YES!! GESLAAGD BROEDERS!!!!
Sorry dat het wat langer duurde, maar ik ben gelijk foto's gaan maken en naar het stadhuis gegaan om alles te regelen! En ik moest gelijk mijn auto wegbrengen dus had het even druk! Het spijt me dat ik je met een hartverzakking liet zitten Tremmie. En idd omstreeks jouw post zat ik aan het tafeltje ja, haha
Wat een makkelijke rit, ik kan er niks anders van maken. Een goede 10 minuten vanuit het examencentrum door de stad gereden, de bekende dingen zoals rotondes, verkeerslichten, afslaan etc.. Hierna zeker 20 minuten door de polder gereden. Veel on-overzichtelijke weggetjes, maar ook wel ruimte om even gas te geven! Veel snelle bochten gehad hier. Hierna weer ongeveer 10 minuten door drukke centrum gereden richting het examencentrum! Het was een heerlijke rit, de zenuwen waren helemaal weg en ik genoot er zelfs van! Had duidelijk de opdracht meegekregen om gebruik te maken van het feit dat je een motorrijder bent, dus vlot en snel, maar wel veilig en met respect voor de regels en mede-weggebruikers.
In het lesuurtje voor het examen scheet ik hem nog in mijn broek, ik vergat te kijken, liet mijn knippertje aan en weet ik veel wat voor gekkigheid allemaal, maar zodra het examen begon was het een heerlijke rit!
Als aandachtspunt kreeg ik mee dat ik vaak té hard (maar wel veilig) reed. Op sommige stukken +20 wat ik dan al snel corrigeerde naar +10. Ik anticipeerde en keek goed vooruit, hij vond me een echte motorrijder.
Ik scoorde punten door een groep kuikentjes stapvoets te passeren en netjes voorrang te verlenen aan een man op een zebrapad
Helaas door de feestdagen morgen en het feit dat het gemeentehuis vrijdag dicht is kan ik hem pas volgende week vrijdag ophalen, maar who cares.. IK HEB EM!!