- Waardering
- 2.952
Klote, door mn avpd kon ik niet door mn "sociale angst" geraken, maar sta beken om mn optimisme en wist altijd dat ik ga geraken waar ik wil geraken, ik begon met het gebruiken van XTC, de dag erna bleef ik vrij ik van social angst en kon ik mn confidence verbeteren over de weken wanneer ik elke zondag met met mn maten rondhing, niet erg nuttig zonder medicatie dat werkt voor mn negatives maar het opbouwen van confidence is cruciaal als je iets zoals sociale angst wilt wegnemen, medicatie kan dit niet allen doen.
Ben altijd dankbaar nu dat ik hier doorging aangezien ik nu een expert ben als het gaat over mentale ziektes, en veel verschillende doorbraken gezorgd heb voor de behandelijk hiervan, en de behandeling van drugsverslavling.
Heb nooit last gehad van depressie in mn leven omdat ik altijd wist dat ik het leven zal hebben dat ik wil hebben, had vroeger veel mensen waar ik mee in contact was die ik helpte met het mentale issues, medicatie en dergelijke.
Ik vergat mn ergste klacht, anhedonie sinds ik shizo triggerde wat mental torture is, that said ik heb nooit periodes gehad dat ik zonder vriendin zat of dergelijke, alleen klote dat ik niet sociaal kon functioneren rond degene waar ik juist sociaal mee wilde zijn.
Hoe waren je ouders? Vraag ik uit werkelijke interesse en om bepaalde factoren uit te sluiten.

Het is geen simpele materie de keuze hierin en nog volop in ontwikkeling.