MuscleMeat

Het motor-rijbewijs topic.

Gefeliciteerd HB89! Gnig het voor je gevoel ook lekker?

Gefeliciteerd HB89!

gefelicifietstas HB

Vorige week vrijdag men theorie afgelegd en geslaagd! 11 augustus men praktisch examen, op hoop van zegen :-)

Lessen zijn 23/07; 25/07;26/07 en 2 u voor men examen 11/08

Vorige week vrijdag men theorie afgelegd en geslaagd! 11 augustus men praktisch examen, op hoop van zegen :-)

Lessen zijn 23/07; 25/07;26/07 en 2 u voor men examen 11/08

Gefeliciteerd man! hebben jullie geen bijzondere verrichtingen?

Woohooo vandaag mijn AVD gehaald (1e keer) :bierbang:

Het ging helemaal goed, was een lekker ritje. De examinator had helemaal niets aan te merken. Morgen gelijk langs het gemeentehuis om de A op mijn rijbewijs te laten zetten :cool:.

En nu maar sparen voor een motor :D.

HB89, jij nog gefeliciteerd met het halen van jouw AVD!

mooi man!! weer 1 erbij met een A op zijn pasje. gefelcifietstas

ging opzich wel lekker.

ik heb alleen mijn theorie niet en ook niet van mijn auto. dus mocht eigenlijk niet eens rijden.
moet dus eerst mijn theorie halen.
die kan ik gelukkig volgende week halen. en daarna worden mijn lessen ingedeeld.

ging opzich wel lekker.

ik heb alleen mijn theorie niet en ook niet van mijn auto. dus mocht eigenlijk niet eens rijden.
moet dus eerst mijn theorie halen.
die kan ik gelukkig volgende week halen. en daarna worden mijn lessen ingedeeld.

ok, mooi. dan ga ik binnenkort ook maar ff informeren bij hun. ik heb een aantal jaren terug schakelbrommer gereden dus misschien komt die ervaring van pas.

Vandaag eindelijk theorie gehaald, 3e keer, alsnog 5 fout. Iet wat veel, maar ben hartstikke blij dat ik hem opzak heb. Aangezien ik nog geen autotheorie had mocht ik nog niet begninen met lessen, de eerste 5 lessen zijn nu ingepland, dinsdag de eerste! Je mag 'm aanpassen Worf;).

Eergisteren geslaagd voor men praktisch examen, enige minpunt was dat ik te snel reed. Dus nu lekker in het buitenland gaan cruizen

zeker .vandaag weer ff lekker gereden in de regen en ging goed
ff het achterwiel aan het spinnen gehad omdat ik in de bocht wat fel reageerde met het gas en was de instucteur met de andere leerling kwijt op de snelweg.ze wou wat meer rijden dan alleen de bijzondere verrichtingen alleen had nooit met nat wegdek en regen
gingen we de snelweg op.
ik lekker 130 daar want nu mag je daar 130
heb ik ff bij de rotonde gewacht op ze

maar ben er klaar voor
heb ook nieuwe pasfoto's liggen
dus slagen en gelijk naar stadhuis pasje aanvragen
dan naar mijn ouders hun huis om mijn vader zijn motor te lenen
maar wel eerst slagen

Haha je bent in ieder geval goed voorbereid. Wel mooi dat je de motor van je vader eerst kunt lenen, dan kun je gelijk de weg op!

Heel veel succes maandag!

thnx

ja is wel lekker dat ik die eerst kan lenen.wil pas na het seizoen een motor kopen ivm de prijzen die liggen nu een stuk hoger als in bv september

mijn vader heeft een suzuki gsx 600F
hij doet er bijna niets mee dus kan ik hem beter ff wat kilometers erop zetten

ja gewoon ding meenemen en blazen:P

Terug
Naar boven