- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
!
Appelen en peren. 80% van dbb zijn tieners, wat verwacht je dan , allemaal monsterfysieken? Ik wed dat Kroon een magere ecto was in zijn tienerjaren , schamelijker dan 99% van de dbb gallery.Hans Kroon = drama. Maar voor de DBB gallery schaam je je ogen uit je kop.
Omdat het een homoseksueelmediageil overrated opscheppertje is zonder kracht en hij aas gebruikers afzeikt. Veel leesplezier: [Link niet meer beschikbaar]
ps: ik heb zelf geen haat tegenover homo's maar al de rest volg ik wel.
??Appelen en peren. 80% van dbb zijn tieners, wat verwacht je dan , allemaal monsterfysieken? Ik wed dat Kroon een magere ecto was in zijn tienerjaren , schamelijker dan 99% van de dbb gallery.

DutchBodybuilding.com Bericht
Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen.
??
Tuurlijk, heb je liever dat ik geen enkele post van jou nog serieus neem dan? Zoniet zou ik het handig vinden als je na de niet serieuze 'j/k' zet

Appelen en peren. 80% van dbb zijn tieners, wat verwacht je dan , allemaal monsterfysieken? Ik wed dat Kroon een magere ecto was in zijn tienerjaren , schamelijker dan 99% van de dbb gallery.