AndroidHealthClinic

Het motor-rijbewijs topic.

Mag zelf een dagje later op voor mijn AVD patricks80! ;)

Heb overigens even niet gereageerd hier.. Kleine vakantie tussendoor en helaas geen rijlessen gehad. Afgelopen week nog twee uur gelest op een andere motor, een Diversion! Moet zeggen dat dat toch wel heel anders is in vergelijking met een ER-5! Ging in ieder geval wel erg lekker, al zeg ik het zelf.. :p

mooi man dus op 12 juli 3 man voor een nieuw roze pasje

ga van de week eerst even op vakantie en als ik terug kom nog een paar lesjes
en dan examen

ik rij zelf op een cb 500 mijn instructeur rijd ook een diversion 900

ik heb er ook altijd plezier in als ik aan het rijden ben

mooi man dus op 12 juli 3 man voor een nieuw roze pasje

ga van de week eerst even op vakantie en als ik terug kom nog een paar lesjes
en dan examen

ik rij zelf op een cb 500 mijn instructeur rijd ook een diversion 900

ik heb er ook altijd plezier in als ik aan het rijden ben

Rijd je toevallig bij "art van asch"? Daar heb ik gelest, en we hadden precies dezelfde motoren.

ja daar les ik nu bij
wel een toffe gast als het niet goed is dan hoor je het echt wel

ja klopt hij zegt dat ook:lekker doorrijden en geniet ervan

en van een stuntje houdt ie wel ja
ik had men eerste les toen trok ie ff een wheelie haha

en omdat ie zo relaxt is slaagt ook bijna iedereen de eerste keer bij hem

• Topic Starter Topic Starter
Morgen eindelijk een hele dag lekker gaan rijden sinds ik 3 weken geleden mijn motorrijbewijs heb gehaald :) . Ik heb samen met een maat 2 motoren gehuurd, een Suzuki GSX-R600 en en Suzuki Gladius 650. Lekker de hele dag.. zonder een instructeur.. Ik heb er zo'n zin in..

En gelijk om 11.00 uur nog even voor een motor kijken die te koop staat. Ik ben benieuwd!

Hoe is dat afgelopen Worf? Beetje vermaakt die dag?;) En bij wat voor motor ben je gaan kijken, en heb je hem gekocht?

Morgen voor de tweede keer motortheorie proberen binnen te slepen.. Finges crossed.

ik heb zojuist in 1x met 5 fout m'n theorie gehaald :) en nu wil ik zo snel mogelijk aan een spoedopleiding voor het rijbewijs beginnen.

weet een van jullie of max120.nl een goede rijschool is?

Helaas wederom gezakt voor mijn motortheorie examen. Nu 8 fout, vorige keer 12 fout dus de 3e keer slaag ik gewoon! 5 juli waarschijnlijk.

De tweede link heb ik gister inderdaad gedownload, 4 of 5 examens van gemaakt, 0 keer geslaagd.. De eerste torrent had ik voor mijn PC-format gedownload, maar dacht hier niets aan te hebben. Download hem wel even opnieuw. Thx!

Vandaag mijn laatste rijles voor het examen AVD (dinsdag 5 juli). Volgens mij gaat het heel goed en volgens mijn instructeur gaat het heel goed, dus het moet geen probleem zijn om het examen dinsdag te halen. Ik mis alleen nog eens een overstekende lopert op het zebrapad, maar daar ben ik nu meer allert op.

Dus komende dinsdag om 14.00 uur nog even een uurtje inrijden en dan om 15.00 uur knallen! Ik heb er zin in, want ik ben nu wel echt klaar met lesrijden.

Wat moet je ook alweer allemaal mee hebben naar dat examen. Theoriecertificaat en je rijbewijs, meer niet toch?

Succes!! Theorie en legitimatie is voldoende ja!
Heb zaterdag weer een tour dagje gepland! Lekker rond scheuren:)

ik heb zojuist in 1x met 5 fout m'n theorie gehaald :) en nu wil ik zo snel mogelijk aan een spoedopleiding voor het rijbewijs beginnen.

weet een van jullie of max120.nl een goede rijschool is?

ik ga zaterdag mijn eerste les volgen bij max120.
ik laat je wel even weten hoe het was.

Hoe is dat afgelopen Worf? Beetje vermaakt die dag?;) En bij wat voor motor ben je gaan kijken, en heb je hem gekocht?

Morgen voor de tweede keer motortheorie proberen binnen te slepen.. Finges crossed.

Het was een heerlijke dag! Ik ben helemaal los gegaan moet ik zeggen.. Was het verstandig en/of slim? Waarschijnlijk niet maar wel verdomde vet! Laten we het erop houden dat ik hard heb gereden die dag :D

Helaas ging het bezichtigen van die motor niet meer door, de mensen belde anderhalfuur van te voren af, beetje jammer..

Maar ik heb gister een andere motor gekocht, een Suzuki GSX 600f. Mooie beginnersfiets moet ik zeggen!

Dit is em dan..

Suzuki GSX 600f in een nette staat. Motor ziet er keurig uit en rijd heerlijk!

2ed5t3k.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben gister geslaagd voor mijn rijbewijs!!

gefeli hb89, mooi ding worf zou zelf de velgen wit maken lijkt me mooier staan

Terug
Naar boven