Fitness Seller

Het motor-rijbewijs topic.

vandaag examen gehad
reed echt voor mijn gevoel klote maar het wat voldoende dus
geslaagd
morgen naar het gemeentehuis voor een nieuw pasje aan te vragen
kunnen we gaan knallen

vandaag examen gehad
reed echt voor mijn gevoel klote maar het wat voldoende dus
geslaagd
morgen naar het gemeentehuis voor een nieuw pasje aan te vragen
kunnen we gaan knallen

Gefelici man! :D

Heb vandaag ook mijn AVD gehaald, morgen dus ook gelijk naar het gemeentehuis om het pasje aan te vragen! Nu op zoek naar een Thundercat! :cool:

ik heb sinds kort me motor-rijbewijs gehaald. Heb een paar keer wat rondjes gereden op een 125cc en met het examen een achtje moeten draaien en een paar rondjes, BAM motorrijbewijs in de pocket.

Vanzelfsprekend wil ik als ik terug ben in NL eigenlijk nog wat lesjes nemen voordat ik op een 750cc supersport stap. Wat raden jullie aan qua lesonderdelen die jullie het meeste vertrouwen in de motor gaven/ het meeste van geleerd hebben?

Ik heb mijn motor verkocht. Ik kom de komende weken niet toe aan motorrijden en ga dus eerst een goeie auto kopen en dan volgend jaar weer een motor waarschijnlijk

Gefeliciteerd Daniel en Patrick!

Net m'n eerste les gehad, beetje jammer dat het behoorlijk regende maar het ging best aardig, op naar de volgende vrijdag!

dank je

regen is wel leuk je moet je er even overheen zetten dat het "glad"is
zoveel is het niet gladder scheelt bijna niets

heb je al een idee wanneer je op kan voor je avb

veel succes alvast

Gefeliciteerd Daniel en Patrick!

Net m'n eerste les gehad, beetje jammer dat het behoorlijk regende maar het ging best aardig, op naar de volgende vrijdag!

regen is wel leuk je moet je er even overheen zetten dat het "glad"is
zoveel is het niet gladder scheelt bijna niets

Precies..vond dat ook wel even scary als het regende maar toen mijn instructeur vertelde dat je grip nog wel op 85% zat was het ok voor me. Bij klinkers is de grip natuurlijk aanzienlijk minder, maar geld voor gewoon asfalt.

Thx allemaal! :D

@ patricks80, heb je zelf al een motor?

Heb nog een algemene vraag over de aanschaf ervan, maar die vraag ik wel in het motor-topic! :o

Precies..vond dat ook wel even scary als het regende maar toen mijn instructeur vertelde dat je grip nog wel op 85% zat was het ok voor me. Bij klinkers is de grip natuurlijk aanzienlijk minder, maar geld voor gewoon asfalt.
niet blind vanuitgaan natuurlijk. Altijd het wegdek en weersomstandigheden beoordelen, vooral rotondes kunnen verraderlijk zijn. Na een droge periode kan t bij regen ook spekglad zijn bijvoorbeeld.

het maakt mij ook niet uit dat het regent als ik rij maar ik moet vooral vertrouwen hebben waarop de banden ik dan rij. Hiervoor een GS500 met BT 45´s en daar durfde ik best hard door de bocht mee in de regen. Nu een FZR met conti attack´s oid. en merk dat ik wel wat minder hard ermee durf, alhoewel ik totaal niet bang was om die gs neer te leggen in tegenstelling tot de FZR.

afgelopen zondag ben ik 18 geworden en dinsdag mijn motortheorie behaald. Vandaag heb ik mijn eerste rijles gehad in de regen en ging volgens de instructeur uitstekend. Heb de avb oefeningen geoefend en gingen allemaal prima. Daarnaast nog door de stad gereden en op de autoweg:)

kheb trouwens wel echt geluk gehad met mijn theorie, had 6 fout:P. Ging echt erg slecht

Laatst bewerkt:
@daniel1986 nee heb nog geen motor van mezelf
ik rij nu op de motor van mijn vader een suzuki gsx 600 f

ik ga straks zelf op zoek naar een kawasaki z750 of een z1000
maar ik wacht even tot het seizoen afgelopen is dan zijn de prijzen wat gunstiger dan nu

z1000 is niceeeeeee zeker die nieuwste modellen

Z'tjes zijn zeker nice!

Ben nu zelf naar monsters aan het kijken, maar weet niet of dat wat is met mijn lengte (1.87). Die italiaantjes zijn allemaal onder de 1.70 :p.

hmm,

ben zelf ook 1m87 en heb op de monster 900 van een maatje gereden, goed te doen, maar voor langere tochten wassie mij toch iets te klein hoor...

dat is het verstandigste om te doen :thumbs:

voor hetzelfde geld vind jij het wel prima zitten namelijk.

Terug
Naar boven