XXL Nutrition

Sticky Het Moppen Topic

Haha, geweldig weer. Kon ik die dingen maar 'es onthouden.

Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van
haar dochter liep, hoorde ze daarbinnen een vreemd zoemend geluid.
Ze opende de deur en zag dat haar dochter zich flink lag te verwennen met een vibrator.
Geshockeerd vroeg ze: 'Wat in 's hemelsnaam ben jij aan het doen?'
De dochter antwoordde: 'Mam, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en met dit ding lijkt het een beetje alsof ik een echtgenoot heb.
Ga alsjeblieft weg en laat me alleen'.
De volgende dag hoorde de vader hetzelfde zoemende geluid aan de andere kant van zijn dochter's slaapkamerdeur.
De deur openend, zag hij zijn dochter gepassioneerde coïtus hebben met een vibrator.
Op zijn vraag wat zij daar aan het doen was, antwoordde de dochter: 'Pap, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en dit ding is zo'n
beetje mijn echtgenoot.
Ga alsjeblieft weg en laat me alleen!'
Een paar dagen later komen de moeder en dochter thuis van een middagje winkelen, zetten hun tassen in de gang en
horen het bekende gezoem uit de woonkamer komen.
Ze gaan de kamer binnen en zien de vader, zittend op de bank,T.V.Kijken.
Naast hem op de bank de vibrator, trillend en zoemend als een gek.
Vraagt zijn vrouw: 'Wat ben JIJ in godsnaam aan het doen?'
Zegt de vader: 'Ik bekijk een voetbalwedstrijd met mijn schoonzoon....

@mhr_team: die is echt geniaal:roflol: kende hem al wel

komt een nederlandse boer in engeland..
vraagt een man aan hem: What do you do for a living?!?
zegt de boer: I fock horses...
paardddonnn?? zegt de engelsman
Ja paarden, zegt de boer

haha is een goeie !

@ smink:tnx :)

Tarzan was door de jungle aan 't zwieren, tot hij zich plots misrekende en
naast een liaan greep en meters naar beneden stortte.
Toen hij zijn ogen terug opendeed stond er een gorilla naast hem in wit dokterspak.
"Wat is er gebeurd?" vroeg hij aan de gorilla.
De gorilla antwoordde: "Tarzan, je ligt in het ziekenhuis.
Je bent van zeer grote hoogte naar beneden gevallen.
En dat is nog niet alles... we hebben je rechterarm niet meer kunnen redden."
Tarzan keek direct naar zijn rechterarm, maar die was er niet meer.
De dokter sprak verder: "Spijtig genoeg hebben we je linkeroog ook niet meer kunnen redden..."
Tarzan begon te zuchten.
"En dat is ook nog niet alles" zei de dokter-gorilla, "je spellement ben je ook kwijt"
"Potverdomme", riep tarzan toen hij naar beneden keek en zag dat daar ook al niets meer hing.
"Maar we hebben een oplossing gevonden", zei de dokter.
"We hebben als vervanging de arm van een aap, het oog van een havik en de slurf van een jonge olifant.
En die gaan we op de juiste plaats hechten zodat alles terug werkt."
Tarzan ondergaat met succes de operatie en revalideert goed.
Na een tijdje moet hij terug op controle in het ziekenhuis.
"En?" vraagt de dokter, "is alles goed?"
"Ho", zegt tarzan, "die arm van die aap is fantastisch.
Ik kan nu grijpen wat ik wil, ik grijp toch altijd juist.
En die greep is zo vast dat ik bijna niet meer kan loslaten en
dat oog van die havik..ik zie nu mijn lianen al van op 100 meter afstand zo scherp,
dat ik er gewoon niet kan naast grijpen..."
"en de rest?" vraagt de dokter.
"Tja, dat was wel even serieus wennen" zegt tarzan.
"Hoezo?" vraagt de dokter
"Tarzan zegt: "elke 5 minuten steekt die slurf een pindanoot in mijn gat"

Drie dames

Een getrouwde vrouw, een verloofde dame en een minnares zijn aan het praten over hun relaties en besluiten alle drie hun mannen eens te verrassen. Ze zullen de volgende avond alle drie een leren bodystocking in SM-sT dragen met hoge stiletto's aan hun voeten en een masker over hun gezicht.

Na een aantal dagen spreken de drie vrouwen elkaar weer...

De verloofde vrouw vertelt: 'toen mijn vriend thuis kwam, lag ik verleidelijk- compleet in leren outfit, stiletto's en masker - op de sofa.' Mijn vriend zei: 'Jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou!' En vervolgens hebben we de hele nacht coïtus gehad.

De minnares: 'Ohh Ja! Ik had die avond met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren bodystocking, de stiletto's én een lange regenjas aan. Toen hij de regenjas opende,zei hij geen woord. We hebben alleen superhete, heftige coïtus gehad op zijn bureau, de hele nacht door.'

De getrouwde vrouw vertelt: 'Ik had de kinderen naar mijn moeder gebracht.Ik heb de leren bodystocking, de stiletto's en het masker aangetrokken. Mijn man kwam thuis van zijn werk, haalde een Duvel uit de frigo,ging in de zetel zitten, pakte de afstandsbediening van de tv en zei:

'EN, BATMAN? WAT ETEN WE?'

