Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
nee op mij ,blijf met je tengels van mijn schatje af,vieze b*ch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er meer dan prima uit!
Ben ik weer dik wanneer jij top shredded bent..Verdorie jij mag eerder, maar dan ben je ook weer eerder terug![]()

Vakantie daarna is ook al gepland
...en die daarna ligt al op de tekentafel..![]()

Daarom ga ik ook trouwen..
Dat is gewoon geldverspilling hoor 
Zal het doorgeven

Rome vind ik de mooiste stad waar ik ben geweest. Pompei, de oude Romeinse plaats die door de uitbarsting van de Vesuvius bedolven is geweest en versteend is, is de moeite waard en op goede reisafstand van Rome. Verder ben ik een paar jaar terug op Sicilië geweest, geweldig eiland, maar mogelijk wat uit de richting voor je roadtrip. De meren in het noorden zijn ook leuk (Lago Magiore, Comomeer, Meer van Lugano (Gardameer is mij wat te toeristisch)), zeker als je gaat kamperen en/of het lekker weer is.Ik ga 2 weken roadtrippen door Italië. Iemand nog must-see plekken?
Ook een paar weekendjes weg in NL, ook wat aanraders daarvoor?
Ga sowieso al naar Valkenburg en daar wat eten bij Bueno.
Buiten europa moet lukken hoor. Thailand mits je goedkope tickets kunt vinden..In voor dit topic!
Ben met m'n vriend nog aan het twijfelen tussen en lange fietsreis: lees naar Spanje. Met natuurlijk trainen van tevoren.
Of een vliegvakantie naar een land buiten Europa, en dan wel binnen budget van ~€1000 pp reis en verblijf voor 7-10 dagen. Vervelende is, is dat we in hoogseizoen (juli/aug) moeten en dit budget dus wel krap is.
Over twee jaar gaan we reizen naar waarschijnlijk Australië en Azië, dus met name op zoek naar landen in Noord en Zuid-Amerika of Afrika. Iemand tips om binnen budget iets te vinden?

Buiten europa moet lukken hoor. Thailand mits je goedkope tickets kunt vinden..
Cuba heeft weleens mooie all in aanbiedingen..
Of gewoon doodleuk naar Egypte zoals ik doe..kun je prachtig snorkelen/duiken, maar verder is er niet zoveel.
Het is echt een kwestie van zoekt en gij zult vinden![]()

Hangt er vanaf hoeveel tijd je hebt en waarheen je wilt fietsen in Spanje, ik zou het zuiden mijden met die hitte in Juli/ Aug.
Naar Barcelona kan prima. Fietsgids: Mooiste fietsroutes naar Barcelona
Je kan naar Barcelona fietsen en via de Pyreneeën naar Pamplona en weer terug naar NL.
Hier wat andere info:Fietsvakantie Spanje
Bekende routes zijn de Benjaminse & Santiago (St. Jacobs fietsroute).
Een vriend van me reist op dit moment door Zuid-Amerika. Het bevalt hem heel goed, maar Spaans spreken is echt vereist. Niemand daar die Engels spreekt. Je hebt ook een fb-groep, waar je vragen kunt stellen: Aanmelden bij Facebook | Facebook

Nope, maar 2 vrienden wel. Beide hadden mooie reisverhalen en eigenlijk een reis voor zeker onder de 1000euroCuba is wel een goede inderdaad, ben jij daar al eens geweest?