LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.Metallica is gewoon over hun top heen, dat gaat nu eenmaal zo met bands die al langer dan 20 jaar actief zijn.
SlayerWelke dan?
EDIT: Rolling Stones en dergelijke zeker? Dan mis je m'n punt.

Wat ik positief aan het album vind is dat ze naar hun fans luisteren en na Load, Reload en St. Anger weer proberen hun oude sT te evenaren.dank je
nee, de ontgoocheling knaagt wel een beetje nu
'k wou dat ik een positiever oordeel kon vellen over mijn idolen, maar dat is nu niet zo... doodjammer
Het heeft idd absoluut niet de rauwheid en agressie die ze vroeger hadden en klinkt misschien ietwat geforceerd, maar een teleurstelling wil ik zeker niet noemen. Het kan alleen een teleurstelling zijn als je echt denkt dat ze weer met een Ride of Master komen en dat is een absurde gedachte. Na alle bagger die ze sinds de jaren 90 hebben uitgebracht, vind ik dit toch 30x meer draaibaar.

Vallen ook beide tegenhad m gisternacht gedownload, prettay good
Staind en Slipknot hebbe ook een nieuw-ish album
linkies voor wie t wat mag vinden
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
(Staind klinkt nergens naar vind ik)

Zoals ik al zei denk ik dat het ook grotendeels met de dood van Cliff Burton en het ontbreken van alcohol te maken heeft ipv geld, vrouwen enz.een album als MOP, daar verwachtte ik me zeker niet meer aan.
maar ik luister nog liever naar softere nummers zoals 'until it sleeps' of een 'bleeding me' waar nog iets of wat van melodie in zit dan hetgeen waar ze nu mee voor de dag komen. ze proberen hard te klinken, maar eigenlijk gaan ze volledig de mist... bij sommige nummers lijkt het alsof ze plots midden in de song niet meer weten welke kant ze uitmoeten en breien er dan zomaar volledig koersloos een stuk aan. Hetfield gaf bij St.Anger al aan volledig inspiratieloos te zijn en die trend zet zich gewoon verder... wat wil je ook: hij is millionair, heeft vrouw en kinderen, leuke melodietjes bedenken zou dan bij mij ook wel het laatste zijn dat in m'n hoofd opkomt.
'my apocalypse' (waar ik een beetje een soort 'dyers eve' meen in te herkennen) is bijv. leuk geprobeerd, maar erg boeiend klinkt het toch allemaal niet... precies alsof ze zichzelf proberen te heruitvinden.
dit album had gewoon beter 'fail' geheetten![]()
nee, alle gekheid op een stokje : ik ga niet veel naar dit album luisteren, het leven is te kort om naar mindere muziek te luisteren, er is veel betere muziek voorhanden.
vanavond ga ik nog eens 'garage inc.' opleggen, was ook nog een goed plakje van de tallicatzzz![]()

Slayer
Morbid Angel
En zo kan ik nog wel door blijven gaan.