XXL Nutrition

Het motor-rijbewijs topic.

Mwah...tis natuurlijk net wat je gewend bent maar voor mij is het vlot zat.

Motoren zijn in de loop der jaren natuurlijk enorm verbeterd. Ik rijd nu qua auto een jonge bmw 5-serie, als je deze auto gaat vergelijken met een 5-serie uit 1982. Rijd die oude natuurlijk lang zo geweldig niet. Maar met die oude is het nog wel echt auto rijden.. En dat is wat ik van die oude motoren zo leuk vind.

Ik train af en toe met jongens van 23 jaar en die vinden die fietsjes van mij maar opa dingen hahaha..:D

Zojuist mijn laatste les gehad, was enorm warm echt heet..

Maar lekker stuk gereden richting gouda via haastrecht, provinciale weg is dat dus lekker 80/90 cruise daar. Stukje snelweg en vervolgens door wat woonwijken, was niet te doen zo warm als je 30rijd... Toen uitgewaaid over de dijk en dezelfde weg terug als heen.

En het mooiste was ik haalde op de terug weg zelfs wat motoren in die zelf ook aardig leken te sturen haha! En geen aan of opmerkingen van de instructeur! Geeft een goed gevoel voor dinsdag... Duimen jongens!

Zojuist mijn laatste les gehad, was enorm warm echt heet..

Maar lekker stuk gereden richting gouda via haastrecht, provinciale weg is dat dus lekker 80/90 cruise daar. Stukje snelweg en vervolgens door wat woonwijken, was niet te doen zo warm als je 30rijd... Toen uitgewaaid over de dijk en dezelfde weg terug als heen.

En het mooiste was ik haalde op de terug weg zelfs wat motoren in die zelf ook aardig leken te sturen haha! En geen aan of opmerkingen van de instructeur! Geeft een goed gevoel voor dinsdag... Duimen jongens!

Gaan we doen! Hoe laat moet je?

• Like
Waarderingen: HB89
Dinsdag dus en dan om 11:40 examen!

Nou moet zeggen, als ik zeg dat het er niet is lieg ik haha!

Je moet je theorie bewijs meenemen, je rijbewijs/id en (ja ben 1 keer gezakt %*@#%) moet je dat ook meenemen?

Je moet je theorie bewijs meenemen, je rijbewijs/id en (ja ben 1 keer gezakt %*@#%) moet je dat ook meenemen?
Haha, ik zou 100x checken of je die shit niet vergeet. Ik was mijn ID-bewijs/rijbewijs ook vergeten... Mocht ik bijna niet afrijden en zelfs na het afrijden zei ie: Je hebt het gehaald maar zonder rijbewijs moet ik je toch echt laten zakken...

Gelukkig kwam de vrouw van m'n instructeur aangeracet met m'n rijbewijs nadat ze in mn auto had ingebroken. :D

Succes morgen kerel! Ga voor dat rode sterretje in de openingspost!

• Topic Starter Topic Starter
Succes morgen kerel! Ga voor dat rode sterretje in de openingspost!

Juistem, dat is bijna nóg belangerijker als de A stempel op het rijbewijs!

HB89 zei:

Word dit je 2e keer AVD dan? Wanneer was je 1e keer en waarom was je gezakt?

woensdag mijn bijzondere verrichtingen gehaald nu hopelijk snel ook de rest
kan nie wachten om te gaan rijden

@Tremendes heb je toevallig niet meegedaan met de MF Kika Sponsorrit? Was aardig gek dat.

Ik ga morgen om 11:30 ook m'n best doen voor m'n theorie.. Heb er tot nu toe erg veel moeite mee :(

Eerste keer gezakt door te gehaast rijden, waardoor een grove fout op een kruising...

Zag eerste afslag niet in een bocht waardoor de tweede als verrassing kwam (moest de tweede hebben) en met een rare slinger toch die tweede gepakt..

Dit plus overal net even té gehaast is een faal...

Eerste keer was... 17/4 geloof ik...

Kan ik morgen ook 'gevaarherkennings vragen' verwachten?:o Gas geven, niets doen, of remmen???

Terug
Naar boven