Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thank god. Ik werd in de war gebracht door motor-forum. Ken je me misschien nog wel van.
Je zou me kunnen kennen van het krachtsport topic daar.. haha. Ik ga m'n best doen morgen, maar de oefenexamens beloven niet veel goeds.. Niet mijn ding dit, wil gewoon die motor opkruipen.Kan het mij even niet snel herinneren, maar dat kan. Zit er zelf ook op inderdaad.
Voor zover ik weet, en heb er nog totaal niks van gelezen. Lijkt me als dat gebeurt er wel 1 topic word gemaakt.
Het gewoon 50 vragen zijn, je mag er 6 maximaal fout hebben. Minder dan dat = slagen, rest is zaken.
Komt wel goed schatje.Wat een lul ben ik.. .gezakt.. potverdomme de 2de keer... t*fus zenuwen.
Wat een lul ben ik.. .gezakt.. potverdomme de 2de keer... t*fus zenuwen.
Wat ging er mis?Wat een lul ben ik.. .gezakt.. potverdomme de 2de keer... t*fus zenuwen.
Beide gezakt balen kerel!, volgende keer komt het goed.. Heb me gelijk ingeschreven voor 28juni, weer zo lang wachten...Wat een lul ben ik.. .gezakt.. potverdomme de 2de keer... t*fus zenuwen.
Houzee, finaal gezakt, 12 fout. Wat voel ik me een achterlijk ei.
Wat een lul ben ik.. .gezakt.. potverdomme de 2de keer... t*fus zenuwen.
HB89 waar ging het mis?Haha, vraag ik me ook wel eens af. Volgens mij alles even nakijken (vloeistoffen, belangrijke bouten/moeren) e.d. Bij wat oudere modellen, of modellen die er al wat langer staan kan ik me voorstellen dat ze de carburateurs/benzineleidingen schoonmaken/respectief vervangen. Maar bij nieuwe motoren snap ik ook niet precies waarom het zo duur moet zijn.Wat ik me afvraag wat doen ze bij het rijklaar maken. Een motor moet gewoon direct te rijden zijn. En wat je soms in advertenties ziet, kosten rijklaar maken: 200 euro ofzo, wtf
Mijn AVD staat inmiddels gepland voor 5 juli om 15.00 uur. Morgen voor het eerst de weg op. Eindelijk!