2 schapen komen elkaar tegen, zegt de 1 tegen de ander: "Mèèèh"
Zegt die ander; "Ah, zijt gij ook van Genk?"

Wat is zwart en sneller dan een cheeta?
Een Ethiopier met een waardebon voor McDonalds.

Hoe krijg je 100 Ethiopiers in een telefooncel?
Gooi er een broodje in.

Wat is een Turk in een container?
Een egoist, er passen er makkelijk twee in.

Liefste papa,

Ga even zitten als je dit leest. Het is met pijn in mijn hard dat ik je dit vertel en er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe-toffe vriend. Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tatoeages en zijn grote motor. Dat is nog niet alles, ik ben in verwachting en Achmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuur adres bij de broer van zijn vaders tante. Hij wil heel veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegen.

Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Achmed is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC en nu hebben we dus ook ons eigen productiebedrijf. We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC en dat spul is hartstikke duur! Haast niet te betalen.

Je zegt altijd dat je van liefde niet kunt leven, maar omdat Achmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch wel wat meebetalen. Ik vraag je verder te bidden zodat de wetenschap iets mag vinden tegen aids, zodat Aghmed snel kan genezen. En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al onze kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter, Cecille.

XXXX

P.S:
Papa, ben je er nog? En ben je niet te erg geschrokken? Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grap! Ik ben aan het spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport.

Het mijne ligt op het nachtkastje.

Hoe houd je een dom blondje altijd bezig?
Kijk onderaan voor het antwoord!

Hoe houd je een dom blondje altijd bezig?
Kijk bovenaan voor het antwoord!

Mooiste land...

Op de zesde dag sprak God tot de aartsengel Gabriël:
"Vandaag ga ik een land creëren, genaamd Nederland. Het zal een land zijn van buitengewoon natuurlijke schoonheid, met grote bossen, vol met herten, zwijnen en eekhoorns. Grote rivieren, gevuld met alle mogelijke soorten levende wezens. Het zal een binnenzee krijgen met enorme hoeveelheden vis en ook aan een buitenzee komen te liggen, die men vanaf de prachtige goudgele stranden zal kunnen overzien."

God ging verder:
"Ik zal het land rijk maken door de landbouw en de inwoners zullen grote welvaart kennen. Sommige van hun vrouwen zullen van verblindende schoonheid zijn. Ze zullen bekend worden als Hollanders. En zullen het vriendelijkste volk op aarde zijn. En als slagroom op de taart maak ik in het zuiden een lieflijk heuvellandschap waar echte Limburgers gaan wonen."
"Maar Heer," vraagt Gabriël, "denkt u niet dat u misschien een beetje TE genereus bent voor deze Hollanders?"

"Niet echt," antwoordt God, "moet je eens opletten wat voor buurlanden ze krijgen..."

Mooiste land...

Op de zesde dag sprak God tot de aartsengel Gabriël:
"Vandaag ga ik een land creëren, genaamd Nederland. Het zal een land zijn van buitengewoon natuurlijke schoonheid, met grote bossen, vol met herten, zwijnen en eekhoorns. Grote rivieren, gevuld met alle mogelijke soorten levende wezens. Het zal een binnenzee krijgen met enorme hoeveelheden vis en ook aan een buitenzee komen te liggen, die men vanaf de prachtige goudgele stranden zal kunnen overzien."

God ging verder:
"Ik zal het land rijk maken door de landbouw en de inwoners zullen grote welvaart kennen. Sommige van hun vrouwen zullen van verblindende schoonheid zijn. Ze zullen bekend worden als Hollanders. En zullen het vriendelijkste volk op aarde zijn. En als slagroom op de taart maak ik in het zuiden een lieflijk heuvellandschap waar echte Limburgers gaan wonen."
"Maar Heer," vraagt Gabriël, "denkt u niet dat u misschien een beetje TE genereus bent voor deze Hollanders?"

"Niet echt," antwoordt God, "moet je eens opletten wat voor buurlanden ze krijgen..."

God failed.

hoeveel feministen heb je nodig om een kapotte lamp te veranderen?

Geen, feministen kunnen toch niets veranderen :D

Wat gebeurt er als de tijd 30 maal zo snel zou gaan?

Ik krijg iedere dag m'n maandloon en vrouwen bloeden dood :D

Op een dag rijdt een Marokkaan een stopbord voorbij zonder te stoppen. Motoragent X rijdt er achteraan en houdt de Marokkaan staande.
Agent X: "Kenteken papieren en rijbewijs alstublieft."
Marokkaan : "Waarom?"
Agent X: "Omdat je niet gestopt bent voor een stopbord. Kentekenpapieren en rijbewijs."
Marokkaan : "Maar ik heb toch vertraagd en er kwam niemand aan."
Agent X: "Je moest volledig tot stilstand komen en dat heb je niet gedaan", en blaft vervolgens: "KENKTENPAPIEREN EN RIJBEWIJS!!!"
Marokkaan : "Wat is het verschil?"
Agent X: "Het verschil is dat je volledig tot stilstand moest komen. Kentekenpapieren en rijbewijs NU !!!"
Marokkaan : "Je krijgt mijn kentekenpapieren en rijbewijs als je mij het verschil kunt laten zien tussen stoppen en vertragen."
Agent X: "Stap eens uit uw auto."

