*Zippie*
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de landelijke feministendag heeft ieder zijn eigen belevenis:
1e vrouw:
Mijn man moet iedere dag een gestreken overhemd, maar ik heb em gezegd dat doe ik niet meer, doe het zelf maar (Applaus).
De eerste dag zag ik nog niets.
De tweede dag zag ik nog steeds niets.
Maar de derde dag ging mijn man zelf strijken (HOERA APPLAUS in het publiek).
2e vrouw:
Mijn man heeft gigantische stinkvoeten, zodat ik zijn sokken iedere dag met soda moet uitboenen, maar ik heb em gezegd dat doe ik niet meer, doe het zelf maar (APPLAUS, APPLAUS).
De eerste dag zag ik nog niets.
De tweede dag zag ik nog steeds niets.
Maar de derde dag ging mijn man zelf z'n sokken uitboenen (HOERA HOERA HOERA APPLAUS APPLAUS APPLAUS in het publiek).
3e vrouw:
Mijne man wille iedere dagge Koesch-Koesch eten, mare ikke hem hebbe gezegd datte ikke dat niete mere wille doene, doene jij het zelluf mare hebbe ikke gezegd. (APPLAUS, APPLAUS, iedereen is door het dolle heen).
De eerste dagge zagge ik nogge nietse.
De tweede dagge zagge ik nogge nietse.
Mare de derde dagge ginge mijne rechterooge weer ene beetje opene.

Twee negoride vrachtwagenchauffeurs krijgen een groot ongeluk.
De vrachtwagen slaat om, en de lading - 2 ton aan negerzoenen - verspreidt zich over de snelweg...
Gelukkig stopt ER direct een auto bij het ongeval. En niet zomaar een auto, nee.... Een Belgische auto.
De Belg stapt geschrokken uit, en kijkt verbaasd naar de twee ronddolende n*gers, die nog volledig in shock verkeren.
Daarna stopt ER een tweede auto, ditmaal een Nederlander.
Deze kijkt ook enigszins verbaasd - niet vanwege de twee
n*gers, maar vanwege de Belg die is namelijk begonnen met het kapotstampen van alle negerzoenen.
'Waarom doe je dat in hemelsnaam?!', vraagt de Hollander.
'Allez, sta daar niet zo te suffen', antwoordt de Belg.
'Er zijn ER al twee uitgekomen!'

Wat is het verschil tussen en springkasteel (luchtkasteel) en een marokkaan?
Bij een springkasteel moet je je schoenen uit doen.
Wat is de overeenkomst tussen een marokkaan en een kuikentje?
Van zodra ze kunnen lopen, beginnen ze te pikken...
Begrijp me niet verkeerd, heb niks tegen n*gers ofzo,
vind zelfs dat iedereen er 1 moet hebben...
Jezus kiest Amsterdam voor zijn terugkeer op aarde. Om mensen te vinden en zich kenbaar te maken gaat hij een café binnen. Jezus: "dag mensen, ik ben Jezus, ik ben teruggekeerd naar aarde!"
Klant: "Ik geloof u niet ".
Jezus: "ja, ja, ik ben echt Jezus, geloof me maar".
Klant: "bewijs het dan".
Jezus ziet een gehandicapte in zijn rolstoel zitten, legt zijn hand op zijn benen en de gehandicapte staat op uit zijn rolstoel en kan weer lopen.
Jezus ziet ook een klant die blind is, gaat er naartoe, legt zijn hand op zijn ogen, en jawel, die kan weer zien.
Jezus gaat nog naar een derde klant, een Marokkaan, maar die begint onmiddellijk te gillen: "LAAT MIJ MET RUST!!!"
Jezus: "maar waarom, beste man, ik zal je geen pijn doen, ik wil je enkel genezen".
Marokkaan:"LAAT MIJ MET RUST!!! RAAK MIJ NIET AAN"
"IK ZIT PAS 2 WEKEN IN DE ZIEKTEWET!!!!!!!!!!!!!!!