Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In een haven opeens begint het te borrelen en er komen 2 onderzeeërs boven: Een Amerikaanse en een Russische onderzeeër.
Zegt die Amerikaanse kapitein: "pfff eindelijk weer boven na 6 maanden"
De rus denkt wij zijn beter en zegt: "pfff ben blij weer boven te zijn na 9 maanden" begint opeens het water te borrelen komt er nog een onderzeeër boven een Duitse, de kapitein komt boven uit het luik en zegt: SIEG HEIL WO KAN ICH HIER TANKEN?
Een vrouw fietst door Rotterdam, met op haar bagagedrager 2 grote vuilniszakken, waarvan er in een zak een gat zit, en er vallen iedere keer briefjes van 20 euro uit die zak.
De politie ziet dat en houdt haar aan: Mevrouw, er vliegen een heleboel briefjes van 20 euro uit die zak.
Verdomme zegt die vrouw, dan moet ik zo snel mogelijk terug om die briefjes weer op te pakken.
Nou..Momentje, zegt de agent, waar heeft u 20 eurobriefjes eigenlijk vandaan..? Gestolen?
Nee, zegt de vrouw, ik heb tuintje, vlak naast het Feijenoord stadion, en ze komen dan vaak om te plassen, zo mijn tuintje in...!!!
Maar ik laat dat niet ongemoeid...Ik ga dan achter een bosje staan met een heggenschaar, en als eentje zijn derde been door dat bosje steekt, laat ik die heggenschaar zien, en zeg: 20 euro, of je lul eraf...!!!
De agent moet lachen en vind het een goed idee. Maar wat zit er dan in die andere zak...? Tja..., zegt de vrouw, ze betalen natuurlijk niet allemaal...!
Een Marokkaan heeft een auto van twintig jaar oud.
Die wil hij inruilen in de garage.
'OK, zegt de garagehouder, ik wil de auto wel even bekijken!'
Ze lopen samen naar buiten naar de auto.
'Hoe oud is die auto?'
'Twintig jare, menere
Ze gaan in de auto zitten, de garagehouder achter het stuur.
De plastic hoesjes van twintig jaar terug zijn nog steeds over de zetels getrokken.
De garagehouder kijkt naar de kilometerteller en stelt verbaasd vast dat er
in die twintig jaar maar 300 kilometer op de teller is gekomen.
"Ik denk dat er gesjoemeld is met de kilometerteller ?"
"Nee, menere, is allemale origineel zo."
Waarop de garagehouder zegt: "Waar heb je die auto dan eigenlijk voor gebruikt?"
Zegt die Marokkaan: "Om naar werk te rijden."

een tiep komt s'avonds zijn stamcafe binnen,gaat bij zijn vrienden zitten en zegt :"mannen!nu heb ik ngoeie dommeblondjesmop gehoord!" Waarop zijn vrienden : "allez komaan ,domme blondjesmoppen zijn zo jaren 90. " "Neenee,t is echt n hele goeie!"
Maar voor hij kan beginnen te vertellen,kome er drie blondjes aan het tafeltje staan."Mogen wij ons even voorstellen?Ik ben julia,vlaams kampioen kickboxen.Naast mij germaine,die doet het de laatste jaren heel goed in thaise gevechtssporten.En dit is rita,zwarte gordel judo.Zo,wil je die dommeblondjesmop nu nog vertellen?"
"Bwah nee,ik denk het niet ,ik heb geen goesting om dat hier 3 keer uit te leggen."
![]()

i loled
Tyf op met je bumps, twee posts en allebei spam.Voor meer droge humor kijk eens op [Link niet meer beschikbaar]