XXL Nutrition

Sticky Het Moppen Topic

Een jager krijgt voor zijn verjaardag een gloednieuw jachtgeweer. Zo fier als een gieter trekt de man erop uit en krijgt na herhaalde pogingen een beer in het vizier. Hij mikt, legt aan en schiet. De man, gelukkig over het schot, gaat het lijk van de beer halen maar vind niets. Opeens wordt er op zijn schouder getikt. De man draait zich om en staat oog in oog met de beer.

Beer: "Jij hebt 1x op mij geschoten, ik ga jou 1x in je kont naaien!"

De man ziet dat er geen andere optie voor hem is en buigt voorover terwijl de beer zijn gang gaat.

De dag erna trekt de man naar de wapenwinkel en ruilt zijn jachtgeweer om voor een dubbelloops geweer. Vastberaden om de beer nu zeker neer te schieten gaat hij terug naar het bos. Weer ziet hij de beer en schiet 2 keer. Overtuigd dat de beer dood is gaat de jager het lichaam ophalen. Weer geen lichaam te zien. Opeens voelt hij weer een getik op zijn schouder, de man draait zich om en staat weer oog in oog met de beer.

Beer: "Jij hebt 2x op mij geschoten, ik ga jou 2x in je kont naaien!"

De beer doet zijn ding, en ondertussen al half kreupel gaat de man diezeolfde dag terug naar de wapenwinkel, ruilt zijn dubbelloops voor een machine geweer, en gaat terug naar het bos. Weer ziet hij de beer en schiet de 2 laders van het machinegeweer leeg op de beer. De kogelhulzen vliegen in het rond. Nu zeker overtuigd dat de beer dood is gaat hij kijken en vind WEERAL geen beer. Opnieuw wordt er op zijn schouder getikt, draait zih om en ziet de beer staan.

Beer: "Zeg wat je wil, maar jij komt hier niet om te jagen!"

:D

Ik heb een probleem met autoriteiten en heb er daarom een waarschuwingspunt bij, oh shit, wat ben ik dom geweest, ik zal het nooit meer doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, kheb gewoon niets te doen vandaag, rustdag zie je.

Suicide Sid zei:
Ik heb een probleem met autoriteiten en heb er daarom een waarschuwingspunt bij, oh shit, wat ben ik dom geweest, ik zal het nooit meer doen.
shit en die post mis ik dan weer:sob: jammer is dat, was vast de eerste goeie grap geweest van je:D

Het is rood en loop door de wei?

Een tam-pony

Het is wit en loopt door de wei

Witte gij "t?

Het is groen en het plakt?

Kermit de sticker. :D

wat is het verschil tussen een gravin en een konijn ?

een konijn graaft ppen :p

kom er een turk in de kroeg en die roep jullie allemaal lief mense is .jullie allemaal een rondje van ik.zeg die bar man een rondje van mij is het .zeg die turk dat is ook goed.

Sport2000 zei:
shit en die post mis ik dan weer:sob: jammer is dat, was vast de eerste goeie grap geweest van je:D

Als dit jou enige bijdrage is aan de droge moppen topic ist soeps.

@Centaur: Oh nee, je hebt karma van me afgepakt, dat vind ik zo erg. Nu heeft mijn leven niet veel zin meer denk ik :rolleyes:

Vier broers verlieten het ouderlijk huis om te gaan studeren...alle vier werden succesvolle, welgestelde dokters en advocaten... Op een gegeven dag komen ze bij elkaar, gaan met zijn vieren uit eten en vertellen elkaar welke mooie cadeaus ze hun oude moeder, die ver weg in een andere stad woont, met Kerstmis hebben gegeven...

De eerste broer zegt:
"Ik heb een groot huis voor mama laten bouwen."
De tweede broer zegt:
"Ik heb voor honderdduizend euro een filmzaal in dat huis voor haar laten inrichten." De derde zegt: "Ik heb mijn Mercedes dealer opdracht gegeven om een luxe cabriolet bij haar af te leveren." De vierde broer zegt: "Wel, jullie weten hoe graag mamma de Bijbel leest en ook dat ze dat niet meer kan doen, omdat haar ogen zo slecht geworden zijn. Ik kwam onlangs een priester tegen die me vertelde over een papagaai, die de hele Bijbel kan opzeggen. Het heeft twintig paters 12 jaar gekost om het hem allemaal te leren maar nu is ie zó goed dat je alleen maar het hoofdstuk en vers hoeft te noemen en hij zegt het op. Ik heb moeten beloven dat ik twintig jaar lang ieder jaar honderdduizend euro aan de kerk zal geven om hem te krijgen maar ik vond dat mamma dat dubbel en dik waard is.

Kerstmis is voorbij en mama stuurt haar jongens een bedankbriefje...

Aan de eerste schrijft ze:
"Jan, het huis dat je voor me gebouwd hebt is zó enorm dat ik er alleen maar één kamer van gebruik, al moet ik wèl het hele godganse huis schóónhouden. Niettemin, wel bedankt!" Aan de tweede: "Piet, ik ben te oud om op reis te gaan en mijn levensmiddelen worden bezorgd, dus de Mercedes staat buiten te roesten. Maar het was een aardig idee. Wel bedankt!" De derde kreeg te horen: "Karel, die filmzaal heeft Dolby geluid en er kunnen wel 50 mensen in. Prachtig! Maar al mijn vrienden en kennissen zijn dood, ik ben stokdoof en praktisch blind, dus ik kom er nooit. Maar bedankt voor de goede bedoeling!" En de vierde...: "Mijn lieve Henkie, jij bent de enige zoon die genoeg om me geeft om iets te bedenken waar je me écht een groot plezier mee kon doen!

De kip was héérlijk! Héél hartelijk bedankt!"

Een opa was jarig en kreeg bezoek van de burgemeester.
"En meneer hoe oud bent u geworden?"
"Ik ben 18 geworden", zei die.
"Nee meneer,u draait het om, u bent 81 geworden"
"Dat zal dan wel", zegt opa.
"En heeft u vandaag nog wat gedaan?"
"Ik heb de zuster gewassen."
"Nee zegt de burgemeester,u draait het weer om,u bedoelt natuurlijk
dat de zuster u gewassen heeft"
"Dat zal dan wel weer", zei de opa.
"Verder nog iets meegemaakt vandaag?" vroeg de burgemeester"
"Ja" zei de opa "ze hebben mijn pijp gepikt!!"

Het staat in de wei en het heeft 12 poten!!

....
....
....
....

....
....
....
....

3 koeien!!!!

Muwhahahahahahahahahaha!!!!!!! :roflol: :roflol: :roflol:

Welke tent kan je niet opzetten?!!!

Nou? Nou?!!

....
....
....

Een impotent!!!!

Je hebt:

de ijsbeer;
de bruine beer;
en de masturbeer.

Welk hoort niet in het rijtje thuis?!!

???

???

De bruine beer! Die andere zijn werkwoorden!!!

Neem de lottotrekking op op een videoband, koop daarna een lot met de getallen die gevallen zijn op die videoband, geef dit lot aan je partner(slachtoffer) en zet de zaterdag erna de videoband aan, vraag aan je partner of ze het lot nog heeft en ga samen naar de uitslag kijken (laat hem/haar het lot nakijken terwijl jij even wat te drinken inschenkt of zo) je kun je waarschijnlijk wel voorstellen wat er nu gaat gebeuren.LET OP: doe dit niet bij mensen met ..een zwak hart(of het moet je schoonmoeder zijn.

Rol een rol w.c.papier uit en strooi daar peper over heen. Rol hem weer op en hang deze in de dames w.c. Let wel op dat je zelf je reet er niet mee af doet !!

Een blinde een klap op z'n hersens geven en zeggen:
Die had je niet zien aankomen he?

maak iemand lid van een homo blad,
dit is vooral leuk als diegene net gaat samenwonen met zijn vriendin of weer terug bij z'n ouders gaat inwonen

Bel de tv-schop op om bijvoorbeeld een stofzuiger, of een ring o.i.d. te bestellen, vervorm je stem op een dusdanige manier, dat je zowel een man als een vrouw kan zijn, als ze nu om je naam vragen, gebruik dan een naam zoals pat of michel, dus dan weten ze nog niet of je een man of vrouw bent, en als ze dan op een gegevenmoment mevrouw zegt, dan zeg je dat je een man bent, of andersom, laat een 2 de persoon als je midden in een zin zit schreeuwen, "diane, diane, zit je na al weer naar zo'n coïtusnummer te bellen, vuile vieze.... (hou nu de telefoon van je gezicht af) en bonk 1 keer met de telefoon tegen de grond(alsof hij valt) en klap af en toe in je handen, alsof je geslagen wordt, laat nu een derde persoon janken alsof z'n leven ervan afhangt.
De reactie's zijn zeer verrassend!

Bel een nummer die toegeschreven staat op een mannen naam(zie telefoonboek) , en als er dan een vrouw opneemt, vraag dan waneer de heer ...... de 3 gay video's terugbrengt

type op de computer eeen brief waar in staat : bedankt dat u uw auto zo dicht bij ons raam hebt gezet enz (je schrijft een soort dreig brief en plakt hem op een auto die bij iemand anders voor de deur staat. )

Maak samen met iemand 3 sneeuwpoppen en zet ze netjes op een rij, giet over 1 van de sneeuwpoppen water, veel water, laat deze nu een nachtje rusten, zodat deze keihard wordt! de volgende ochtend loop je naar buiten (als je met z'n 3-en bent) en spring je de eerste(zachte sneeuwpop) omver, nu komt de 2-de persoon(diegene die geholpen hebt met maken) en die springt de 2-de (zachte) sneeuwpop omver, en je raad het al, dit is zo lache dat de 3-de persoon(het slachtoffer) de 3de sneeuwpop omver wil springen, maar aangezien deze helemaal van ijs is, zal dat niet meevallen!!!!

Hebben ze deze grappen al eens met jou uitgehaald of zo?

Terug
Naar boven