MuscleMeat

Het ultieme bewijs dat Bodybuilders ecto en gay zijn

Ik ben overtuigd viking!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:hitit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ondanks zijn k*theid vind ik dat artikeltje niet eens zo slecht.

Mannen in slip/string op een podiun die door een paar andere mannen beoordeeld worden.

Ja is inderdaad :gay:

Ik ben overtuigd.

Wat een manneke maar :roflol: leuk topic:D

Mvg

wie is hans kroon

'?

houston kom er maar in
hans kroon is zooo gay niet normaal meer

• Topic Starter Topic Starter
Bump a la Houston :D

(O nee, dan moet ik eerst nog een paar keer bumpen)

Moraal van het topic vergeet hans kroon. Zelfde als met freddy vergeet hem en hij heeft geen gay kracht meer:P

Mvg:D

Hij heeft er misschien lang over moeten doen, maar heeft wel een betere fysiek als de meeste members hier.

Hans Kroon = drama. Maar voor de DBB gallery schaam je je ogen uit je kop.

Hans Kroon = drama. Maar voor de DBB gallery schaam je je ogen uit je kop.
Appelen en peren. 80% van dbb zijn tieners, wat verwacht je dan , allemaal monsterfysieken? Ik wed dat Kroon een magere ecto was in zijn tienerjaren , schamelijker dan 99% van de dbb gallery.

Omdat het een homoseksueelmediageil overrated opscheppertje is zonder kracht en hij aas gebruikers afzeikt. Veel leesplezier: [Link niet meer beschikbaar]

ps: ik heb zelf geen haat tegenover homo's maar al de rest volg ik wel.

DutchBodybuilding.com Bericht
Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen.

?????

Appelen en peren. 80% van dbb zijn tieners, wat verwacht je dan , allemaal monsterfysieken? Ik wed dat Kroon een magere ecto was in zijn tienerjaren , schamelijker dan 99% van de dbb gallery.

Dat is waar maar ik wed dat 90% naturals nauwelijks meer vooruit gaan na ongeveer 6 jaar trainen omdat de rek er het meest uit is. En dan komt het er op aan of je serieus bent om te blijven ploeteren om 1 a 2 kilo pure VVM per jaar aan te zetten. En de meesten hebben dat er niet voor over.

Terug
Naar boven