XXL Nutrition

Het sterven van een moeder in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
man wiep post dit soort fotos

vind sencuur op zijn plaast hier

Heb ook mijn twijfels bij die foto, zeker gelet op de bron (Expliciet.nl). Maar zolang niet is aangetoond dat het fake is laat ik de thread staan.

heft niks met fake te maken

ik vind dat dit soort fotos geweerd moeten worden

ten eerste zou ik niet willen dat men mijn zou fotogrhaperen terwijl ik mijn moeder zie sterven in mijn handen en dat deze fotos de hele wereld over gaan

vind dat dit ene prive moment is en wij niet weten hoe die jongen zich voelt hierover

ten 2e vind ik dat men gewoon niet zomaar dit soort emotienle fotos bubliekelioj moet maken

3e het is een forum waar oook jongens en miesjes van 6 jaar zich op kunnen aanmelden

OMG waarom denken mensen toch altijd direct in 'een kant kiezen'.

Who the **** cares wat voor een volk of natie deze vrouw is, dergelijk lijden is 'universeel'.
Mensen gaan voorbij aan de echte inhoud van dergelijke foto's.

Sja je moet het ook niet te ingewikkeld maken he, straks moeten mensen nog zelf gaan nadenken over het hele concept een mening hebben..

Maar goed, ik ga weer verder met de Telegraaf. Iemand trouwens een idee wat er vanavond op SBS6 komt?

Ten vierde, dat is de verantwoordelijkheid van de ouders als die jongens en meisjes van 6 zich hier aanmelden.

Gemiddelde Worldpress photo is trouwens vergelijkbaar en daar worden dus prijzen mee gewonnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een Worldpress Photo en zo zijn er velen.

man in wat voor een wereld leven wij nou :s dit is echt verschrikkelijk :(

Ten vierde, dat is de verantwoordelijkheid van de ouders als die jongens en meisjes van 6 zich hier aanmelden.

Gemiddelde Worldpress photo is trouwens vergelijkbaar en daar worden dus prijzen mee gewonnen.

Een Worldpress Photo en zo zijn er velen.
dat noem ik nou een zeer mooie foto

heeft wat artiestieks

kan ik niet zeggen van die 4 fotos op de hoofd pagina

Nieuws, hoe hard ook, moet gewoon gebracht kunnen worden. Nogmaals, ik twijfel ook aan de authenticiteit van de foto uit de openingspost maar Getty Images koopt niet zomaar wat opgezette foto's aan. Ook al is Reuters laatst wel de fout in gegaan :

Reuters Photo Fraud

Oeps misschien toch fraude :

beirutwoman2.jpg

Gelijkenis is vrij treffend lijkt me en deze vrouw wordt dus meerdere malen in gezet voor propaganda doeleiden als je de link doorleest op :

Drinking From Home: Extreme Makeover - Beirut Edition

En

Reuters Photo Fraud

Haar hoofddoek heeft hetzelfde motief, hier klopt geen kant van. Overigens staat deze vergelijking niet op die sites, die heb ik net zelf zo onder elkaar gezet. Tevens gemeld bij de eigenaar van die tweede pagina.

was mijn vrouwelijk instinced weer dat opspeelde;-)

propaganda it is.

Maar dit blijkt wel weer hoe rot dat zooitje is daar.

Je had inderdaad een vagina moeten hebben.

En een goede docent Nederlands!

scherp erikR, tzal niet de eerste keer zijn dat er zulke smerige propaganda praktijken uitgevoerd worden. met het doel de haat alleen maar te vergroten.

Overigens voordat die opmerking wordt geplaatst, het is zo te zien niet dezelfde hoofddoek maar wel hetzelfde motief. De gelijkenis van het gezicht is echter sprekend.

heft niks met fake te maken

ik vind dat dit soort fotos geweerd moeten worden

ten eerste zou ik niet willen dat men mijn zou fotogrhaperen terwijl ik mijn moeder zie sterven in mijn handen en dat deze fotos de hele wereld over gaan

vind dat dit ene prive moment is en wij niet weten hoe die jongen zich voelt hierover

ten 2e vind ik dat men gewoon niet zomaar dit soort emotienle fotos bubliekelioj moet maken

3e het is een forum waar oook jongens en miesjes van 6 jaar zich op kunnen aanmelden
Gast? Als je zo je post terug leest, begin je dan niet te denken "waar ging het mis?"

Oeps misschien toch fraude :

beirutwoman2.jpg

Gelijkenis is vrij treffend lijkt me en deze vrouw wordt dus meerdere malen in gezet voor propaganda doeleiden als je de link doorleest op :

Drinking From Home: Extreme Makeover - Beirut Edition

En

Reuters Photo Fraud

Haar hoofddoek heeft hetzelfde motief, hier klopt geen kant van. Overigens staat deze vergelijking niet op die sites, die heb ik net zelf zo onder elkaar gezet. Tevens gemeld bij de eigenaar van die tweede pagina.
Like i said, internet doet z'n ding. Gelukkig dat ik er gelijk aantwijfelde anders zou ik mezelf nu weer betrappen op de zelfde fouten.

Sage, Marky is Lisdectisch en verneuk mijn quote eens niet ;)

Excuses marky, was ma een geintje :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven