MuscleMeat

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
stonesplatformdeel2.jpg

1e gedeelte af. Oh Yeah!! Frankie en ik nog even aan de arbeid geweest.

gisteren ook een lichtere Bal gemaakt met een piepschuime insert.
is misschien wel fijner voor nieuwe mensen.
zo word ie 100 kg als het goed
is wel de eerste keer dat we een lichtere maken dus hoop dat ie sterk genoeg is en goed gelukt is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben benieuwd mannen is dus een 20inch mal als ik het goed heb?

Flinke bal erin ben ook benieuwd of het sterk zat is.

nee is een 18 inch
dit word dan de lichtste stone en de zwaarste
is met een loden insert van 30 kg daar ben ik ook benieuwd naar als ie goed stevig is
die word dan 140 -145.
willen eigenlijk binnekort wel 20inch mal bestellen maar is best prijzig voor een mal dan zij we zo weer 250 tot 300 kwijt.
maar hebben we wel nodig want deze ballen vliegen erop en een 20inch massief is meteen 150 kilo dus dan word het wel weer interressant.

Een 18" vol is al 105-110kg, met zo'n insert is die toch veel minder dan 100?

Wordt ie ook niet erg breekbaar zo?

Dat is knap, ik maakte een massieve en die woog 105. Matthieu heeft erg zijn best gedaan en meer ging er echt niet in en die woog 110. Toen ik er precies 10.5 kg lood in deed woog hij exact 120kg. Gemeten op een nieuwe digitale weegschaal. Dus hoe je aan 120 uit een 18inch komt zonder insert is mij een raadsel.

Kan aan de samenstelling van beton liggen Gijs.
Ik heb 2 massieve 18 inch ballen gestort op het werk en beiden 115 kg , zal een 100-200 gram verschil in zitten. Ook allebei gewogen op een digitale weegschaal. Dus het is wel mogelijk dat hij een 120kg eruit haalt.

Alle hoogtes

stonesplatformcompleet.jpg

Langzaam aan dicht bouwen aan de voorkant

stonesplatformdicht.jpg

Blokken voor pushjerk, pushpress, OH squat etc.

pushjerkblokken.jpg

Laatst bewerkt:
Geen schrik dat als iemand de bar met een kleine voorwaartse beweging op die blokken laat stuiteren, dat de bar gewoon door die ruitjes botst? :p

Bruut stonesplatform wel :)

Nee ze hebben er vandaag al op lopen stunten en ging perfect.

Stonesplatform is een droom come true. Qua hoogtes replica NL platform.

Goed bezig daar ;)

Liggen die palletten (blokken) niet vast? Verspringen die dan niet van plaats?
Die van mij liggen beetje vast, maar nog niet goed genoeg blijkbaar en die verschuiven altijd een beetje als ik de gewichten erop laat vallen.

Nee liggen nog niet vast, ik ga ze even vastzetten met platen. Er staat nog een stapeltje van zo'n 50 platen buiten ofzo hier.

woaahh GAAF! :D

goed dat ik het weet,want mn 65kg keg word te licht :p
wat voor sluiting steekt ze daar op het einde op?is wel handig als je hem vult met bvb zand.

• #1.000
Zo werkt die van ons niet Marc had die filmpjes ook al gezien. Wij hebben schroefdraad en de ring erop is al weg. Hij schroeft er ook uit maar lijkt dan ergens op te blijven hangen.

Terug
Naar boven