AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

damn zitten zalige moppen tussen :roflol:

waar wonen de meeste ethiopiers?

waar de wind waait

wat is een marrokaan in een riool?

badmeester

Laatst bewerkt:
wint

omg

beste grap

Een Marokkaan staat in Amsterdam stil bij een rood licht, als hij van achter wordt aangereden door een Amsterdammer. Kwaad stapt de Marokkaan uit en roept : "Vuile racistische Amsterdammer, je bent express tegen mijn auto gereden, omdat je niet van Marokkanen houdt!"

De Amsterdammer, die ondertussen zijn raampje open heeft gedraaid zegt: "Kalm blijven, kalm blijven, da's niet waar, t ging per ongeluk..."
De Marokkaan onderbreekt hem en zegt : "Niet waar, je bent een racist, een vuile LPFer!"

De Amsterdammer zegt: "Als je nou niet rustig blijft, haal ik de politie erbij..."
Op dat moment komt er een auto van de Amsterdamse politie aangereden, ze stappen uit en vragen wat er gebeurd is waarop de Marokkaan direct begint te roepen :"Die racist is achter tegen mij opgereden! Het zijn hier allemaal racisten!
Een agent onderbreekt hem en zegt met harde toon : "KALM BLIJVEN, hier zijn geen racisten,wij zijn niet tegen jullie. Hier is een ongeluk gebeurd en dat gaan we beschaafd oplossen."

De agent ziet dat de Marokkaan kalmeert, slaat een arm om hem heen en vraagt: "Zeg nou eens eerlijk, waarom ben je achteruit gereden?"

Er staat een n*ger bij de bushalte te wachten, met een hondedrol naast hem op de stoep.
Stopt de bus, zegt de chaufeur tegen de n*ger:
"Je staat hier zeker al lang te wachten"
"Hoooezooo" ?? vraagt de n*ger.
Chaufeur: "Je maat is al helemaal ineengeschrompelt"

Een buiksprekende Belgische toerist wandelt door een stadje in de woestijn en ziet een Marokkaan zitten.

Belg : Hallo, een leuke hond heb je daar. Mag ik er even mee praten?
Marokkaan : Hond niet spreken.
Belg : Hey hond, hoe gaat het ?
Hond : Gaat goed, en met jou ?

Marokkaan stomverbaasd

Belg wijst naar Marokkaan: Is dit je baas ?
Hond : Yep !
Belg : Hoe behandelt hij je ?
Hond : Heel goed, ik krijg goed eten, hij gaat met me wandelen en neemt me elke week mee naar de oase om te spelen.

Marokkaan verbijsterd

Belg : Mag ik even tegen je paard spreken ?
Marokkaan : Paard niet spreken.
Paard : Goedendag Belg, met mij is alles OK, en met jou ?

Marokkaan bijna in shock

Belg wijst naar Marokkaan: Is dit je eigenaar ?
Paard : Yep !
Belg : Hoe behandelt hij je ?
Paard : Zeer goed, hij gaat dagelijks met me rijden en ik krijg het beste haver.

Marokkaan : gezicht vertrokken van ongeloof

Belg : Mag ik even met je Geit spreken ?
Marokkaan : die Geit?, die liegt !!

Een Antwerps koppel is op reis in New York en moeten een taxi nemen om naar Ground Zero te gaan. Ze stappen in en de taxichauffeur begint een gesprekje.
"So, you are tourists?"
"Yes, we are", antwoord de man. Aangezien de vrouw geen Engels spreekt vraagt ze wat hij zegt. "Hij vraagt of we toeristen zijn." "Ah, oké."
"So, where you from?" "We're from Flanders." "Ah, Flanders. I went there on vacation. Nice people and very beautiful girls."
"Wat zegt hij?"
"Hij vroeg waor we vandaan komen en ik hem gezegd van Vlaonderen en hij zei dat hij daor es op vakaantie is gewest en dat er schoone vrouwe rondlope."
"A zo."
"So, where exactly in Flanders?" vraagt de chauffeur opnieuw.
"Euu, from Antwerp."
"ANTWERP? Man, I had the worst **** of my life in Antwerp!"
Vrouw: "Wa zeit hem? Wa zeit hem?"
Man:" Hij zei dat hem u kent."

Een echtpaar is al een paar weken aan het debateren wat voor auto ze zullen kopen.
Hij wilt graag een terreinauto terwijl zij een sportwagen wilt.

