XXL Nutrition

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Heeft niemand toen gereageerd op Mike of had ie het toen ook in zijn log staan........

Handvaten 51 zijn aan de hoge kant. Volgens mij was het iets van 37 normaal. Een stang zit op 22,5 cm uittilhoogte en farmers dus iets hoger maar niet bij de knie.

En het is een standaard ontwerp farmer dus met veersluitingen gaat dit gewoon goedkomen.
Bovenkant handvat rond de 48cm (minus wanddikte profiel) volgens IFSA normen. Zal de IFSA pdf eraan toevoegen. [Link niet meer beschikbaar]
:D
stone mallen zijn als het goed is vandaag of morgen onderweg. 18" en 20"
boom waar al aan begonnen is ligt er.
Goed bezig Mike. Maar heb je nu ook de 20" mal gekocht?

Bovenkant handvat rond de 48cm volgens IFSA normen. Zal de IFSA pdf eraan toevoegen. [Link niet meer beschikbaar]
Goed bezig Mike. Maar heb je nu ook de 20" mal gekocht?

Ja, het lood werd wel heeeel duur om te verzenden, ik schrok er van.
heb daarom nu de 18" mal, 20" mal, 10" tussenstuk, en 8" tussenstuk besteld.

lood vraag ik wel aan me oom die is visser

Hehehe daar had ik je al voor gewaarschuwd dat lood veel ging kosten vanuit de U.S.
Wat bedoel je met die tussenstukken?

Die had je ook bij een hobbiezaakje hier in Nederland kunnen kopen. Maar goed om te weten dat jij een 20'' mal hebt. :D

Na een 65kg biervat (water) een 90kg biervat (zand) een 100kg biervat (zand +water) en een 120kg biervat (beton) heb ik vandaag een 140kg biervat gemaakt.

Hij was al ooit half met beton gevuld. 3 stukken ijzer van 9kg p.stuk erin gelegd. Rest afgevuld met beton. Doordat de 3 stukken ijzer ongeveer 3Liter in beslag nemen gaat er ongeveer 7kg minder beton in. Hierdoor moet dit vat 140kg worden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
n5ggpl.jpg

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Deze niet zelf gemaakt maar wel leuk om hier te posten:

Hier mn nieuwste aanwinst in mn strongman collectie. Een originele strongman halter van zo'n 100 jaar oud.
Hij weegt 50kg.
Hier afgebeeld naast mn 50kg en 67kg circus dumbbell
ehz04o.jpg

Ff een one hand muscle snatch ;)
90wtpk.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Jij blijft ook maar bezig Jules. Ik heb nu net een nieuwe zak van 65kg voor wat extra conditiefun.

whaha circusdumbbells
de 45 a 50kg dumbbellset op mijn gym zien er ook zo uit alleen niet blauw (ook custom made)

whaha circusdumbbells
de 45 a 50kg dumbbellset op mijn gym zien er ook zo uit alleen niet blauw (ook custom made)

Hebben ze ook een 60mm handle?
De 50kg heb ik speciaal laten maken voor de sterkste man van Limburg 2008 en de 67kg voor de sterkste man van Limburg 2009

nee dat gaan ze niet redden .50 mm wel MINIMAAL

Hoi Jules, komt er binnenkort nog iemand van jullie eens een beetje deze kant op voor een wedstrijd of zo? Dan kan die axle een keer meegegeven worden.

Groeten Jan

Hoi Jules, komt er binnenkort nog iemand van jullie eens een beetje deze kant op voor een wedstrijd of zo? Dan kan die axle een keer meegegeven worden.

Groeten Jan

Ik ben het zeker niet vergeten Jan, zodra ik in de mogelijkheid ben zorg ik dat je de axle krijgt. 26 september organiseer ik een wedstrijd op de sportschool. Misschien kan ik hem dan aan iemand meegeven uit jouw buurt, of jijzelf natuurlijk als je komt kijken?

Nice man! Goeie sportschool zo te horen!

nee joh dat is alleen 1 set zo
1 tot 30 zijn zo gekocht ooit. 35 en 40 zelfbouw normale grip. alleen die 45 die iets zwaarder is dan 45 heeft de FATgrip
en die is klote gemaakt want de steel steekt aan beide zijden 6cm uit. die wil je echt niet zo op je been zetten als je borst gaan trainen.
alles staat er 20 jaar en is misschien 30 jaar oud?????????
de gym bevalt mij goed hoor maar er zijn wel wat MAARS kwa apparatuur...voornamelijk onderhoudsprobleem: geen onderhoud meer

ik doe de shrugs ook met die dikke grip 45+ dumbbells maar 40 met normaal handvat gaat veel makkelijker. dat dik handvat moet ik meer knijpen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zo de (nieuwe) yoke is nu ook een stand alone deadlift bak.

Zo loop je yoke, zet hem op zijn nieuwe verstelbare poten en het is een deadliftbak.

Ziet er nice en simpel uit Gijs!
Mooie creaties Jules!

hoh ! Can't wait to play :D

hehe mooi gedaan hoor Gijs!

nieuwe farmers zijn klaar+tires+fat bar
-farmers wegen 15 kg maar heb schijven genoeg.
-tires schijfje ingelast en gespoten.12,5 kg/wiel
-fatbar 285cm/12kg(met sluitringen)niet speciaals natuurlijk:p
strongmantuintje uitgebreid,rest van mn materiaal is tezien in een fotoalbum op mn profiel.

BILD0043.jpg

BILD0044.jpg

BILD0045.jpg

BILD0046.jpg

BILD0049.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven