corazon
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeps misschien toch fraude :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Gelijkenis is vrij treffend lijkt me en deze vrouw wordt dus meerdere malen in gezet voor propaganda doeleiden als je de link doorleest op :
Drinking From Home: Extreme Makeover - Beirut Edition
En
Reuters Photo Fraud
Haar hoofddoek heeft hetzelfde motief, hier klopt geen kant van. Overigens staat deze vergelijking niet op die sites, die heb ik net zelf zo onder elkaar gezet. Tevens gemeld bij de eigenaar van die tweede pagina.
Ik wou het net op gaan zoeken en die foto gaan plaatsen, herkende d'r gelijk.

Ach, misschien had het mens wel suïcidale neigingen en heeft ze net het groot lot gewonnen...
Sommige mensen moeten zo hard hun best doen om gekilled te worden en anderen krijgen het for free... life's just not fair
Wat insinueer je hier?Hafid, kerel die vrouw staat er om bekend dat ze overal opduikt. Kijk nou eens objectief naar haar gezicht en de sites die ik heb gepresenteerd. Het is toch duidelijk te zien dat ze op elkaar lijken, maar als je het niet wil zien dan zie je het ook niet.
[Link niet meer beschikbaar]23/08 [Link niet meer beschikbaar]23/08 [Link niet meer beschikbaar]23/08 [Link niet meer beschikbaar]23/08 [Link niet meer beschikbaar]23/08 [Link niet meer beschikbaar]22/08 [Link niet meer beschikbaar]22/08 [Link niet meer beschikbaar]22/08 [Link niet meer beschikbaar]22/08 [Link niet meer beschikbaar]
Ik moet eerlijk zegen dat dit soort foto's me niets doen.
Tuurlijk het is allemaal erg wat er in de wereld gebeurd. Maar kan het me niet aantrekken eerlijk gezegd.