- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hedendaagse Slayer SUCKT!!! Voilà, het is eruit. Hetzelfde met Morbid Angel. Die andere bands (Megadeth, etc) heb ik nooit aandacht voor gehad, dus dat zou ik niet weten.

Metallica, Slayer, Anthrax en Megadeth zijn toch wel de bands die thrash metal groot hebben gemaakt.

Klopt.ik herinner me dat ze die destijds ook wel eens 'de grote vier' noemden
(in bepaalde metalbladen oa Aardschok)![]()

Klopt.
Wat grappig is is dat Dave Mustaine, voormalig lid van Metallica het nummer The Four Horsemen had geschreven. Na zijn ontslag ging hij met Megadeth verder en nam het nummer Mechanix op.
En wat lijken die twee toch veel op elkaar
http://nl.youtube.com/watch?v=Y04dUO0hzsc
Toch vind ik dat Megadeth NOOIT het (oude) niveau van Metallica heeft gehaald.
Hetfield kan niet zingen, maar die Mustaine al helemaal niet....
(Tom Araya trouwens ook niet)
Gaan er trouwens nog DBB'ers naar Slayer in de HMH ?
) imo zowel brullen als normaal zingen, Mustaine daarentegen klinkt soms meer als jankende coyote. kan me voorstellen dat dit niet zo direct in de smaak valt bij het grote publiek, maar ik vind het wel iets hebben dat venijnige stemmetje... ben iig megafan 

mijn stem ben kwijtgeweest... no shit ! 
'the four horsemen' is in mijn ogen één van de beste metalnummers ooit :
(bv ride the lightning of Metal Militia)Mustaine daarentegen klinkt soms meer als jankende coyote. kan me voorstellen dat dit niet zo direct in de smaak valt bij het grote publiek, maar ik vind het wel iets hebben dat venijnige stemmetje... ben iig megafan
Moet je voor de grap Diamond Head - Lighting To The Nations eens downloaden. Staan een aantal nummers op die op Garage Inc zijn gecovered en je weet gelijk waar Mustaine z'n vocaalsT vandaan heeft gehaald.
Garage Days Inc is toch met Hetfield ?Komt omdat Mustaine bijna zijn gehele budget er doorheen heeft gejaagd door drugs en alcohol te kopen.vind zijn versie van de 'mechanix' wel net iets minder klinken (wel sneller) dan de 'tallicaversie. daar is het geluid/opnamesound 100 keer beter, het album 'killing is my business' is precies in een heel goedkope studio opgenomen... echt baggere kwaliteit, wel jammer.
is later wel eens volledig opnieuw opgenomen en heruitgebracht.
Jammer dat 'tallica deze bijna nooit live (heeft mogen ?) speelt(en)
Net als overigens andere songs met een 'Mustaine'-smetje(bv ride the lightning of Metal Militia)

Moet je voor de grap Diamond Head - Lighting To The Nations eens downloaden. Staan een aantal nummers op die op Garage Inc zijn gecovered en je weet gelijk waar Mustaine z'n vocaalsT vandaan heeft gehaald.

Komt omdat Mustaine bijna zijn gehele budget er doorheen heeft gejaagd door drugs en alcohol te kopen.

nee hoor, zit zelf regelmatig in hun setlist.
heb het ze zelf al 3 maal live horen spelen, waaronder vorig jaar nog
ride the lightning spelen ze idd zoveel niet meer, ook nog maar 1 keer live gehoord en 'metal militia' moeten ze van mij niet meer live spelen, is wel leuk maar vind het één van hun mindere nummers.![]()