XXL Nutrition

Het norditropin topic. Echt/replica

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gixel

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m78
Massa
106kg
Hey jongens omdat er vraag naar was maak ik even dit topic aan.

We beginnen met de verpakking :

Bij elk origineel HGH product van Novo nordisk kun je altijd duidelijk een transparante lijn zien op de verpakking.
Ook wel bekend als een watermerk.
Dit geld onder andere voor de nordiflex, nordipen , nordilet en de flex pro.

Om even een voorbeel te geven :

ogz5na.jpg

26264cj.jpg

Hier boven kun je duidelijk die transparante lijn zien.

Nu zie je het probleem meteen met de vele verpakkingen die nu de ronde doen (BOX A) :

2d9chlz.jpg

(foto heb ik van een ander member gepikt uit het vorige topic)
Dit bovenstaande batch nummer schijnt trouwens wel goed zijn werk te doen !! Straks meer hierover..

De verpakking van de norditropin die dus wel klopt (BOX B):

300gm5h.jpg

Ik denk niet dat het weer nodig is om de plaats aan te duiden waar op gelet moet worden.

Nu is het de beurt aan de cartridge :

Hier heb ik een foto van een originele belgische variant van norditropin simplexx , let vooral op de kop van de cartridge !

20nser.jpg

1: Korte schroefdraad.
2: Uitstekend driehoekje wat moeilijk te zien is maar ik fix later nog wel wat extra foto's!
3: Uitkeping

Nu post ik weer even de originele variant die in omloop is :

2rzdsv5.jpg

1:Korte schroefdraad
2:Uitstekend driehoekje
3:Uitkeping
DEZE HOORT BIJ BOX B

Nu post ik de fake variant :

2mz9jxl.jpg

1: Duidelijk een doorlopende schroefdraad.
2: Afbreekpunt, dit getuigt van mindere kwaliteit.
DEZE HOORT BIJ BOX A

Hier volgt nog een printscreen van de Novo nordisk website waarop je duidelijk de omlijning kunt zien van de cartridge :

Duidelijk een KORTE schroefdraad.

Samenvatting

Het orgineel product heeft een :

1. transparante lijn op de verpakking.
2. korte schroefdraad.

Nu wil ik nog even terug komen op de batch die ik hierboven vermeld had.
ik hoor hier goede dingen over en ik heb ook de serum test van een betrouwbaar persoon doorgekregen.
Dit was gewoon goed maar niet uitzonderlijk hoog.

Ik persoonlijk denk dat er in de replica's gewoon goede kwaliteitsvolle generieke HGH zit.
Het komt er dus op neer dat je zeker je geld niet weg gooit. Afhankelijk van wat je ervoor betaalt natuurlijk..
Ik heb ook al mindere verhalen gehoord over een batch van deze replica's waardoor ik denk dat deze door verschillende labo's geproduceerd of gevuld worden.

Dit leid ons tot bij ons eindbesluit :
TWIJFEL JE OVER DE ECHTHEID : LAAT JE BLOED TESTEN.

Ik wil ook nog even vragen om hier geen bloed resultaten te posten aangezien hier makkelijk mee gesjoemelt kan worden. Dit topic is puur gericht op de feiten over het uiterlijk !!

Topic wordt misschien nog aangevuld met simplexx cartridges uit andere landen als ik deze te pakken krijg.

Ik hoop dat dit topic jullie een beter zicht kan geven op de markt.

Mvg gxl

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk wel dat je zo kunt weten of je echte nordi of geno hebt. Alle andere hgh hebben dat niet . Die ik al heb genomen alleszins . Bv ik gebruik ook hyge.cn en die heeft dat niet . Alleen de echt nordi zo'n geno hebben dat

brb
ff 100 nordi pennen inslaan die zogenaamd van de apo komt en niemand dit doorheeft :roflol:

De Genotropin 5,3 en 16mg die ik heb ruikt echt heel sterk/chemisch. Precies zoals insuline ruikt.
De nordi's die ik had hadden dat totaal niet, terwijl dat degene waren waarvan hier gezegd wordt dat ze echt zijn (korte schroefdraad, transparant lijntje etc.).

De mijnen komen van belgse apotheek ben ik 100 procent zeker van , die hebben ook een korte schroefdraad en die ruiken wel hard . Ik vertrouw het gewoon niet meer . Ben blij dat ik weet dat de nordis die ik heb 100 procent real zijn want ben ze zelf gaan halen in apotheek

De mijnen komen van belgse apotheek ben ik 100 procent zeker van , die hebben ook een korte schroefdraad en die ruiken wel hard . Ik vertrouw het gewoon niet meer . Ben blij dat ik weet dat de nordis die ik heb 100 procent real zijn want ben ze zelf gaan halen in apotheek ��

Krijgen jullie dat zo mee in belgie?

• Topic Starter Topic Starter
De Genotropin 5,3 en 16mg die ik heb ruikt echt heel sterk/chemisch. Precies zoals insuline ruikt.
De nordi's die ik had hadden dat totaal niet, terwijl dat degene waren waarvan hier gezegd wordt dat ze echt zijn (korte schroefdraad, transparant lijntje etc.).

probleem is dat dit maar een indicatie is. Het is niet omdat je het goede ontwerp hebt dat ze niet fake zijn. Maar 1tje kun je wel al degelijk aan de kant zetten.

Haha hier in ons België landje betaal je minstens 10 euro per iu... Reken maar ff uit.. Ik heb een kennis die haar dochtertje krijgt dit toegediend... Is onbetaalbaar... Ik geloof dat ze zelfs ooit is gzegt heeft dat dit ong een 600 euro kosten... Dan heb ik het over een 36 iu

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Dusja als je denkt dat je voor 70 euro orriginele hebt... Ben je gewoon naïef

Haha hier in ons België landje betaal je minstens 10 euro per iu... Reken maar ff uit.. Ik heb een kennis die haar dochtertje krijgt dit toegediend... Is onbetaalbaar... Ik geloof dat ze zelfs ooit is gzegt heeft dat dit ong een 600 euro kosten... Dan heb ik het over een 36 iu

Lijkt me sterk, er zijn landen waar je het gewoon kunt gaan kopen en dan betaal je niet meer dan 200euro voor 36iu.

---------- Post added at 14:13 ---------- Previous post was at 14:12 ----------

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Dusja als je denkt dat je voor 70 euro orriginele hebt... Ben je gewoon naïef

Zwarte markt is ALTIJD goedkoper.

Lijkt me sterk, er zijn landen waar je het gewoon kunt gaan kopen en dan betaal je niet meer dan 200euro voor 36iu.

Ja klopt sommige landen verkopen ook andere medicijnen zonder enige werkzame stof erin ;). Verder zwarte markt is altijd goedkoper klopt danwel gestolen (orgineel) of nep namaak

Kerel ik ken ze wel heel persoonlijk hoor... Is reteduur hier ik had zomacton van haar... Die kosten in de apo een 120 euro voor 12 iu... Ik heb ze goedkoop overgekocht om dat deze bijna over datum waren... Waarom zouden ze orriginele nordi verkopen voor pak weg 70euro als je het dubbele er voor kan krijgen? Eerlijk gezegt heb ik weinig orriginele hgh gezien in al die jaren... Tegenwoordig wordt bijna alles tot in de "puntjes" nagemaakt...

je hebt gewoon fake shit gekocht ws en nu probeer je dvm zo'n topic je gear weg te krijgen :roflol:

Hoe kan je apotheek shit zomaar op de zwarte markt krijgen? Komop, zelfs in oostblok landen worden die shit gereguleerd, is niet dat ze paar amps test wegsluizen ofzo lol

Ja klopt sommige landen verkopen ook andere medicijnen zonder enige werkzame stof erin ;). Verder zwarte markt is altijd goedkoper klopt danwel gestolen (orgineel) of nep namaak

Ja maar de originele prijs blijft wel hetzelfde.

---------- Post added at 14:22 ---------- Previous post was at 14:21 ----------

je hebt gewoon fake shit gekocht ws en nu probeer je dvm zo'n topic je gear weg te krijgen :roflol:

Hoe kan je apotheek shit zomaar op de zwarte markt krijgen? Komop, zelfs in oostblok landen worden die shit gereguleerd, is niet dat ze paar amps test wegsluizen ofzo lol

Net niet man , ik zeg toch net dat er iets niet klopt met heel dat nordi gebeuren. Waarom maak ik anders dat topic aan ? Ik had even goed men bek kunnen houden en dan zat iedereen nog steeds gezellig nordi te kopen.

---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:22 ----------

Kerel ik ken ze wel heel persoonlijk hoor... Is reteduur hier ik had zomacton van haar... Die kosten in de apo een 120 euro voor 12 iu... Ik heb ze goedkoop overgekocht om dat deze bijna over datum waren... Waarom zouden ze orriginele nordi verkopen voor pak weg 70euro als je het dubbele er voor kan krijgen? Eerlijk gezegt heb ik weinig orriginele hgh gezien in al die jaren... Tegenwoordig wordt bijna alles tot in de "puntjes" nagemaakt...

Ik geloof je wel hoor daar niet van maar animal heeft er ook niet zoveel voor betaald als ik eht goed heb. Ze worden op de zwarte markt gewoon aan 120/130 verkocht per 30iu. Dan heb ik het over de belgische.

• Like
Waarderingen: Em87
Klopt 120/130 is een normale nordi prijs. Ik vind zelf dat nordis ook bewaard kunnen worden tot de zware blasts en hyge voor tijdens de cuise bespaard lekker

Tjah dat hyge ook niet sterk ruikt zegt ook al genoeg imo. Die chinezen zijn trouwens ook niet op hun gat gevallen.
Die weten heel goed wat ze in zon vial moeten proppen.

---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:26 ----------

Ik heb volgende week genotropin pennen binnen en dan ga ik de geur eens vergelijken. Als ik het zo hoor is het echt een hele straffe geur dat echte hgh moet hebben.

Nu is het eerder een soort lichtere chemische alcohol geur. Niet zo sterk als slin in ieder geval.

Dat is zo... Orriginele geno ben je ook snel 160-180euro kwijt al zou ik nie verschieten dat er hier mensen zijn die dat ook betalen voor fake nordi...

Op verzoek ts dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven