Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig geweest. Waarom niet een ring op de stijgerpijp even een lasje geven?

Da's wel een hele lange axle :D Ben benieuwd hoe dat voelt.

Goed bezig geweest. Waarom niet een ring op de stijgerpijp even een lasje geven?
was mss idd ook een idee geweest,maar gewoon een gat ingeboord,en moer van sluitring er in slot gedraaid.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Da's wel een hele lange axle :D Ben benieuwd hoe dat voelt.
valt mee,vandaag ermeer gedeadlift en gesquat,en bij de squat ligt het goed op de schouders.
en kwa lengte valt het mee,ongeveer langs beide kanten 50cm over voor schijven.
heb nog een korte van 200cm ook,maar vind het niet handig.
btw,dikte is 48mm,niet echt een axle zeker?is dat geen 60mm?

bwa 48.3mm is gwn een industriele maat heb ik ook hoor

mooie auto bumper trouwens

Jawel hoor 50mm is de gangbare maat voor een axle maar 48 is stijgerpijp en gasbuis etc een gewone maat. Ik heb er ook een. Heb er ook een van 60mm maar dat is niet zo gangbaar.

RawPowerBaarn heeft weer een uniek stuk speelgoed ter vermaak en pijniging van de crew!

Een fatbar duckwalk. Jawel! Je hoort het goed. Wrs de enige in NL. Het zal een geweldige medley worden zondag dat beloof ik jullie.

Verder zijn de gedoneerde blauwe farmers onder handen genomen. De pickup is naar normale hoogte en er zitten nu 30mm dumbbellstangen met knurling tussen gelast als handvaten. Frank zal zo snel mogelijk de foto's laten volgen.

Slaap lekker.

Nieuwe aanwinst voor RPB: de FAT duckwalk a.k.a. de goosewalk :D en de farmers zijn verlaagd + dumbbell handvaten er tussen gelast.

Tussenproduct:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindresultaat:

Laatst bewerkt:
wat wegen die farmers leeg? netjes hoor!

Ik had deze thread nog niet gezien!

Wat een mooi spul zit hier tussen mannen!:thumb:

Hehehe, erg vet die goosewalk!

Wat is by the way de meest gangbare hoogte voor een duckwalk? Word hoog tijd dat ik ook weer eens ga uitbreiden!

Zo'n zwaar biervat zit er misschien ook wel aantekomen :D

Laatst bewerkt:
Zal een cm of 45-50 zijn Johan ik dacht dat die van mij 45 waren (de onderste buis dan). Je kunt natuurlijk altijd de binnenste buis een paar gaatjes extra boren dan kun je de hoogte ook nog instellen.

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

En die fat duckwalk heeft copyright he! Donatie van een 120kg atlastone zal volstaan voor jou.

Farmers zijn goed aangepast zie ik:D. Ik kom snel weer een keer langs om te trainen!

Jep is mooi zo ook die handvaten. Heeft knurling dus hoeven die niet meer steeds te tapen.

:fuu: de duckwalk was al k*t en volgens mij is dit nog k*tter!

Dat is natuurlijk de bedoeling! No way dat je hier tevreden mee bent met minder dan je reguliere duckwalk dus je gaat jezelf opfokken om ook op deze gewoon hetzelfde gewicht te pakken en dus is je effort weer groter!!

All to get stronger!

:fuu: de duckwalk was al k*t en volgens mij is dit nog k*tter!

Ik vond de duckwalk bij Gijs juist easy en prettig. Zeker met die dunne schijfjes kon ik er easy 160-170kg mee lopen. Terwijl bij Jan ik niet eens met 100-120kg kon lopen omdat die schijven bij hem zo dik waren en met mijn korte beentjes lopen haast onmogelijk maken. Iets wat ik ook in mindere mate op het NCC merkte. De afmetingen van Gijs zijn Duckwalk lijken me perfect voor zowel lange als kleinere mensen icm zijn dunnere schijven natuurlijk.

De Goose Walk heeft alleen een dikkere grip toch? Dan zou het voor de rest nog steeds idem perfect moeten zijn.

o ik bedoelde ook niet Gijs z'n duckwalk, ik bedoelde de duckwalk in het algemeen

als je een goeie hebt is het best chill eigenlijk :)

Zal een cm of 45-50 zijn Johan ik dacht dat die van mij 45 waren (de onderste buis dan). Je kunt natuurlijk altijd de binnenste buis een paar gaatjes extra boren dan kun je de hoogte ook nog instellen.

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

En die fat duckwalk heeft copyright he! Donatie van een 120kg atlastone zal volstaan voor jou.

Thanks G', binnenkort eens werk van maken, heb misschien nog wel een adresje :)

Hahaha, als ik er een 140 stone bijkrijg van je hebben we een deal.

Terug
Naar boven