tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]collega had een cbr600f af laten voeren, die liep nog behoorlijk lekker en vlot voor een 25kw![]()

Veel motoren hebben aan de buitenkant van de gashendel nog een stukje stuur/ijzer zitten, je hand half op het gas, half op dit stukje(mits het er zit) houden helpt bij veel mensen het gas constanter te bediendenMisschien dat iemand nog tips heeft om je gas gelijkmatig te houden? Ik merk dat ik toch snel wat gas terug neem of bij geef bij de bijzondere verrichtingen!
.he mind hoe bevalt het met de motor rijlessen?
Waar wordt er veel opgelet?
@ iedereen die hier de afgelopen tijd het rijbewijs heeft gehaald; hoe bevalt het rijden in de zomer so far? Veel gereden al of valt dat tegen vanwege het weer?

De vrouw moet dinsdag voor haar AVB op.
eind september haar laatste praktijk.
Ben benieuwd![]()

mindfields succes man, avb moet je lukken, toen ik op mijn beurt stond te wachten was een meisje 2x gevallen en alsnog heeft ze hem gehaald, je kan echt relatief veel fout doen bij dat examen.
Aanstaande donderdag ook theorie, damn ik zat vandaag te denken; ooh, 1 september das nog wel ff. Vervolgens kijk ik op mn horloge en denk t*fus, het is al de 26e!
Maar goed, van het weekend goed leren en dan volgende week 's avonds nog dan komt dat ook goed!Ik ook
Heeft ze al een verlanglijstje qua motor die er dan moet komen?