Een Nederlandse bodybuilder dwaalde al een hele poos door de woestijn (tis dus een echte droge mop

), omdat zijn auto besloten had om de pijp aan Maarten te geven.
Toch al in een vrij gevorderd stadium van dehydratatie, een accuut tekort aan Whey, creatine en training

, hoopte hij dat hij om dit te overleven beter wat hulp zou tegen het lijf moeten lopen. Maar tevergeefs...
Een paar dagen later, en compleet door zijn glycogeen depots door ziet hij in de verte een klein stofwolkje dat steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.
Vlak voor de bodybuilder komt het wolkje tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het een arabier op een kameel was die de stofwolk met zich meebracht. De bodybuilder wordt blij en denkt dat er eindelijk hulp is.
De Arabier stapt van zijn kameel, trekt zijn zwaard en roept tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"
De bodybuilder denkt: "dood wil ik nog niet zijn, dit flutwoestijnje en die arabier van mijn kloten stellen niets voor tegenover en goede workout, en ik weet niet wat wikiewie wil betekenen dus zal ik dat maar kiezen."
De bodybuilder tegen de arabier:"Wikiewikie dan maar zeker?"
De arabier zet zijn mes op de keel van de Nederlander en zegt: "daar achter de cactoes, jij kruipen als hond en ikke mijn mijn elfde vinger in oe gat steken."
Na een 5 minuten rijdt de arabier op zijn kameel weg en komt de Nederlander voorovergebogen vanachter de cactus met zijn hand stevig gedrukt tegen zijn anus.
Nadat hij weer op zijn positieve gekomen was zette hij zijn tocht, om uit de woestijn te komen, verder.
Een paar lange uren later, en compleet door zijn voorraad steroids heen ziet hij in de verte een iets minder klein stofwolkje dat steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.
Vlak voor de bodybuilder komt het wolkje tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het vier arabieren met kamelen waren die de stofwolk met zich meebrachten. De bodybuilder wordt, enigszins inghouden, blij en denkt dat er eindelijk hulp is.
De vier Arabieren stappen van hun kamelen, trekken hun zwaard en roepen tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"
De bodybuilder denkt: "dood wil ik nog niet zijn, en ik ik ben het gewoon van naalden vol AS in mijn gat te pleuren, dus dat beetje wikiewikie zal ik nog wel eens overleven zeker."
De bodybuilder tegen de arabieren:"Wikiewikie dan maar zeker?"
De vier Arabieren met het mes op de keel van de Hollander: "daar achter de cactoes, jij kruipen als hond en wij onze elfde vinger in oe gat steken."
20 minuten later rijden de 4 Arabieren grijnzend weg en komt de Nederlander iets dieper voorovergebogen en met een grimas vanachter de cactus.
Nadat hij weer op zijn positieve gekomen was zette hij zijn tocht, om uit de woestijn te komen, verder.
Een paar lange uren later, en compleet door zijn voorraad multivitamienen heen ziet hij in de verte een stofwolk die steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.
Vlak voor de bodybuilder komt de wolk tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het 16

arabieren met kamelen waren die de stofwolk met zich meebrachten. De bodybuilder wordt een beetje wanhopig.
De 16 Arabieren stappen van hun kamelen, trekken hun zwaard en roepen tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"
De bodybuilder klopt op zijn borst en roept: "een bodybuilder wroet zich door alle tegenslag om zijn doel te bereiken, dus wikiewikie dan maar."
De 16 Arabieren met het mes op de keel van de Hollander: "daar achter de cactoes, jij kruipen als hond en wij onze elfde vinger in oe gat steken."
één uur en twintig minuten later rijden de 16 Arabieren grijnzend weg en komt de Nederlander diep voorovergebogen en met een grote grimas vanachter de cactus.
Een paar lange uren later, en compleet door zijn voorraad tribulus heen ziet hij in de verte een grote stofwolk die steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.
Vlak voor de bodybuilder komt de wolk tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het 64

:bawling: arabieren met kamelen waren die de stofwolk met zich meebrachten. De bodybuilder is wanhopig.
De 64 Arabieren stappen van hun kamelen, trekken hun zwaard en roepen tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"
De bodybuilder met een zacht stemmetje: "wikiewikie dan maar."
De 64 Arabieren met het mes op de keel van de Hollander: "daar achter de cactoes, jij kruipen als hond en wij onze elfde vinger in oe gat steken."
Vijf uur en dertig minuten later rijden de 64 Arabieren grijnzend weg en komt de Nederlander zeer diep voorovergebogen en kotsend vanachter de cactus.
Een paar lange uren later ziet hij in de verte een immense stofwolk, waardoor hij spontaan alle HMB uit zijn lichaam scheet van schrik, die steeds dichter, en dichter, en dichter, en dichter bijkwam.
Vlak voor de bodybuilder komt de wolk tot stilstand. Het duurt een aantal tellen voordat hij ziet dat het 120

:bawling:

arabieren met kamelen waren die de stofwolk met zich meebrachten. De bodybuilder is helemaal gebroken.
De 120 Arabieren stappen van hun kamelen, trekken hun zwaard en roepen tegen de ooit grote bodybuilder: "Wikiewikie of dood!"
De bodybuilder:
"
Kben het beu, kotsbeu.
Vuile smeerlappen,****, bende reetkonijnen,****!
Doe me maar dood potverdomme! "
De 120 Arabieren met het mes op de keel van de Hollander: "Oké, maar eerst
wikiewikie!"