Desondanks dat hij waarschijnlijk gewoon denkt aan een oud leuk jeeppie, denk zij aan iets dat ver boven het budget ligt.

Nu haar verjaardag eraan komt zegt ze, kijk, ik wil iets dat in een paar seconden naar de 200 schiet, het is bijna mijn verjaardag dus verras me.

Dus kocht hij een weegschaal voor haar.

Van de man is nooit meer iets vernomen

gothicsa.jpg

Drie kameraden zitten vast op een eiland. Op een dag spoelt een fles. Als ze de fles openen komt er een geest uit en beloofd ieder zijn wens te vervullen. De eerste zegt "Ik wil terug naar huis" De tweede zegt "Ja ik ook" Tenslotte mag de derde een wens doen "Ik ben eenzaam. Ik wil m`n kameraden terug"

Zo weer even genoeg.... :)

der staat een enorme negerin bij de bushalte. Opeens krijgt ze de enorme drang om te schijten, en aangezien de bus pas over een kwartier komt denkt ze, nou dan kan ik t hier wel snel even dumpen. Nou, na 15 minuten is ze eindelijk klaar en er ligt een enorme hoop stront. Vervolgens komt de bus eraan. De deur gaat open en de buschauffeur zegt; hallo mevrouw ik vind t best dat u meegaat maar ik wil wel eerst dat uw zoontje z'n sigaret even uitdoet.

Een man spoelt aan op een onbewoond eiland. Al snel wordt hij gegrepen door een groepje inboorlingen. Zij geven hem de keus: of we maken je dood of oeroeboeroe. Nou die kerel zegt natuurlijk oeroeboeroe, waarop hij vervolgens een uur lang anaal vernederd wordt. Nou die kerel loopt weer verder over het eiland en komt weer wat inboorlingen tegen. Weer staat hij voor keus, dood of oeroeboeroe. Nou die man denkt laat ik nog 1 keer oeroeboeroe kiezen want ik wil nog niet dood. Ook nu wordt de man een uur lang anaal vernederd. Nou, die man doorstaat het en is weer vrij en strompelt weer verder. Wat denk je, wordt hij weer gepakt en weer dezelfde keuze, waarop die man zegt; maak me maar dood ik kan er niet meer tegen. Waarop de inboorlingen zeggen; ok.....maar eerst nog even oeroeboeroe!

AdHoc heeft een marokkanen obesessie.
Neemt niet weg dat er een hoop grappige tussen zitten:D

Een oude man gaat met de fiets naar de bakker terwijl hij op de fiets een pijpje rookt. Onderweg valt hij omver en schiet die pijp dwars door z'n kaak en mond heen. Oudje belandt aldus in't ziekenhuis. Na enige tijd daar te liggen drukt hij op het knpje voor hulp en even later komt de verpleegster even kijken. 'Dorst' zegt hij. 'Ik heb dorst en wil iets drinken'. Tja, dat lijkt me niet zo eenvoudig denkt de verpleegster met de kaak en mond waarvan nauwelijks iets van over schiet; hiervoor haal ik toch maar even de dokter erbij. De dokter bekijkt het zaakje even en zegt dat gewoon drinken niet mogelijk is, maar de ouwe blijft zagen dat ie wil drinken. 'Ok', zegt de dokter, 'ik heb een oplossing, maar 't is wel niet zo voor de hand liggend'. 'Ik kan een plastic buisje in je anus inbrengen en langs daar vloeistof inbrengen en dan lijkt het toch of je wat binnenkrijgt.'
'Ok', zegt die ouwe, 'zolang ik maar m'n dorst kan lessen'.
"Tevens zullen we het maar voorzichtig doen en kan ik je enkel wat thee aanbieden' zegt de dok'.
'Goedzo, maar laat maar komen'. De ouwe wordt ongeduldig en wil echt iets binnen krijgen.
De dokter begint te gieten en is nog maar een halve slok bezig wanneer die ouwe ineens roept: 'STOP!'.
Dokter en verpleegseter kijken verbaast. Wat nu weer.
'HIER ZIT GEEN SUIKER IN'.

BEROEPSZIEKTE

Twee meisjes van dertien jaar werken in een borstelfabriek.

Het werk is hard maar ze kunnen regelmatig wat kletsen.

Op een dag zegt het ene meisje tegen het andere: ik heb

zoiets geks voor. Sinds kort groeit er allemaal haar onder mijn buik !!

Waarop de ander zegt: Ja daar heb ik ook last van.

Dat moet de borstelziekte zijn van al dat zware werk hier.

De twee meisjes zijn verontwaardigd.

Zo jong en al een beroepsziekte.

Ze trekken naar de Directeur en laten hem zien wat er gebeurd is.

Die is niet onder de indruk maar knoopt zijn broek los en zegt:

Dat is nog maar het begin van de borstelziekte !! Kijkt mij eens.

Ik heb er al een steel bij gekregen.

Een vent gaat met z'n pittbull naar het gemeentehuis . eens binnen loopt hij naar de afdeling uitkeringen
en zegt tegen de vrouw achter de balie :''ik had graag een uitkering voor hem gehad.''

''nee'' zegt de vrouw dat kan niet
''waarom dat dan?'' zegt de man.''hij is zwart, hij stinkt uit z'n bek ,spreekt geen nederlands.

In de jaren tachtig nog actueel:
Wat is het verschil tussen de Berlijnse muur en een Turkse vrouw?

Een Turkse vrouw wil niemand over heen.

Toen Janmaat wegging bij de centrum-partij heeft hij getrakteerd.
Op Jodenkoeken, Turks Fruit en Negerzoenen.

Wat staat er op een lift in Ethiopië?
Maximum last: 20 kilo of 400 personen.

Er komen drie mannen aan bij Petrus boven bij de hemelpoort.De een is klokkenmaker, de tweede is een een boer en de laatste is een man die werkt in de bouw.

Petrus: als jullie naar binnen willen dan moet je eerst een gezegde noemen wat te maken heeft met je beroep.
De klokkenmaker begint 'Zoals het klokje thuis tikt tikt het nergens. 'Mooi' zegt Petrus jij mag naar binnen.

Nu is de boer aan de beurt en zegt 'Wie zaait za oogsten' en de boer mag ook naar binnen. nu is de man uit de bouw aan de beurt

'Beter tien turken in de spouw(kleine ruimte tussen twee muren) dan een in de bouw. 'Dat mag je niet zeggen, dat is discriminatie' zegt Petrus. 'Nee' zegt de man 'dat is isolatie'.

Een n*ger en een marokkaan zitten in een auto. Wie rijdt?
De agent.

Wat is de meest verwarrende dag voor n*gers?
Vaderdag.

Leuk lijstje zo :o

Deze las ik op tjetter,flauw maar moest er wel om lachen.

Anne Frank woont nu in de Verenigde Staten....weet jij in welke staat?
In de staat van ontbinding.

Wat is het volkslied van Ethiopië?
Ring-ting-ting-we hebben honger!

Haha, die marokanenmoppen zijn goed :D

ik ken een goeie:

pas ip
hij is echt goed
ik meen het
komtie
ik heb ene baan:D

niet echt moppen maar gesprekken:

<@David> Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now
<@Sony> ...........
<@Sony> TMI TMI TMI
<@David> Only a few hundred pounds but its better than nothing
<Malpine> Thanks for the info
<@David> eh?
<@David> damn i meant PAID
<@David> I get PAID today
<@David> dammit

<frank> can you help me install GTA3?
<knightmare> first, shut down all programs you aren't using
frank has quit IRC. (Quit)
<knightmare> ...

<Khassaki> HI EVERYBODY!!!!!!!!!!
<Judge-Mental> try pressing the the Caps Lock key
<Khassaki> O THANKS!!! ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW!!!!!!!
<Judge-Mental> **** me

<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao

<Nydus> hey whatsup
<Zoom> GAY
<Nydus> ok...
<Zoom> GAY
<Nydus> dude whats wrong with you
<Zoom> GAY
<Nydus> i just wanna talk
<Zoom> GAY
<Nydus> you know, a rumor is going around that you are...
<Zoom> GAY
<Zoom> CRAP

Het is wel geen mopje maar moest er toch wel even om lachen

Ra, Ra....
Op welke verdieping van dit flatgebouw wonen de meeste Marokkanen?

ATT0001311111111.jpg

Het gras is groener buiten de weide

Soms kan je niet ver genoeg reiken
Wanneer je dan zover bent....je vast komt te zitten???
onthoud dan één ding:

niet iedereen die komt, komt om te helpen..........

koe.JPG

koeien.JPG

Wat krijgt een blinde, dove jongen met het syndroom van down voor zijn verjaardag?

Kanker.

Terug
Naar boven