Terwijl de Marokkaan uitstapt neemt agent X zijn maglite en slaat daarmee de Marokkaan tegen de grond.
Zelfs als de Marokkaan op de grond ligt slaat de agent nog enkele minuten door, waarna agent X vraagt: "Zal ik stoppen of zal ik vertragen?"

...

Wat is de overeenkomst tussen een h**r en een bungee jump?

Het is even duur, je geniet er net zo kort van en als het rubber knapt ben je de lul.

De juf staat voor haar klasje en vraagt aan Jantje: "Er zitten 6 vogels op het hek, je schiet er 2 dood, hoeveel vogels blijven er dan nog over ?" Jantje antwoordt: "Geen enkele juffrouw, want de andere vogels vliegen weg van het schieten". "Nee, Jantje", zegt de juffrouw, "het antwoord is 4, maar je manier van denken bevalt me wel".

Dan zegt Jantje: "Juf, ik heb ook een vraagje voor u: 3 vrouwen eten een ijsje. De eerste likt aan het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Hoe kun je nu zien welke vrouw getrouwd is ?"

De juf wordt een beetje rood en zegt dan: "de vrouw die aan haar ijsje zuigt."
"Nee", zegt Jantje, "het is degene met de trouwring aan haar vinger, maar je manier van denken bevalt me wel".

Islamtische clown en dito acrobaat:
-hamassie + allahdriaan

-Een serie die over de liefdeslevens van moslims gaat, >>The Love Goat.

Een politie agent belt aan bij een Marokkaanse vrouw. De vrouw doet

open en de agent vraagt haar: "Goedemorgen, is Achmed Rabudalla ook thuis?"

"Nee" zegt de vrouw "Achmed iesj forrig wek omgekom bai schidpartai mit

poolitsjie". "Ok", zegt de agent en gaat weer weg.

Een week later belt dezelfde agent weer aan bij dezelfde vrouw en vraagt

opnieuw: Goedemorgen, is Achmed Rabudalla ook thuis?"

"Nee" zegt de vrouw opnieuw, "Achmed iesj twe wek chelede omgekom

bai schidpartai mit poolitsjie".

"Ok", zegt de agent en gaat weer weg. Weer een week later belt dezelfde

agent weer aan bij dezelfde vrouw en vraagt opnieuw: "Goedemorgen is

Achmed Rabudalla ook thuis?"

"Nee", zegt de vrouw opnieuw, "Achmed iesj dri wek chelede omgekom

bai schidpartai mit poolitsjie".

"Ok", zegt de agent en gaat weer weg. Weer een week later belt dezelfde

agent weer aan bij dezelfde vrouw en vraagt opnieuw: "Goedemorgen,

is Achmed Rabudalla ook thuis?"

"Nee", zegt de vrouw opnieuw "Achmed iesj vir wek chelede omgekom

bai schietpartai mit poolitsjie, mar moet goedverdoeme nau afchelop sjain"

"warrom jai steds frag nar main Achmed, iek steds gesjegt hep hai dod iesj?"

"Dat weet ik ook wel", zegt de agent, "maar het is zo'n heerlijk bericht."

Hoe noemde ze een nazi in de Soviet Unie?

Sladierotmof

Een allochtoon komt bij het CWI binnen en loopt rechtstreeks naar een
van de loketten.
Hij zegt, "Hallo... weet u, ik heb er een bloedhekel aan om een
WW-uitkering aan te vragen. Ik zou véél liever een baan hebben en
iedere dag gewoon keihard aan het werk gaan".

De man achter het loket zegt, "Maar je timing is uitstekend. Wij
hebben zojuist een baan binnen gekregen die nog invulling behoeft.
Het is bij een rijke oudere man, die een chauffeur/bodyguard
zoekt voor zijn prachtige 18 jaar oude nymfomane dochter. Je moet
haar in zijn Mercedes SLK, naar haar modellenwerk brengen en
rondrijden naar feesten en partijen.
Hij zorgt voor alle kleding en vanwege de lange uren worden ook je maaltijden verzorgd in luxe
restaurants met tenminste 4 sterren. Van jou wordt ook verwacht dat
je haar tijdens haar vakantietrips naar exotische oorden vergezelt.
Je krijgt gratis een volledig en luxe ingericht appartement boven de
garage met twee slaapkamers, sauna, jacuzzi en een giga-plasmascherm,
inclusief een goed gevulde koelkast. Je aanvang salaris is ongeveer
80.000 euro per jaar, plus onkostenvergoeding en privé gebruik van de
Mercedes."

De man voor het loket zegt verbaasd, "Jij zit me in de zeik te nemen!"
Waarop de man achter het loket met een glimlach op zijn gezicht

antwoord, "Eh...ja, maar jij begon!"

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven