XXL Nutrition

interview met Hans kroon over Gold's Gym

haha! ik ben al snel gestopt met lezen EN met kijken..

Je kan van zijn kruisvaart tegen de doping vinden wat je wil, maar zijn de meesten hier nou echt te simpel om te bedenken dat niet iedereen voor spiermassa traint, maar sommigen wellicht voor toegepaste snelkracht tijdens bijvoorbeeld een judo-wedstrijd..... Zoals o.a. de dame in het eerste filmpje, die brons heeft gescoord op de olympische spelen in peking in haar klasse.

Maar wauwel elkaar vooral lekker na...

:roflol:

hij schept overal zo op over zn naturel 50cm armen........
WTF??? is dit 50cm? Ik kan uberhaubt nauwelijks zien dat ie traint en al helemaal geen dedicated bodybuilder zoals hij claimt.

weet niet hoe lang hij is en ook al is ie niet helemaal droog maar damn wat een gast.....
vooral omdat ie een beetje afgaf op de mensen die nog leefden in de hoop een respectabele fysiek op te bouwen, wat hij zelf "denkt" te hebben.......

Over zijn fysiek kan ik kort zijn, hèèl netjes, maar ik snap niet welk geluid hij nou de wereld in wil gooien. Dat topsporters gevarieerd trainen wisten we allemaal al.

Over zijn fysiek kan ik kort zijn, hèèl netjes.

voor iemand die al zo lang naar eigen zeggen toegewijd bodybuilder is vind ik het maar scharrig tbh om niet meer als een gewoon ok fysiek te hebben en dan nog claimt dat hij met alle gebruikers de vloer aan veegt....

vind hem eerlijk gezegd alles behalve impressive

Dat is natuurlijk ook kul. Z'n fysiek is erg goed te noemen voor true natural.

Maar je weet gewoon dat als je nooit zelf de spuit erin drukt je bodybuilding moet zien als een sobere passie met weinig externe erkenning. Juist dit stukje besef lijkt bij Kroon nog niet geheel geintegreerd. Zichzelf vergelijken met gebruikers en het BB wereldje getuigd hiervan.

Terug
Naar boven