- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OMG waarom denken mensen toch altijd direct in 'een kant kiezen'.
Who the **** cares wat voor een volk of natie deze vrouw is, dergelijk lijden is 'universeel'.
Mensen gaan voorbij aan de echte inhoud van dergelijke foto's.
Bithc, ik was je voor! way way way back!
Ik twijfelde er ook aan. Dus, join jij MIJN clubje maar, ipv ik jouw clubje, dealio?
man wiep post dit soort fotos
vind sencuur op zijn plaast hier

dat noem ik nou een zeer mooie fotoTen vierde, dat is de verantwoordelijkheid van de ouders als die jongens en meisjes van 6 zich hier aanmelden.
Gemiddelde Worldpress photo is trouwens vergelijkbaar en daar worden dus prijzen mee gewonnen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een Worldpress Photo en zo zijn er velen.
Gast? Als je zo je post terug leest, begin je dan niet te denken "waar ging het mis?"heft niks met fake te maken
ik vind dat dit soort fotos geweerd moeten worden
ten eerste zou ik niet willen dat men mijn zou fotogrhaperen terwijl ik mijn moeder zie sterven in mijn handen en dat deze fotos de hele wereld over gaan
vind dat dit ene prive moment is en wij niet weten hoe die jongen zich voelt hierover
ten 2e vind ik dat men gewoon niet zomaar dit soort emotienle fotos bubliekelioj moet maken
3e het is een forum waar oook jongens en miesjes van 6 jaar zich op kunnen aanmelden
Like i said, internet doet z'n ding. Gelukkig dat ik er gelijk aantwijfelde anders zou ik mezelf nu weer betrappen op de zelfde fouten.Oeps misschien toch fraude :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Gelijkenis is vrij treffend lijkt me en deze vrouw wordt dus meerdere malen in gezet voor propaganda doeleiden als je de link doorleest op :
Drinking From Home: Extreme Makeover - Beirut Edition
En
Reuters Photo Fraud
Haar hoofddoek heeft hetzelfde motief, hier klopt geen kant van. Overigens staat deze vergelijking niet op die sites, die heb ik net zelf zo onder elkaar gezet. Tevens gemeld bij de eigenaar van die tweede pagina.
Sage, Marky is Lisdectisch en verneuk mijn quote eens niet![]()
Owwwhh ****, ik wist dat niet?? Ok mijn oprechte excuses marky!