XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

zaterdag training?? ik moet toch ff yoke oefenen gijs... :)

Neerslagkans (%) 90

godverde

Als we in Den Haag een yoke hebben kunnen we door de hele gymzaal rennen, maar ja als. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.225
Ik ga zaterdag zoiezo trainen. Ik kan thuis gaan trainen of bij de FPA. Kijk in principe is het trainingsseizoen van RPB 2010 nu voorbij. Alleen als ik een binnenlokatie kan vinden dan gaan we weer verder. Bel me maar even Frank.

binnenlokatie den haag gekkuh!!!1

we hebben er een yoke, tire, axle en dikkere boom nodig

en lekkere wijven!

Hoe zit het met die binnenlokatie in Den Haag, wat/waar is dat?

Gijs, heb je al iets op het oog voor een binnenlokatie dan (in de buurt van Baarn/Amersfoort)?

het schijnt dat er iemand van het weekend je golf aan de trekhaak komt optillen voor reps, alle lantaarnpalen in de straat afbreekt door er naar te kijken en de politie nog een keer gaat bellen ("ik heb een steen van 105kilo op men schouder uit een tuin gejat") in de hoop dat ze hem nu wel geloven.

Hahahahaha.. en daarna 8x180 gaat banken he..

• #2.233
:roflol:

Die tuinlamp van mijn buren ziet er idd wel uit als een lantaarnpaal als ik dronken zou zijn.

Maar eh leuke poging om mijn shit naar den Haag te krijgen maar ik ben wel goed maar niet gek natuurlijk. Ik heb wel iets op het oog hier in de buurt en dat ga ik even proberen. Lukt het niet zouden evt wat spullen op "uitleenbasis" kunnen tot bv Maart. Ik heb toch meerdere yokes, axles, logs etc. Maar dan alleen op de basis dat ik af en toe gratis kan binnenwippen;)

woooow gasten er word niks meer gepost hiero wat is dat nou

ik wil even paar keer strongman training komen doei wei heeft even lokatie voor me :p;p

den haag Jaimy

Misschien aankomende zaterdag nog wat events Gijs?

• #2.236
Dat zou op zich kunnen. We kunnen ook naar Den Haag binnen een keer gaan trainen of iets dergelijks.

lijkt me tof man ! Maar ik heb aankomende zaterdagavond sociale verplichtingen dus ik weet niet of je aankomende zaterdag wilt gaan en hoe laat? Kevin wilde ook mee gaan trainen met ons :)

zaterdag a.s. is er een gewichthefwedstrijd bij simson KDO en waarsch niet de mogelijkheid om events te doen denk ik

Zondag misschien?
Zaterdag is idd wedstrijd.

IDD, zaterdag is er gewichtheffers wedstrijd @ simson, tot een uur of 6 volgens mij, dus is niet mogelijk, ik zal ff kijken wat de mogelijkheden zijn om zondag te trainen, anders wordt het de week daarop! maar er zal zeker getraind worden!

Terug
Naar boven