MuscleMeat

Het motor-rijbewijs topic.

Nope

Thank god. Ik werd in de war gebracht door motor-forum. Ken je me misschien nog wel van ;).

Thank god. Ik werd in de war gebracht door motor-forum. Ken je me misschien nog wel van ;).

Kan het mij even niet snel herinneren, maar dat kan. Zit er zelf ook op inderdaad.

Voor zover ik weet, en heb er nog totaal niks van gelezen. Lijkt me als dat gebeurt er wel 1 topic word gemaakt.

Het gewoon 50 vragen zijn, je mag er 6 maximaal fout hebben. Minder dan dat = slagen, rest is zaken.

Kan het mij even niet snel herinneren, maar dat kan. Zit er zelf ook op inderdaad.

Voor zover ik weet, en heb er nog totaal niks van gelezen. Lijkt me als dat gebeurt er wel 1 topic word gemaakt.

Het gewoon 50 vragen zijn, je mag er 6 maximaal fout hebben. Minder dan dat = slagen, rest is zaken.
Je zou me kunnen kennen van het krachtsport topic daar.. haha. Ik ga m'n best doen morgen, maar de oefenexamens beloven niet veel goeds.. Niet mijn ding dit, wil gewoon die motor opkruipen.

Ah dat was hem inderdaad.

Ach ik had ook altijd moeite met die oefen examens. Telkens rond de 7 a 9 fout. Wel stuk of 20 geprobeerd, slechts paar daarvan haalde ik. Tijdens het examen zelf dacht ik al dat ik na vraag 15 al 6 fout had, rest redelijk ingevuld. Wist zeker dat ik gezakt was, bleek dat ik was geslaagd met 5 fout. Op het nippertje dus, maar wel in 1x gehaald gelukkig.

Houzee, finaal gezakt, 12 fout. Wat voel ik me een achterlijk ei.

Wat een lul ben ik.. .gezakt.. potverdomme de 2de keer... t*fus zenuwen.

Kheb um dan toch vandaag eindelijk gekocht!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Donderdag is ie rijklaar en dan kan ik weer boeken :D

Wat ik me afvraag wat doen ze bij het rijklaar maken. Een motor moet gewoon direct te rijden zijn. En wat je soms in advertenties ziet, kosten rijklaar maken: 200 euro ofzo, wtf

Zo goed als alles....

Zuur dat je het niet gehaald hebt HB89. Heb je alweer een nieuwe datum gepland?

Mijn AVD staat inmiddels gepland voor 5 juli om 15.00 uur. Morgen voor het eerst de weg op. Eindelijk :D!

Wat ik me afvraag wat doen ze bij het rijklaar maken. Een motor moet gewoon direct te rijden zijn. En wat je soms in advertenties ziet, kosten rijklaar maken: 200 euro ofzo, wtf
Haha, vraag ik me ook wel eens af. Volgens mij alles even nakijken (vloeistoffen, belangrijke bouten/moeren) e.d. Bij wat oudere modellen, of modellen die er al wat langer staan kan ik me voorstellen dat ze de carburateurs/benzineleidingen schoonmaken/respectief vervangen. Maar bij nieuwe motoren snap ik ook niet precies waarom het zo duur moet zijn.

Ook vallen administratieve zaken onder rijklaar maken. (overschrijving, etc)

gaat de goede kant op

vandaag mijn theorie gehad en gehaald met 6 foutjes:D
wel een paar domme foutjes gemaakt omdat ik te laat was met verbeteren

maar ik heb het gehaald
op naar AVD en dan naar het gemeentehuis om een nieuw pasje op te halen

Terug
Naar boven