MuscleMeat

Sticky Het Moppen Topic

Zitten 2 zakken chips in de kroeg, zegt de 1 tegen de ander: 'wat kijk je sip'
Zegt ie: 'Ja, ik heb vanavond een feestje'

De CIA organiseert een vergelijkend examen voor moordenaar. Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af, waarna er drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw.

De eerste man wordt bij de jury geroepen.

"Mijnheer, zegt de voorzitter, U moet nu een allerslaatste proef afleggen om aan te tonen dat U in alle omstandigheden welk bevel ook zult uitvoeren..."

"OK"

"Hier is een geladen pistool. Uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel. Ga binnen en schiet haar neer!"

De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw? Nooit van mijn leven!" ... en is gebuisd.

Zelfde scenario bij de tweede kandidaat. De man zegt: "Ik zal proberen", gaat het lokaal ernaast binnen... en komt na een minuut terug buiten, tranen in de ogen. "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het niet...!" - Gezakt!

Nu is de beurt aan de vrouw. Haar wordt verteld dat in het hiernaast haar man enz... enz...

De vrouw neemt het pistool aan en gaat het lokaal binnen. De jury hoort zes schoten, vervolgens geschreeuw en een hoop hels kabaal, gevolgd door een veelzeggende stilte.

De vrouw komt terug binnen bij de jury en wrijft het zweet van haar voorhoofd. "Jullie hebben me daar wat geleverd, zegt ze, dat pistool was geladen met losse flodders ! Ik heb hem met zijn stoel moeten doodslaan !!"

Socrates zei:
Er zitten twee kippen in het kippenhok... één maffia kip en een normale kip..

De normale kip: TOK
De maffia kip: are you toking to me?

Loopt een kip tegen de muur: TOK !!!

Wat is de verleden tijd van komkommersla ?

kwamkwammersloeg

Een Belg vaart met zijn privé-jacht, er komt een andere boot op hem af, beide boten zinken. Op die andere boot zat er een Hollander. De Belg en de Hollander zwemmen samen naar een eiland. Op dat eiland is er een stam gevestigd. Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:"In de pan ermee". De Belg en de Hollander vragen wat ze moeten doen om te blijven leven. Het stamhoofd zegt:" zoek 100 dezelfde vruchten". De Belg en de Hollander gaan allebei het bos in en de Belg komt het eerst terug met 100 bessen. Het stamhoofd zegt:"En steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen." Het lukt de Belg vlot maar bij de 100ste bes begint hij te lachen. Het stamhoofd: "IN DE PAN ERMEE". Omstanders vroegen verbaasd waarom de Belg nu bij de 100ste bes begon te lachen! De Belg antwoordde:"Ik zag die Hollander afkomen met 100 kokosnoten!!"

Een man is op bezoek bij een kameraad die nogal slecht te been is. Op een gegeven moment vraagt de man aan zijn bezoeker om zijn pantoffels te halen omdat hij koude voeten heeft.
Goed als deze is gaat hij de trap op en wandelt een kamer binnen, waar hij de 2 bloedmooie 18-jarige dochters van de man aantreft. Hij vergeet onmiddelijk waarvoor hij naar boven is gegaan en bedenkt een plannetje: 'Jullie vader heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens
goed te nken' Dochter : 'Ja, da zal wel'
Man : 'Ik zal het jullie bewijzen'
Hij gaat in de deuropening staan en roept naar beneden : 'Moet ik ze allebei pakken ?'
En het antwoordt luidt : 'Natuurlijk, wat anders'

bur zei:
Een huilende n*ger

een snicker :D

Wat is een n*ger in de zee
-zoute drop

Wat zijn 2 n*gers in de zee
-dubbel zoute drop

Wat is een n*ger op de maan
-maansverduistering

Wat zijn 2 n*gers in een slaapzak
-een twix

Alle n*gers in de zee
-probleem opgelost

enz enz

Een Belg, een Hollander en een Duitser werken in een Arabisch land waar er strenge wetten heersen op alcoholgebruik. Omdat ze deze wetten steeds aan hun laars lappen vliegen ze uiteindelijk tegen de lamp en worden ze door de scherprechter veroordeelt tot elk 100 stokslagen in het openbaar. Om toch niet een te barbaarse indruk te wekken staat de scherprechter hen toe een wens te doen alvorens de straf voltrokken wordt. Eerst komt de Duitser aan bod en deze wenst een matje om over zijn rug te leggen. De stokslagen volgen en de Hollander denkt in zichzelf dat hij er toch beter aan doet om een matraske te vragen want af en toe hoort hij die Duitser toch eens piepen. De Hollander komt aan de beurt en met de matras op zijn rug voelt hij werkelijk niets van de meppen. Ineens schiet hij in een lach want hij denkt aan die Belg. "Die koekoek zal er zeker nooit aan denken om een matraske te vragen, ha ha ha !!!". Goed, de Hollander heeft zijn straf geincasseerd, volgt uiteindelijk dan de Belg. Aan de scherprechter moet ook hij zijn wens bekendmaken : "Als je wilt makker, kunt ge dan dien Hollander niet eens op mijne rug vastbinden ?"

Kennen jullie die mop van Jantje op de WC ?

Ik ook niet want de deur zat op slot

Jantje zit in de klas geluiden te maken 'BROEMMMM, BROEEEMMMM'
Juffrouw: Jantje hou op met die geluiden!
Jantje even later weer 'BROEM BROOOOEEEEM'
Juffrouw: Jantje, laatste waarschuwing anders ga je maar op de gang staan!!
Even later begint Jantje weer BROEM, BROEEEEM, BROOEEEEM'
juffrouw: Jantje!!!! Nu ga je maar naar de gang!!!

Jantje: dat gaat niet juffrouw want mijn benzine is op!

Kennen jullie die mop van Jantje en Pietje op vakantie?

Ik ook niet want ze gingen niet

Een rooie man in een rood pak met rood haar ging in zijn rode auto naar een rood cafe. Hij ging aan een rooie tafel zitten en bestelde daar een rood drankje en las een rooie krant.

Wat is nu het leuke aan deze mop?
Je kan 'm ook in het blauw vertellen!!!!!

Het is groen en zit op een hek????

Verf

Het is zwart en kan zich moeilijk draaien in een gang?

Een n*ger met een speer in ze rug.

De kinderen in de klas gaan vandaag vertellen wat hun vader voor beroep doet.
1 voor 1 worden ze gevraagd.

De een is bakker de andere brandweerman tot piloot.

Tot ze bij pietje komen. Wat doet jou vader pietje?
Pietje antwoord: die is tripper in een homobar.
Niemand gaat er op in.
Op het einde van de les gaat de juffrouw naar pietje toe en vraagt,
Is dat echt waar van je vader.
Nee natuurlijk niet, Maar ik ga niet vertellen waar iedereen bij is, dat mijn vader keeper bij ajax is

Een Nederlandse bodybuilder dwaalde al een hele poos door de woestijn (tis dus een echte droge mop :tomato: ), omdat zijn auto besloten had om de pijp aan Maarten te geven.

Toch al in een vrij gevorderd stadium van dehydratatie, een accuut tekort aan Whey, creatine en training :twitch: , hoopte hij dat hij om dit te overleven beter wat hulp zou tegen het lijf moeten lopen. Maar tevergeefs...

Een paar dagen later, en compleet door zijn glycogeen depots door ziet hij in de verte een klein stofwolkje dat steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.

Vlak voor de bodybuilder komt het wolkje tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het een arabier op een kameel was die de stofwolk met zich meebracht. De bodybuilder wordt blij en denkt dat er eindelijk hulp is.

De Arabier stapt van zijn kameel, trekt zijn zwaard en roept tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"

De bodybuilder denkt: "dood wil ik nog niet zijn, dit flutwoestijnje en die arabier van mijn kloten stellen niets voor tegenover en goede workout, en ik weet niet wat wikiewie wil betekenen dus zal ik dat maar kiezen."

De bodybuilder tegen de arabier:"Wikiewikie dan maar zeker?"

De arabier zet zijn mes op de keel van de Nederlander en zegt: "daar achter de cactoes, jij kruipen als hond en ikke mijn mijn elfde vinger in oe gat steken." :dance: :whip:

Na een 5 minuten rijdt de arabier op zijn kameel weg en komt de Nederlander voorovergebogen vanachter de cactus met zijn hand stevig gedrukt tegen zijn anus. :booty:

Nadat hij weer op zijn positieve gekomen was zette hij zijn tocht, om uit de woestijn te komen, verder.

Een paar lange uren later, en compleet door zijn voorraad steroids heen ziet hij in de verte een iets minder klein stofwolkje dat steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.

Vlak voor de bodybuilder komt het wolkje tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het vier arabieren met kamelen waren die de stofwolk met zich meebrachten. De bodybuilder wordt, enigszins inghouden, blij en denkt dat er eindelijk hulp is.

De vier Arabieren stappen van hun kamelen, trekken hun zwaard en roepen tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"

De bodybuilder denkt: "dood wil ik nog niet zijn, en ik ik ben het gewoon van naalden vol AS in mijn gat te pleuren, dus dat beetje wikiewikie zal ik nog wel eens overleven zeker."

De bodybuilder tegen de arabieren:"Wikiewikie dan maar zeker?"

De vier Arabieren met het mes op de keel van de Hollander: "daar achter de cactoes, jij kruipen als hond en wij onze elfde vinger in oe gat steken." :dance: :whip:

20 minuten later rijden de 4 Arabieren grijnzend weg en komt de Nederlander iets dieper voorovergebogen en met een grimas vanachter de cactus.

Nadat hij weer op zijn positieve gekomen was zette hij zijn tocht, om uit de woestijn te komen, verder.

Een paar lange uren later, en compleet door zijn voorraad multivitamienen heen ziet hij in de verte een stofwolk die steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.

Vlak voor de bodybuilder komt de wolk tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het 16 :eek: arabieren met kamelen waren die de stofwolk met zich meebrachten. De bodybuilder wordt een beetje wanhopig. :help:

De 16 Arabieren stappen van hun kamelen, trekken hun zwaard en roepen tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"

De bodybuilder klopt op zijn borst en roept: "een bodybuilder wroet zich door alle tegenslag om zijn doel te bereiken, dus wikiewikie dan maar."

De 16 Arabieren met het mes op de keel van de Hollander: "daar achter de cactoes, jij kruipen als hond en wij onze elfde vinger in oe gat steken." :dance: :whip:

één uur en twintig minuten later rijden de 16 Arabieren grijnzend weg en komt de Nederlander diep voorovergebogen en met een grote grimas vanachter de cactus.

Een paar lange uren later, en compleet door zijn voorraad tribulus heen ziet hij in de verte een grote stofwolk die steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.

Vlak voor de bodybuilder komt de wolk tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het 64 :eek: :bawling: arabieren met kamelen waren die de stofwolk met zich meebrachten. De bodybuilder is wanhopig. :help:

De 64 Arabieren stappen van hun kamelen, trekken hun zwaard en roepen tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"

De bodybuilder met een zacht stemmetje: "wikiewikie dan maar."

De 64 Arabieren met het mes op de keel van de Hollander: "daar achter de cactoes, jij kruipen als hond en wij onze elfde vinger in oe gat steken." :dance: :whip:

Vijf uur en dertig minuten later rijden de 64 Arabieren grijnzend weg en komt de Nederlander zeer diep voorovergebogen en kotsend vanachter de cactus. :kots:

Een paar lange uren later ziet hij in de verte een immense stofwolk, waardoor hij spontaan alle HMB uit zijn lichaam scheet van schrik, die steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.

Vlak voor de bodybuilder komt de wolk tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het 120 :eek: :bawling: :twitch: arabieren met kamelen waren die de stofwolk met zich meebrachten. De bodybuilder is helemaal gebroken. :help:

De 120 Arabieren stappen van hun kamelen, trekken hun zwaard en roepen tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"

De bodybuilder: " :yell: Kben het beu, kotsbeu. :headbang: Vuile smeerlappen,****, bende reetkonijnen,****! :splat: Doe me maar dood potverdomme! "

De 120 Arabieren met het mes op de keel van de Hollander: "Oké, maar eerst :eyebrow: wikiewikie!" :rocker:

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Kan ik mezelf goei karma geven om de slechte, die ik van jullie krijg, te compenseren?

Er lopen twee mannen op het strand. Zegt de een tegen de ander: "Lekker windje, hé!?" Zegt de ander: "Ja, zal ik er nog één laten?"

Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?

Een loop.

Het is zwart en het hang in een boom?

Een kachel...

Terug
Naar boven