- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt wat je zegt, maar ik heb in elk geval een teringhekel aan dat kleinburgerlijk cynisme hier. Een beetje op internet verkondigen dat het je geen ruk kan schelen, maar zelf alle kansen van de wereld gekregen hebben om een redelijk gelukkig leven op te bouwen, maar wegkijken van de miljoenen creperende lichamen die duizenden kilometers verder liggen wegtekwijnen van de pijn, wanhoop en vernedering.
Het is dat gebrek aan idealisme dat ons verwend klootjesvolk de das om gaat doet. Hier en daar komen er nog wel wat marginale krakertypes op straat, maar de gemiddelde mens wordt liever gebrainwasht door de hele dag naar "the fabulous life of celebreties" te kijken, of desnoods wat status op te bouwen door z'n kloten aftedraaien als 1 of andere sales manager of blablabla.
Ziek wordt ik van dat bekrompen gedoe soms, en het zou ons niet misstaan om af en toe eens rechttestaan en wat meer geëngageerd te worden en de band met je medemens niet te verliezen (of je hem nu kent of niet, elk mens kan lachen en huilen, en dat is voor mij al een reden genoeg) .
Alstublieft mensen zet geen oogkleppen op.
Beetje op bizons jagen lijkt me best wel tof.
lolklopt wat je zegt, maar ik heb in elk geval een teringhekel aan dat kleinburgerlijk cynisme hier. Een beetje op internet verkondigen dat het je geen ruk kan schelen, maar zelf alle kansen van de wereld gekregen hebben om een redelijk gelukkig leven op te bouwen, maar wegkijken van de miljoenen creperende lichamen die duizenden kilometers verder liggen wegtekwijnen van de pijn, wanhoop en vernedering.
Het is dat gebrek aan idealisme dat ons verwend klootjesvolk de das om gaat doet. Hier en daar komen er nog wel wat marginale krakertypes op straat, maar de gemiddelde mens wordt liever gebrainwasht door de hele dag naar "the fabulous life of celebreties" te kijken, of desnoods wat status op te bouwen door z'n kloten aftedraaien als 1 of andere sales manager of blablabla.
Ziek wordt ik van dat bekrompen gedoe soms, en het zou ons niet misstaan om af en toe eens rechttestaan en wat meer geëngageerd te worden en de band met je medemens niet te verliezen (of je hem nu kent of niet, elk mens kan lachen en huilen, en dat is voor mij al een reden genoeg) .
Alstublieft mensen zet geen oogkleppen op.
Klopt wat je zegt bro, je ziet tegenwoordig genoeg mensen die teveel geld en te weinig manieren hebben.
We kunnen het nog niet klaarspelen om 1 persoon in een druk station te beschermen als ie bedreigd word door 2 personen met een mes... wat zou je willen beginnen tegen een leger met wapens?
Moet ik happy zijn omdat ik de kans gekregen heb om de rest van mijn leven als slaaf van maatschappij te functioneren? Stuur mij dan maar 1000 jaar terug in de tijd en naar Amerika ofzoBeetje op bizons jagen lijkt me best wel tof.
Band met de medemens... aangezien ik asociaal ben ga ik hier niet op reagerenlol

Foto is zeker nep, die chick speelt ook in Starwars!
[Link niet meer beschikbaar]
opmerking van het jaar, ik ga kapot hiero 

maarja je doet er zo weinig aan he snappen die niet dat ik rustig het nieuws zit te kijken, SHUT UP b*ch djjjeeezzz waar gaat het heen met de wereld.![]()
Ik zeg ook niet dat ik het niet erg vind. Het is heel erg. Ik zou ook willen dat dit soort dingen niet gebeuren tuurlijk.
Maar het doet verder niets op mijn gevoel. Ik kan er niet om gaan zitten huilen of treuren.
:sl*t:![]()
ahhhhhopmerking van het jaar, ik ga kapot hiero
ps: wie iriteert zich ook altijd zo aan die takkewijven die na zn bomaanslag als viswijven tekeer gaan ??
snappen die niet dat ik rustig het nieuws zit te kijken, SHUT UP b*ch djjjeeezzz waar gaat het heen met de wereld.
maar voorderest vind ik het allemal heel erg wat er gebeurd in de wereldmaarja je doet er zo weinig aan he
ik zeg opblazen dat midden oosten ! ! !
Tja als je familie net opgeblazen was zou ik denken shut the **** up als jij tekeer zou gaan.
Goh er gaan onschuldige mensen dood in een oorlog.
Dat wist ik nog niet. Dank je Hafid!
Plaats jij volgende keer ook een foto van stervende Israelische moeder die net opgeblazen is door een zelfmoord aanslag?