patricks80
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag examen gehad
reed echt voor mijn gevoel klote maar het wat voldoende dus
geslaagd
morgen naar het gemeentehuis voor een nieuw pasje aan te vragen
kunnen we gaan knallen

mooi man gefeliciteerdGefelici man!
Heb vandaag ook mijn AVD gehaald, morgen dus ook gelijk naar het gemeentehuis om het pasje aan te vragen! Nu op zoek naar een Thundercat!![]()

Gefelici man!
Heb vandaag ook mijn AVD gehaald, morgen dus ook gelijk naar het gemeentehuis om het pasje aan te vragen! Nu op zoek naar een Thundercat!![]()

Gefeliciteerd Daniel en Patrick!
Net m'n eerste les gehad, beetje jammer dat het behoorlijk regende maar het ging best aardig, op naar de volgende vrijdag!
regen is wel leuk je moet je er even overheen zetten dat het "glad"is
zoveel is het niet gladder scheelt bijna niets
niet blind vanuitgaan natuurlijk. Altijd het wegdek en weersomstandigheden beoordelen, vooral rotondes kunnen verraderlijk zijn. Na een droge periode kan t bij regen ook spekglad zijn bijvoorbeeld.Precies..vond dat ook wel even scary als het regende maar toen mijn instructeur vertelde dat je grip nog wel op 85% zat was het ok voor me. Bij klinkers is de grip natuurlijk aanzienlijk minder, maar geld voor gewoon asfalt.
het maakt mij ook niet uit dat het regent als ik rij maar ik moet vooral vertrouwen hebben waarop de banden ik dan rij. Hiervoor een GS500 met BT 45´s en daar durfde ik best hard door de bocht mee in de regen. Nu een FZR met conti attack´s oid. en merk dat ik wel wat minder hard ermee durf, alhoewel ik totaal niet bang was om die gs neer te leggen in tegenstelling tot de FZR.Precies..vond dat ook wel even scary als het regende maar toen mijn instructeur vertelde dat je grip nog wel op 85% zat was het ok voor me. Bij klinkers is de grip natuurlijk aanzienlijk minder, maar geld voor gewoon asfalt.

. Ging echt erg slechtZ750 ook hoor
Brute modellen!hmm,
ben zelf ook 1m87 en heb op de monster 900 van een maatje gereden, goed te doen, maar voor langere tochten wassie mij toch iets te klein hoor...
.