AndroidHealthClinic

Het motor-rijbewijs topic.

• Topic Starter Topic Starter
Ja Worf heb je gelijk in, ik ben dus wel zoon 1 keer per week lesser door tijd gebrek.
Duurt erg lang inderdaad alleen qua durf zit het wel goed, soms bijna overmoedig haha!

Ik ben al lang bezig door sneeuwstop, pijnlijke knie waardoor niet kunnen rijden en vakantie van mijn instructeur...

Zit ook op ongeveer 26 uur les (zaterdag laatste les)

Wanneer heb jij je eerste les gehad? Ik hoor je over sneeuwstop enzo, best een tijdje geleden? Verder gewoon klote al die tegenslagen, maar je geduld gaat beloond worden kerel, ook jij gaat het halen!!

Rond jaar wisseling begonnen.
Was toen een flinke lange sneeuw tijd dat zelfs het CBR rijden afraad.

Maar kerel, hoeveel zin moet jij nu wel niet hebben om alleen op de weg te gaan! Damn!!

Wat voorn motor heb jij?

Rond jaar wisseling begonnen.
Was toen een flinke lange sneeuw tijd dat zelfs het CBR rijden afraad.

Maar kerel, hoeveel zin moet jij nu wel niet hebben om alleen op de weg te gaan! Damn!!

Wat voorn motor heb jij?

O man, dat kan je niet weten hoeveel zin ik heb om alleen de weg op te gaan. Dat is gewoon niet te beschrijven!! Ik heb helaas nog geen motor, die ga ik denk ik aanstaande winter halen, dan zijn de prijzen ook wat lager IMO.

Deze zomer ga ik sowizo 2x een week een motor huren, en ik heb veel vrienden met een motor waarop ik mag rijden dus dat komt wel goed!

Van harte feliciteerd Worf. Het is je gegund! Zonde dat je nog geen motor hebt, ik heb nog wel een CB250'je die je voor weinig mag overnemen, maar dat zal wel te licht voor je zijn?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Worf
En nu wacht ik met smart op een reactie van Tremendes.. :D

Hoewwwwww!!! Je HEBT 'm! Hoe cool is dát!! Van harte gefeliciteerd maat!:)

Man man man...heb constant het topic in de gaten gehouden en het duurde en het duurde maar.. Zie dat je net na dat ik de laatste keer gekeken had, het goede nieuws had gepost.

Pffff..weet precies hoe je je nu voelt hahaha. Fijn momentje hé, als je het verlossende woord te horen krijgt?

Je had dus een slechte generale begrijp ik. Ach...**** it! Nooit meer iemand die je nu in je oor verteld wat je moet doen of laten, lekkerrrrr!

Geniet er van.. en nu wel snel een fiets aanschaffen hoor!

• Like
Van harte feliciteerd Word. Het is je gegund! Zonde dat je nog geen motor hebt, ik heb nog wel een CB250'je die je voor weinig mag overnemen, maar dat zal wel te licht voor je zijn?

Ik vind je aanbod echt enorm tof, dat meen ik man! Motorrijders onder elkaar is dikke vriendschap merk ik al (tenzij je hells-angel bent en een groepje Mongols tegenkomt). Ik vind een 250 idd wel echt te licht ja. Ik wil minimaal toch wel een 600-750'je eigenlijk.. Maar waardeer het enorm bro!

tremendes zei:
Hoewwwwww!!! Je HEBT 'm! Hoe cool is dát!! Van harte gefeliciteerd maat!:)

Man man man...heb constant het topic in de gaten gehouden en het duurde en het duurde maar.. Zie dat je net na dat ik de laatste keer gekeken had, het goede nieuws had gepost.

Pffff..weet precies hoe je je nu voelt hahaha. Fijn momentje hé, als je het verlossende woord te horen krijgt?

Je had dus een slechte generale begrijp ik. Ach...**** it! Nooit meer iemand die je nu in je oor verteld wat je moet doen of laten, lekkerrrrr!

Geniet er van.. en nu wel snel een fiets aanschaffen hoor!

Het voelt super man, het is nog lekker in aant zakken. Niemand meer die in je oor blert wat je moet doen en hoe je moet rijden!! Toen ik de motor had neergezet en naar binnen liep had ik totaal geen zenuwen meer, ik voelde me zo enorm zelfverzekerd, het is wel eens anders geweest, haha. Toen ik de hand kreeg van de examinator kon ik wel een meter of drie hoog springen. Ik had dezelfde examinator als tijdens mn AVB, dus een oude bekende zeg maar..

markhispania3 zei:

Tot nu toe een slagingspercentage van 100% in dit topic! :D

Laatst bewerkt:
Ik vind je aanbod echt enorm tof, dat meen ik man! Motorrijders onder elkaar is dikke vriendschap merk ik al (tenzij je hells-angel bent en een groepje Mongols tegenkomt). Ik vind een 250 idd wel echt te licht ja. Ik wil minimaal toch wel een 600-750'je eigenlijk.. Maar waardeer het enorm bro!
Geeft niet, groot gelijk;) Grote mannen moeten op fatsoenlijke motoren. Op m'n plaatje is een Yamaha YZF 600 Thundercat, daar mag ik hopelijk snel op rijden... Beter werk.

worf gefeliciteerd man

wat mijn instructeur tegen mij zei voor mijn voertuigbeheersing:geniet ervan tijdens de les geniet je er ook van.

• Like
@Worf..anders kom je maar eens op een mooie dag eentje uitzoeken in mijn oldtimer park en dan gaan we eens een middagje toeren..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@Worf..anders kom je maar eens op een mooie dag eentje uitzoeken in mijn oldtimer park en dan gaan we eens een middagje toeren..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wow damm.. vet man.. Meen je dat? Waar woon je? Lijkt me te gek om een dagje jouw kant op te komen en samen te touren. Dan spreken we af dat je ook naar mij toekomt (zeeland), hebben we ook heerlijke wegen!

Zeg maar waar en wanneer.

Ik zeg een DBB motortocht :D

Tof motorpark heb je tremendes!

Ik wil die van mij nog even poetsen, maar ben er te lui voor :p

Hebben jullie ook zo'n lamme arm? Ik wel

ik wel,

van het rukken:fa:

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

mijn waggi:

rvx2ev.jpg

k*tfoto door bb

Dikke motor gasgitaartje, ik vind die modellen echt wel cool. Zijnook redelijk betaalbaar in aanschaf, enige grappige vind ik nog altijd de felle ninethies stickers altijd haha..

Hoeveel motoren heb je Tremendes?

Wow damm.. vet man.. Meen je dat? Waar woon je? Lijkt me te gek om een dagje jouw kant op te komen en samen te touren. Dan spreken we af dat je ook naar mij toekomt (zeeland), hebben we ook heerlijke wegen!

Zeg maar waar en wanneer.

Ik zeg een DBB motortocht :D

Hoeveel motoren heb je Tremendes?

Ja meen ik worf, maar damn...zeeland. Ik zit echt aan de andere kant van het land omgeving Deventer.
Ik heb 3 motoren. Allemaal van die oldtimer Honda cb's. De voorst 2 op de foto zijn mijn "vaste" motoren, die doe ik niet weg. Die blauwe is inmiddels verkocht. En dan koop ik weer een andere terug voor een leuke prijs.
Dit heb ik nu een paar keer gedaan en heb inmiddels mijn 2 fietsjes voor nop, mooi toch?

Nog gefelici Worf! Goed gedaan man! :D Ik weet het, ben een beetje laat.. maar beter laat dan nooit! :p Heb je zelf ook al een motor by the way?

Overigens, net weer een les gehad, ging heel erg lekker! Gelijk een datum geprikt voor AVB. Eerste mogelijkheid was pas 12 juli.. :o Naja, de tijd is goed (09.50uur) en kan nog wat lesjes meepikken. Weer een datum voor het lijstje.. :p

• Like
Ja meen ik worf, maar damn...zeeland. Ik zit echt aan de andere kant van het land omgeving Deventer.
Ik heb 3 motoren. Allemaal van die oldtimer Honda cb's. De voorst 2 op de foto zijn mijn "vaste" motoren, die doe ik niet weg. Die blauwe is inmiddels verkocht. En dan koop ik weer een andere terug voor een leuke prijs.
Dit heb ik nu een paar keer gedaan en heb inmiddels mijn 2 fietsjes voor nop, mooi toch?

Och, het is maar ruim 250 km naar Deventer volgens de routeplanner.. pff.. maar geeft niet.. Dit gaan ze deze zomer zeker doen kerel! Heb je nog meer motoren buiten de oldies?

Daniel1986 zei:
Nog gefelici Worf! Goed gedaan man! :D Ik weet het, ben een beetje laat.. maar beter laat dan nooit! :p Heb je zelf ook al een motor by the way?

Overigens, net weer een les gehad, ging heel erg lekker! Gelijk een datum geprikt voor AVB. Eerste mogelijkheid was pas 12 juli.. :o Naja, de tijd is goed (09.50uur) en kan nog wat lesjes meepikken. Weer een datum voor het lijstje.. :p

Thx kerel. Geen motor nog, zie wat posts terug! Heb jij AVB of AVD 12 juli?

Och, het is maar ruim 250 km naar Deventer volgens de routeplanner.. pff.. maar geeft niet.. Dit gaan ze deze zomer zeker doen kerel! Heb je nog meer motoren buiten de oldies?

Lijkt me leuk..Nee heb geen andere motoren. Cb-tjes zijn dé shizznitt man!:p

Terug
Naar boven