MuscleMeat

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb wel een paar ideeen. De eerste zijnde dat ik een kennis bel die fitness app maakte en waar ik bv ook die preacher curl / incline ab en nog wat shit van heb gekregen. Die preacher bench heb ik nu als onderdelen gedoneerd voor de GHR, de verstelknop komt daar bv vandaan. Ik denk dat ik via hem zoiezo wel de voetrollen kan bemachtigen. Wellicht heeft hij ook een idee/adres voor de knierol. Plan 2. Als dat niet lukt maak ik hem zelf, Plank bekleden met stevig foam (daar is hier wel een adres voor) en dan bekleden met skai. De voetrollen kunnen bv van een oud legcurl/ext vandaan komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zeer nice mike!

Mooi man, wat is het leeg gewicht?
En geen last van de schijven met lopen?

lijkt me redelijk kort

Met kleine schijven moet het wel lukken maar 45cm schijven gaat het lastig worden vermoed ik.
Leeg zullen ze een kilo of 30 zijn vermoed ik.

ze zijn leeg 50kg en het gaat prima hoor.
net getest

de lengte scheelt niet veel met die van Gijs
ze zijn langer dan 1 meter.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
haha gaaf man precies de mijne!!

Zo tof:D

Mooie barbell houder :)

Netjes gemaakt!

haha mooi gedaan Mike! Waar/hoe heb je leren lassen?

cool Mark! wat voor matten heb je onder dat platform liggen? hoef je dan niet meer met een band te werken om de stone in te laten vallen?

Ziet er mooi uit man! Wel jammer dat ik het filmpje niet kan zien

+1 at filmpje

cool Mark! wat voor matten heb je onder dat platform liggen? hoef je dan niet meer met een band te werken om de stone in te laten vallen?
Dat zijn kunststof rijplaten. Je kunt de steen erop laten vallen maar wijzer is toch een band te gebruiken. Kijk het filmpje maar. :D

Ziet er mooi uit man! Wel jammer dat ik het filmpje niet kan zien
Die stond helaas op privé, nu openbaar.

heheeh ok jammer, niet geschikt voor binnengebruik dus :D

Leuk nieuw speelgoed, Mc.

Terug
Naar boven