mtn
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
nen dove slaan en zeggen: wie nie horen wil moet voelen
waarom zou je iets zeggen tegen een dove?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nen dove slaan en zeggen: wie nie horen wil moet voelen

Komt een spermacel in het café. Trots laat hij aan iedereen zijn nieuwe schoenen zien
aan de rest van de cellen: "Nu ga ik lekker heel veel harder dan jullie en word ik vast
en zeker verkozen, en mag ik uitgroeien tot embryo van het jaar en baby en ..." Hij
blijft maar praten over zijn mooie nieuwe schoenen, totdat het luchtalarm gaat.
Alle spermacellen rennen meteen het café uit om een kans te wagen. De trotse
spermacel ligt eerst achter, maar al snel haalt hij iedereen in, hij rent en rent, totdat
hij uit het zicht van de achterblijvers is. Maar opeens zien de achterblijvers hem beteuterd
terugkomen. Ze vragen waarom hij terug is gekomen waarop hij antwoord: "Ik ga toch echt
niet met mijn nieuwe schoenen in de stront lopen!!!"

Een atheïst maakte een boswandeling, en bewonderde alles wat door het "toeval der evolutie" was ontstaan. "Wat een majestueuze bomen, machtige rivieren, prachtige dieren!", zei hij bij zichzelf.
Toen hoorde hij geritsel in de bossen. Hij keek om en zag een 2½ meter lange grizzlybeer op zich afstormen. Zo snel hij kon rende hij weg. Hij keek over zijn schouder: de beer haalde hem in! Hij rende nog harder, keek weer over zijn schouder: de beer zat hem nog dichter op de hielen. Hij probeerde nog harder te hollen, maar struikelde en viel. Hij probeerd beer boven zich uittorenen en zijn klauwen opheffen voor de genadeslag. Toen schreeuwde de atheïst: "O mijn God!..."
De tijd stond stil. De beer bevroor. Het bos was stil. Zelfs de rivier was gestopt met stromen. Een helder licht bescheen de man en een stem kwam uit de hemel:
"Altijd heb je Mijn bestaan geloochend, en Mijn schepping toegeschreven aan een kosmisch toeval. Verwacht je nu dat Ik je uit deze narigheid help? Moet Ik jou tot de gelovigen rekenen?"
De atheïst zei: "Het zou hypocriet van me zijn als ik U nou ineens zou vragen mij als christen te beschouwen, maar misschien kunt U de beer christelijk maken?"
"Goed", zei de stem.
Het licht verdween. De rivier stroomde weer. De geluiden van het bos begonnen weer. En toen liet de beer zijn klauwen zakken.... vouwde zijn klauwen bijeen... boog zijn hoofd en sprak: "Here, zegen deze spijze. Amen."

de beste die ik voorbij heb zien komen..................ook al kende ik hem al!
![]()

God en Petrus kijken neer op de aarde en het valt hun op dat er nu toch wel erg veel mensen aan het golfen zijn.
God zegt tegen Petrus,kom we gaan eens effe uitzoeken wat daar nou de lol van is.
Beide staan op de green en God mept het balletje met een leuke swing het water in. Kolere zegt God en loopt over het water om het balletje eruit te vissen.
Gadegeslagen door twee ander golfers vraagt de een aan Petrus,Wie is dat dan?
Denkt tie dattie God is
Nee zegt Petrus dat is God wel maar denkt dattie Tiger Woods is.

Komt een spermacel in het café. Trots laat hij aan iedereen zijn nieuwe schoenen zien
aan de rest van de cellen: "Nu ga ik lekker heel veel harder dan jullie en word ik vast
en zeker verkozen, en mag ik uitgroeien tot embryo van het jaar en baby en ..." Hij
blijft maar praten over zijn mooie nieuwe schoenen, totdat het luchtalarm gaat.
Alle spermacellen rennen meteen het café uit om een kans te wagen. De trotse
spermacel ligt eerst achter, maar al snel haalt hij iedereen in, hij rent en rent, totdat
hij uit het zicht van de achterblijvers is. Maar opeens zien de achterblijvers hem beteuterd
terugkomen. Ze vragen waarom hij terug is gekomen waarop hij antwoord: "Ik ga toch echt
niet met mijn nieuwe schoenen in de stront lopen!!!"

iets wat sinds mensenheugenis nog nooit is gebeurd: een jonge vrouw liet geen scheet op de schoot van haar man

blijkbaar was het toen de normaalte zaak dat een vrouw een scheet op de schoot van haar man liet.. duuss...--->>
iets wat nog nooit is gebeurt.. een vrouw liet GEEN scheet op de schoot van haar man..
blah blah.. slappe humor hadden ze, want hier kan toch geen mens om lachen.

blijkbaar was het toen de normaalte zaak dat een vrouw een scheet op de schoot van haar man liet.. duuss...--->>
iets wat nog nooit is gebeurt.. een vrouw liet GEEN scheet op de schoot van haar man..
Blijkbaar was het een dijenkletser onder de Soemeriers.![]()

Misschien zat ze wel boven op z'n harde willy en blies ze hem er uit.
Dan was het geen slappe maar stijve humor.
Sorry het niveau daalt weer![]()

Misschien zat ze wel boven op z'n harde willy en blies ze hem er uit.
Dan was het geen slappe maar stijve humor.
Sorry het niveau daalt weer![]()