Lijkt me leuk..Nee heb geen andere motoren. Cb-tjes zijn dé shizznitt man!![]()
Zit daar ook flinke pit in?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me leuk..Nee heb geen andere motoren. Cb-tjes zijn dé shizznitt man!![]()
Thx kerel. Geen motor nog, zie wat posts terug! Heb jij AVB of AVD 12 juli?

Zojuist mijn laatste les gehad, was enorm warm echt heet..
Maar lekker stuk gereden richting gouda via haastrecht, provinciale weg is dat dus lekker 80/90 cruise daar. Stukje snelweg en vervolgens door wat woonwijken, was niet te doen zo warm als je 30rijd... Toen uitgewaaid over de dijk en dezelfde weg terug als heen.
En het mooiste was ik haalde op de terug weg zelfs wat motoren in die zelf ook aardig leken te sturen haha! En geen aan of opmerkingen van de instructeur! Geeft een goed gevoel voor dinsdag... Duimen jongens!

Haha, ik zou 100x checken of je die shit niet vergeet. Ik was mijn ID-bewijs/rijbewijs ook vergeten... Mocht ik bijna niet afrijden en zelfs na het afrijden zei ie: Je hebt het gehaald maar zonder rijbewijs moet ik je toch echt laten zakken...Nou moet zeggen, als ik zeg dat het er niet is lieg ik haha!
Je moet je theorie bewijs meenemen, je rijbewijs/id en (ja ben 1 keer gezakt %*@#%) moet je dat ook meenemen?

Nou moet zeggen, als ik zeg dat het er niet is lieg ik haha!
Je moet je theorie bewijs meenemen, je rijbewijs/id en (ja ben 1 keer gezakt %*@#%) moet je dat ook meenemen?
Succes morgen kerel! Ga voor dat rode sterretje in de openingspost!
HB89 zei:Nou moet zeggen, als ik zeg dat het er niet is lieg ik haha!
Juistem, dat is bijna nóg belangerijker als de A stempel op het rijbewijs!
woensdag mijn bijzondere verrichtingen gehaald nu hopelijk snel ook de rest
kan nie wachten om te gaan rijden
@Tremendes heb je toevallig niet meegedaan met de MF Kika Sponsorrit? Was aardig gek dat.