]()
![]()
da moeste flauw grappen zijn. Ik vind ze allemaal super grappig.
wahahahahahahahaha...Ha...ha.h...hahaaahawahaahaa!!!!!!! Niet te doen!Centaur zei:Hey Suicide Sid, als je nou eerst eens wat informatieve posts gaat maken, en nuttig gaat wezen voor het board ipv een moppentopic vol te gaan zitten spammen.![]()
wanneer heb jij ooit s een nuttige bijdrage geleverd 
Dan moet je je ogen open doen en verder dan alleen chat & convo kijken.-jeffrey- zei:Jij bent er ook ver mee gekomen toch centaur? Je bent nu al mod!wanneer heb jij ooit s een nuttige bijdrage geleverd
![]()
If Mr. Potato Head was a bodybuilder, what would his name be? Dave Palumbo!Mars zei:

Centaur zei:Dan moet je je ogen open doen en verder dan alleen chat & convo kijken.

Ik ben mod in die secties, wat is jouw excuus?-jeffrey- zei:
Centaur zei: