XXL Nutrition

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

nice bezig :) gaan plates niet schuiven op deze manier? kan me voorstellen dat een sluiter niet blijft zitten?

nice bezig :) gaan plates niet schuiven op deze manier? kan me voorstellen dat een sluiter niet blijft zitten?

kheb m net ff getest met 2 sluiters en dat blijft goed zitten, je moet hem meer dan 45 graden schuin houden wil de sluiter losgaan, en dat komt toch nooit voor:P

• Topic Starter Topic Starter
idd gijs je kan niet achterblijven

muhahaha nu 2 prowlers!

Foto's prowler 1. Prowler 2 is de grote versie die we vorige keer hebben gebruikt.

Afb097.jpg

Afb098.jpg

Afb099.jpg

De sled heeft nu een opstaande lip gekregen om niet meer te haken achter opstaande tegels etc, trekoog eraan voor sledgebruik en de uprights kunnen eraf gehaald worden voor opslag/vervoer.

is wel vet om zoiets dan aan een lantaarnpaal in de straat te maken .
Lekker hardcore

Zandzak 95kg kostprijs 19euro (zak 13euro @legerstock + zand 6euro)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben benieuwd hoe lang die heel blijft Johan. Bij mij scheurde zo'n ding al met 65.

2 om elkaar

Uitbreiding RPB: een ~120 kg stone:
18 inch
105-110 kg zwaar beton + ~10 liter water
10,5 kg blok lood in het midden (Met dank aan Matthieu!)

95wtit.jpg

Laatst bewerkt:
Proficiat met de blijde verwachting!

Kappen nou hoor Frank :roflol:

kappen? met wat?

Eerst stones op hoogte gecreeerd.

Afb001.jpg

een replica van het nederlandse stonesplatform staat op mijn to do lijst. We hebben nu zat hout maar het zal even duren. Natuurlijk mag iedereen zich altijd aanmelden om mee te klussen.

Daarna me bezig gehouden met een conan's wheel aka carcircle.
Ik wil het vooral praktisch houden en daarbij had ik ook geen zin om weer 200 euro uit te geven, de boel heeft ook wel even genoeg gekost dacht ik zo.

In de schuur stond nog een enorme stutpaal die zag ik wel als draagarm zitten. Mijn oude zaagtafel die al overleden was leek me wel een mooie basis. Een poot van de verstelbare yoke is natuurlijk een prachtige schijfopname dus die kan via een verbinding gewoon aan de draagarm en klaar. Dus zodoende ben ik nu op het volgende punt beland. Volgende week is ie wel af. Als contragewicht om de basis op zijn plek te houden rol je de dikke 150 stone er gewoon onderin. Alles is verstelbaar, de hoogte van de basis, de lengte van de arm etc.

Afb002_2.jpg

Groeten.

zal die stutpaal niet doorbuigen als je er wat gewicht aanhangt?

Een stutpaal die het dak van een huis kan dragen? Dit is geen 2mm k*t gaspijpje he.

degene die hem buigt is een knappe jongen. zon paal kan met gemak 2000kg stutten

ja, het stutten kan ik wel inkomen, maar als ik het goed snap zul je schijven erop schuiven en dat dan zoals een zercher-squat ronddragen? Ik zou het met 200+kg toch niet vertrouwen (de stutpalen die ik ken zijn hol met een metaaldikte van 5mm of zo)

ik ben geen kenner (das duidelijk)

Terug
Naar boven