MuscleMeat

Sticky Het Moppen Topic

Nou nog een leuke dan ;)

Liefste papa,

Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo
plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.
Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen,
ondanks zijn piercings, tatoeages en zijn grote motor.
Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahmed zegt dat we
heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijk onderhuuradres
bij de broer van zijn vaders tante. Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom.
En die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes.....

Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben
besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Ahmed is al actief als tussenhandelaar in cocaine en XTC en nu dus ook ons eigen
productiebedrijfje. We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klein beetje Coke en XTC, en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.

Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat
Ahmed geregeld een paar van zijn hele goede vrienden uitnodigt kan
ik toch ook wat mee betalen...
Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden
tegen Aids, zodat mijn Ahmed toch nog kan genezen.
En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 15 en kan al
heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Celine.

P.S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?

Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje!

Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel
ergere dingen zijn dan een slecht rapport.
Het mijne kan je vinden op mijn nachtkastje.

Kusjes.:D

Kende ik al, maar hij is leuk:P

Nog een aantal:

- Hoe herken je een Nederlands schip?
° Er vliegen geen meeuwen achteraan

- Het is geel en als je op een knopje duwt wordt het ineens rood?
° Een kuikentje in een mixer

- Waarom komt een man in schokken klaar?
° Een vrouw kan geen ad fundum slikken

- Wat is de vergelijking tussen een ferari en een klein meisje?
° Je geraakt er moeilijk in maar het scheurt snel

- Wat kun je beter hebben Alzheimer of Parkinson?
° Alzheimer, want je kan beter je pinten vergeten te betalen, i.p.v. ze om te gooien

- Wat is het verschil tussen een n*ger en een winterband
° Als je een ketting doet rond een winterband begint die niet te zingen

- Hoeveel baby's heb je nodig om een kamer te schilderen?
° Hangt er vanaf hoe hard je kan gooien

Er komt een man bij de bakker...
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.

Komt een mooi sexy gekleed meisje de winkel binnen.
Ze past een jurkje en keurt het goed.
Ze komt bij de kassa en betaald met 25 euro .
Volgens de paarse lamp is het briefje vals.
Waarop het sexy meisje zegt:
'Verdorie dan hebben ze me zonet verkracht!'

Een man en een vrouw liggen in bed naar 'Multimiljonair' te kijken.
Hij: 'Heb je soms zin in coïtus ?'
Zij: 'NEE.'
Hij: 'Mag ik 'NEE' als je definitieve antwoord nemen ??'
Zij: 'JA!!!'
Hij: 'Dan zou ik graag een vriendin willen bellen !!!'

Loopt een Man door de woestijn, vind hij een Kameel,

Maar de Kameel vindt van niet....

heey hier nog 1
komt een man in de kroeg en die bestelt een biertje , waarop de kroegeigenaar zegt zou je dat nou wel doen want de zwarte ridder komt zo ,waarop de man zegt : ja daar ben ik nie bang voor geef nou maar gewoon een biertje , nou zo gezegt zo gedaan hij krijgt een biertje , hij heeft hem op en bestelt er nog 1 , doe het nou nie zegt de kroegeigenaar hij komt zoo , fl**ker op zegt de man en geef me een biertje , oke hij krijgt weer een biertje , even later wordt de deur opengegooid en komt er een kerel binnen van wel over de 2 meter met een zwarte jas en zwarte hoed , en loopt naar de man toe , en hij zegt met een behoorlijke zware stem , kom jij es effe voor mij zitten , en de man kijkt raar op maar denkt bij zich eigen ja laat ik het maar doen want ik heb veel slechte verhalen gehoord over de zwarte ridder, even later zegt die grote kerel tegen de man maak jij me rits ff open en snel , de man zit te twijfelen maarja hij wilt geen problemen dus maakt ze rits open , en meteen daarna zegt die reus en nou ppen met een schreeuwende stem , de man schrikt en doet het meteen , sneller zegt de reus sneller , en de man gaat steeds sneller en sneller , nog sneller zegt de reus , de man houdt het niet meer he , snellerrrr zegt reus . HOEZO zegt de man heb je haast ofzo ,jaa want de zwarte ridder komt zo

en ook deze moet ik met jullie delen : Er wordt een man opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Hij komt voor het eerst in het dagverblijf en ziet daar en man op en stoel zitten die de hele tijd doet: "vroem vroem, ptssss, vroem vroem" en met de handen wijd, alsof hij aan het rijden is. Vraagt die eerste man: "wat ben jij aan het doen?".
Zegt die man op de stoel: "ik ben trucker, nooit thuis, vroem vroem". De volgende dag komt de eerste man weer in het dagverblijf en die andere zit er nog steeds: "vroem vroem, ptssss, vroem vroem". Weer vragen wat er met hem is: "ben trucker, nooit thuis, vroem vroem". De derde dag gaat de eerste man naast de man op de stoel staan en maakt neukbewegingen met zijn heupen. Vraagt de trucker: " wat ben jij aan het doen?" Zegt de man: "ik neuk je vrouw, je bent toch nooit huis!"!

Jantje was een jongetje van 7 jaar oud uit Volendam en net zoals andere jongens van zijn leeftijd, erg nieuwsgierig.

Hij had de laatste tijd behoorlijk wat verhalen over vrijen van de andere jongens gehoord en vroeg zich af hoe dat in z'n werk ging.

Op een dag stelde hij de vraag aan z'n moeder en die raakte er volledig door in de war. I.p.v. het aan jantje uit te leggen, gaf ze hem het advies om zich een nacht achter de gordijnen te verschuilen om z'n oudere zus Emma en haar vriendje te bekijken. Jantje deed dit en beschreef de volgende morgen alles aan zijn moeder. 'Emma' en haar vriendje zaten eerst wat te praten, waarna hij de meeste lichten uit deed. Toen begon hij haar te kussen en te omhelzen.

Ik denk dat Emma ziek werd, want ze trok een heel gek gezicht. Hij moet waarschijnlijk hetzelfde gedacht hebben, want hij stopte zijn hand in haar blouse om haar hart te voelen net zoals de dokter altijd deed.

Alleen was hij niet zo goed als de dokter, want hij scheen nogal wat problemen te hebben om haar hart te vinden. Hij werd waarschijnlijk ook ziek, want ze begonnen allebei te hijgen en raakten helemaal buiten adem.

Zijn andere hand werd waarschijnlijk koud, want hij stopte hem onder haar rokje.

Op dat moment bereikte Emma de rand van de bank, waarna de koorts begon.

Ik wist dat het koorts was omdat Emma vertelde dat ze erg heet was.

Tenslotte ontdekte ik wat hun zo ziek maakte, er was een paling in zijn broek gekropen. Hij sprong ineens uit zijn broek en ging rechtop staan, wel 20 cm lang.

Eerlijk waar! Met 1 hand greep hij de paling beet om ervoor te zorgen dat hij er niet vandoor zou gaan. Toen Emma dat zag werd ze erg bang; haar ogen werden groot, haar mond viel open en ze begon dinge zoals 'Oh, mijn God' te roepen.

Ik zou haar toch eens moeten vertellen over de veel grotere palingen die ik in het meer heb gezien. Emma werd plotseling heel moedig en probeerde de kop van de paling er af te bijten. Toen maakte ze een geluid en liet de paling gaan, waarschijnlijk beet hij terug. Ze greep hem met twee handen stevig beet, haalde een muilkorf uit haar tasje en schoof die over zijn hoofd om ervoor te zorgen dat hij haar niet meer kon bijten. Emma ging op haar rug liggen en spreidde haar benen, zodat ze de paling in een schaarklem kon nemen, terwijl haar vriendje hielp door op de paling te gaan liggen.

Het werd een vreselijk gevecht. Emma begon te grommen en te schreeuwen, terwijl haar vriendje bijna van de bank viel. Ik denk dat ze de paling dood wilde maken door hem tussen hun lichamen fijn te persen. Na een tijdje hielden ze allebei op met bewegen en zuchtten diep. Haar vriendje ging rechtop zitten, waarschijnlijk had hij de paling gedood. Ik wist dat hij dood was, want hij hing helemaal slap en een gedeelte van zijn ingewanden kwamen naar buiten.

Emma en haar vriendje waren moe van het gevecht,maar gingen gewoon door met vrijen. Hij begon haar weer te kussen en te omhelzen en waarachtig, de paling was nog niet helemaal dood. Hij ging gelijk rechtop staan en begon weer met vechten. Waarschijnlijk zijn palingen net katten; ze hebben 9 levens of zoiets.

Deze keer probeerde Emma de paling te doden door erop te gaan zitten. Na een worsteling van 35 minuten wisten ze eindelijk de paling voorgoed te doden. Ik weet dat hij dood was omdat Emma's vriendje zijn huid eraf stroopte en door het toilet spoelde.

Moeder viel flauw.

Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood?

niert nee ;) (omgedraait)

Jantje was een jongetje van 7 jaar oud uit Volendam en net zoals andere jongens van zijn leeftijd, erg nieuwsgierig.

Hij had de laatste tijd behoorlijk wat verhalen over vrijen van de andere jongens gehoord en vroeg zich af hoe dat in z'n werk ging.

Op een dag stelde hij de vraag aan z'n moeder en die raakte er volledig door in de war. I.p.v. het aan jantje uit te leggen, gaf ze hem het advies om zich een nacht achter de gordijnen te verschuilen om z'n oudere zus Emma en haar vriendje te bekijken. Jantje deed dit en beschreef de volgende morgen alles aan zijn moeder. 'Emma' en haar vriendje zaten eerst wat te praten, waarna hij de meeste lichten uit deed. Toen begon hij haar te kussen en te omhelzen.

Ik denk dat Emma ziek werd, want ze trok een heel gek gezicht. Hij moet waarschijnlijk hetzelfde gedacht hebben, want hij stopte zijn hand in haar blouse om haar hart te voelen net zoals de dokter altijd deed.

Alleen was hij niet zo goed als de dokter, want hij scheen nogal wat problemen te hebben om haar hart te vinden. Hij werd waarschijnlijk ook ziek, want ze begonnen allebei te hijgen en raakten helemaal buiten adem.

Zijn andere hand werd waarschijnlijk koud, want hij stopte hem onder haar rokje.

Op dat moment bereikte Emma de rand van de bank, waarna de koorts begon.

Ik wist dat het koorts was omdat Emma vertelde dat ze erg heet was.

Tenslotte ontdekte ik wat hun zo ziek maakte, er was een paling in zijn broek gekropen. Hij sprong ineens uit zijn broek en ging rechtop staan, wel 20 cm lang.

Eerlijk waar! Met 1 hand greep hij de paling beet om ervoor te zorgen dat hij er niet vandoor zou gaan. Toen Emma dat zag werd ze erg bang; haar ogen werden groot, haar mond viel open en ze begon dinge zoals 'Oh, mijn God' te roepen.

Ik zou haar toch eens moeten vertellen over de veel grotere palingen die ik in het meer heb gezien. Emma werd plotseling heel moedig en probeerde de kop van de paling er af te bijten. Toen maakte ze een geluid en liet de paling gaan, waarschijnlijk beet hij terug. Ze greep hem met twee handen stevig beet, haalde een muilkorf uit haar tasje en schoof die over zijn hoofd om ervoor te zorgen dat hij haar niet meer kon bijten. Emma ging op haar rug liggen en spreidde haar benen, zodat ze de paling in een schaarklem kon nemen, terwijl haar vriendje hielp door op de paling te gaan liggen.

Het werd een vreselijk gevecht. Emma begon te grommen en te schreeuwen, terwijl haar vriendje bijna van de bank viel. Ik denk dat ze de paling dood wilde maken door hem tussen hun lichamen fijn te persen. Na een tijdje hielden ze allebei op met bewegen en zuchtten diep. Haar vriendje ging rechtop zitten, waarschijnlijk had hij de paling gedood. Ik wist dat hij dood was, want hij hing helemaal slap en een gedeelte van zijn ingewanden kwamen naar buiten.

Emma en haar vriendje waren moe van het gevecht,maar gingen gewoon door met vrijen. Hij begon haar weer te kussen en te omhelzen en waarachtig, de paling was nog niet helemaal dood. Hij ging gelijk rechtop staan en begon weer met vechten. Waarschijnlijk zijn palingen net katten; ze hebben 9 levens of zoiets.

Deze keer probeerde Emma de paling te doden door erop te gaan zitten. Na een worsteling van 35 minuten wisten ze eindelijk de paling voorgoed te doden. Ik weet dat hij dood was omdat Emma's vriendje zijn huid eraf stroopte en door het toilet spoelde.

Moeder viel flauw.

Hahaha:roflol: Waar heb je die vandaan dan?:P

Komt een man in een café binnen en ziet daar een grote pot met geld staan

' Dat geld krijg je als je 3 opdrachten kan vervullen ' zei de cafébaas

' eerst moet je deze 10 duvels ( sterk bier ) achter elkaar uitdrinken zonder te kotsen, daarna moet je naar mijn rottweiler gaan, die heeft een rotte tand, en die trek je eruit, maar pas op , hij is best wel gemeen.En als laatste moet je mijn 90 jarige schoonmoeder boven eens bevredigen '

de man begint met volle moed aan de eerste opdracht, 1,2,3 ... alle 10 binnen zonder te kotsen
enorm dronken begint hij aan zijn tweede opdracht. De man blijft enorm lang weg, na een uur komt hij terug en zegt

'JA WAAR IS DIE SCHOONMOEDER MET HAAR ROTTE TAND ???? '

' eerst moet je deze 10 duvels ( sterk bier ) achter elkaar uitdrinken zonder te kotsen, daarna moet je naar mijn rottweiler gaan, die heeft een rotte tand, en die trek je eruit, maar pas op , hij is best wel gemeen.En als laatste moet je mijn 90 jarige schoonmoeder boven eens bevredigen '

de man begint met volle moed aan de eerste opdracht, 1,2,3 ... alle 10 binnen zonder te kotsen
enorm dronken begint hij aan zijn tweede opdracht. De man blijft enorm lang weg, na een uur komt hij terug en zegt

FAIL :o

Nee, ik vond hem wel geinig:)

De mop was nog een stuk langer hoor.

hahah good ones !

Twee homofielen zitten in bad, komt er opeens een kwakkie bovendrijven. "Zit je te rukken ofzo?!" vraagt de één. "Nee", zegt de ander, "ik liet net een scheet!"

------------------------------------------------------------------------

Een belg wil voor vijfentwintig gulden naar de h**ren. Bij de eerste h**r wordt hij weggestuurd. Als hij tegen een taxichauffeur verteld dat hij naar een h**r wil voor 25 gulden, weet de chauffeur wel een goed adresje. "En je krijgt er ook nog een gratis drankje bij ook!" Dus de Belg gaat naar die h**r toe, en zegt dat hij voor 25 gulden een wip wil maken. De h**r zegt dat het goed is, maar dat ze alleen één probleempje heeft. "Ik heb geen clitoris meer" zegt ze. "Oh, dat is geen probleem" zegt de Belg, "doet u mij dan maar een Jagermeistertje

Debiteuren crediteuren he xD

Twee homofielen zitten in bad, komt er opeens een kwakkie bovendrijven. "Zit je te rukken ofzo?!" vraagt de één. "Nee", zegt de ander, "ik liet net een scheet!"

------------------------------------------------------------------------

Een belg wil voor vijfentwintig gulden naar de h**ren. Bij de eerste h**r wordt hij weggestuurd. Als hij tegen een taxichauffeur verteld dat hij naar een h**r wil voor 25 gulden, weet de chauffeur wel een goed adresje. "En je krijgt er ook nog een gratis drankje bij ook!" Dus de Belg gaat naar die h**r toe, en zegt dat hij voor 25 gulden een wip wil maken. De h**r zegt dat het goed is, maar dat ze alleen één probleempje heeft. "Ik heb geen clitoris meer" zegt ze. "Oh, dat is geen probleem" zegt de Belg, "doet u mij dan maar een Jagermeistertje

Debiteuren crediteuren he xD

:kots:

Terug
Naar boven