Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

echt mooie platform!

Gelijk heb je! Ik zou alleen denk ik nog iets over de multiplex doen ter bescherming. Bv een trapcoating of bootcoating. Dan kan het helemaal nooit meer stuk.

Moet iets zijn wat niet glad maakt. Bootcoating? Is dat een soort doorzichtige verf die het oppervlak niet glad maakt?
Dan ga ik zoiets idd halen... + er moet ook nog een mooie grote sticker aan de voorkant van het platform komen met het Haefland-Sport logo :)

• Topic Starter Topic Starter
Hmm moet je even navragen dan. Lak zal het glad maken maar trappenlak was niet al te glad bij mij en supersterk. Als je die platforms ziet op die highschools zijn die ook duidelijk behandelt met zoiets.

mooi platform man!

Mooi platform, ga hem mischien wel namaken (ben zelf timmerman/machinaal houtbewerker)

Waar heb je de rubber matten gehaald als ik vragen mag?

supervet platform Jules, kan niet wachten om daar binnenkort iets op te doen!

Effe iets anders:

Ik wil mijn eigen houten boom een beetje upgraden zeg maar en wil hem in het midden iets dikker maken, zodat hij met cleanen ook iets makkelijker gaat. Nu is de boom slechts 23cm in diameter en dat vind ik wel erg dun. Heb hem graag in het midden, dus tussen de handvaten, iets dikker.

Was zelf aan het denken om dik touw om het midden heen te binden. Of iets van isolatieschuim ertegenaan plakken ofzo. Iemand een ideetje?

Hmm, denk dat ik ze ook ga aanschaffen, urinedoorlatend is wel een fijne eigenschap :D

Hmm, denk dat ik ze ook ga aanschaffen, urinedoorlatend is wel een fijne eigenschap :D

Hehehe, ik heb de kindvriendelijke versie genomen zodat mn dochtertje snel kan beginnen met gewichtheffen...

2hn4c34.jpg

Hahaha.
Trouwens die halter is geen gewichthefhalter toch? Vind je dat niet zonde om daarmee te gooien?

Effe iets anders:

Ik wil mijn eigen houten boom een beetje upgraden zeg maar en wil hem in het midden iets dikker maken, zodat hij met cleanen ook iets makkelijker gaat. Nu is de boom slechts 23cm in diameter en dat vind ik wel erg dun. Heb hem graag in het midden, dus tussen de handvaten, iets dikker.

Was zelf aan het denken om dik touw om het midden heen te binden. Of iets van isolatieschuim ertegenaan plakken ofzo. Iemand een ideetje?

Iemand?

Haha wat lief :)

****ing vet platform, man!

Super platform Jules!
Schattig dochter heb je ook, zou haar toch maar eerst met een bezem laten oefenen in plaats van een stang. ;)

Wat een cute baby! Je ziet the potential in haar! 110kg snatch @ age 12 :D

zeer nice ! Damn.. dat zou mijn sportschool goed kunnen gebruiken!

Ik heb wel een paar ideeen. Maar mss is het wel gewoon beter een dikkere boom te maken. Ik bedoel tja zoveel meer moeite kost dat niet. (of neem die van Max over dat ding was 50E ofzo.......)

1. 31,5cm PVC pijp halen en erom heen doen. Het verschil is dan 31,5-23= 8,5cm

4x4,25 cm lat ertussen slaan, gaatje boren erdoorheen en schroef erin klaar is kees.

Is nog niet eens goedkoop meneer Sossa. Bv ik heb het even voor je opgezocht qua beschikbare maten PVC.

PVC buis 250mm grijs 1 mtr € 33.92
PVC buis 315mm grijs 1 mtr € 52.54

Voor een IFSA afmeting ben je dan dus nog een ruime 50E kwijt.

Wellicht heeft iemand nog een stuk buis voor je over......? Met een stuk metalen buis kan het natuurlijk ook! Gaatjes met een ijzerboortje boren, latjes ertussen en schroeven erdoor en hoppa. Jules nog een stukje log liggen? Ik niet meer sorry

Super idee Gijs! Ik heb vanmiddag er dik touw omheen gewikkeld en elke slag even vastgemept met een haakspijker. Werkt opzicht goed, maar is nog niet ideaal. Wellicht dat ik dat met die PVC pijp even doe. ;)

De ultra loadbare dumbbell is af.

Afb078_1.jpg

Even geladen tot 110kg met 5jes en 2,5kg schijven ziet er zo uit:

Afb079_2.jpg

Met alleen vijfjes kun je tot zo'n 140-150kg en met 10tjes tja, zo sterk zal ik nooit worden.

Straks nog even squatten in de garage.

Terug
Naar boven