XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
Week daarop ga ik weer naar papendal geloof ik.

laat hier even wat weten dan Prince, ik kom dan denk ik ook ff langs:)

edit: Als ik dan geen surprise van de vriendengroep heb tenminste:P

Laatst bewerkt:
Iedereen is welkom! zal kijken of we zondag kunnen trainen!

Zondag kan alleen sochtends vroeg......
er is niemand meer met een sleutel dan

Dus als mensen willen trainen vanaf 9 uur-half 10 tot half 1?

ik wil zondag ook wel trainen hoor in den haag

• #2.246
Ja doei veel te vroeg.

Vind ik ook, maar ja zal het nog eens aan iemand anders voorleggen. Er moet iemand van daar blijven zeg maar.

zaterdag de 11e misschien?

word er dan bij gijs nog getraien even mis het wel namelijk ;p hahahha ik hoor het wel wil graag even strong man training doen ;p
kan niks doe hooguit beetje mp maarjah

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

en is de wedstrijd van foaht wil ik wel beetje hoog eindigen (zal wel niet ;p)

• #2.250
Zie ook eerdere posts. Ik nodig in principe niemand meer echt uit totdat ik rond eind februari begin maart waarschijnlijk weer echt begin. Het weer laat het nu niet echt toe om buiten te trainen. Als iemand eens een pm stuurt en vraagt of hij of zij kan komen trainen dan kan ik kijken wanneer het uitkomt maar met 0-5 graden buitentrainen is niet echt prettig kan ik je zeggen.

mja, wa moet da moet.. dan maar ff een trui aan en een muts op tijdens t yoke lopen, ik wil sowieso nog 1x boom en farmers doen voor de wedstrijd. Maar goed, mocht dat niet kunnen, dan heb ik pech gehad.

mja, wa moet da moet.. dan maar ff een trui aan en een muts op tijdens t yoke lopen, ik wil sowieso nog 1x boom en farmers doen voor de wedstrijd. Maar goed, mocht dat niet kunnen, dan heb ik pech gehad.

Anders kun je toch ook altijd nog uitwijken naar Limburg.. Raalte ? of Friesland weet niet waar je woont ?

als je in de buurt bent Frank, kun je bij mij Farmers en Boom doen als je wilt. Yoke heb ik helaas nog niet.

Mja, ik ben ff een maandje waarschijnlijk autoloos, dus zal voor die tijd niet ff een weekendje naar Asten gaan. Maar bednkt voor t aanbod man :)

Iedereen kan lekker de trein of auto pakken en even in Gezellig Den Haag komen trainen!

Lijkt me ook een leuk idee,
Wat zijn de events die daar getrained kunnen worden dan?

oi i hear ya
waarom zo vroeg int weekend?

Laatst bewerkt:
ey mensen, ik had ff vraagje en dacht hier zullen ze het wel weten.
wat zijn de afmetingen die een LOG officieel moet hebben ? lengte/diameter/handvaten weet niet precies wat allemaal van belang is?
alvast bedankt!

Terug
Naar boven